Vierailija

Minä olen kahden pienen lapsen äiti ja nyt olen kuumeisesti miettinyt pari päivää voisinko olla raskaana... Olemme käyttäneet ehkäisynä välillä kondomia, välillä keskeytettyä yhdyntää eikä kolmas lapsi olisi mikään katastrofi sillä olemme suunnitelleetkin yrityksen aloittamista, joskin hieman myöhemmin. Mutta vauva olisi siis ehdottomasti tervetullut!

Tässä jotain oireita joita olen huomannut: (uskomatonta että vieläkään en osaa sanoa mitkä ovat raskausoireita ja mitkä eivät...)

-kuukautiset tulivat viimekuussa hieman myöhässä ja niukempina kuin yleensä. Viikko kuukautisten loputtua alkoivat uudet kuukautiset niukkana tuhruvuotona.

-rinnat ovat aristaneet aina välillä (tämä saattaa olla mielikuvituksen tuotettakin)

-nenän tukkoontuminen ja limakalvojen herkistyminen

-hajuaistin muuttuminen herkemmäksi

-pahoinvointi öisin

-alavatsakivut ja vatsan aristaminen kun lapset painoivat sitä

Nyt on menossa kp 21/27-32 laskettuna noista viimeisistä kuukautisista, ei siitä tuhruvuodosta. Minulla on vahvasti tunne, että viimeiset kuukautiset eivät oikeasti olleet kuukautiset vaan olen raskaana, mutta päätin odottaa testin tekemistä vielä seuraaviin kuukautisiin asti. Jännittää vaan niin pirusti ja olo on tosi malttamaton! Olen tehnyt kymmeniä turhia raskaustestejä elämäni aikana mutta nyt on tosi vahva tunne... :) Löytyykö muita?

Kommentit (3)

...ja tuo ko. lääkitys voi aiheuttaa ihan samanlaisia oireita kuin jos olisin raskaana. Minun kohdallani siis mikään ei ole varmaa ennenkuin on testissä plussa. Menen veritestiin joskus ensi viikolla.

Siis joko olen raskaana tai en ole. Mitäpä sitä miettimään tai arvuuttelemaan. Aikanaan se selviää. XD

Olen molemmat aiemmatkin raskaudet testannut monta kertaa, kun aina se eka testi on tehty ihan liian aikaisin ja näyttänyt negaa. :o/

Nytkin yritän tsempata itseäni, että en tee testiä ennenkuin 2 viikon päästä. (Ihan käsittämätön aika odottaa!)

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat