Vierailija

oletteko kayneet maksullisissa?

Kommentit (10)

Mutta ammattilainen vois olla ihan jees. Inhoan naisten iskemistä, kun olen vielä niin huonokin siinä. Ongelmanani on, että en osaa järjestää asioita sillä tavalla, että pääsisin pukille. Kun joskus vahingossa pääsen, niin silloin kaikki onkin OK. Osaan siis panna, mutta en osaa iskeä naisia, koska niistä ei ota pirukaan selvää, mitä ne haluu. Paitsi huarat. Ne haluu rahaa. Se olis niin yksinkertaista, jos mulla olis rahaa siis. Ne ei odota mitään muuta ku että saavat maksun, niitä ei tarvi nuolla eikä muuten nähä vaivaa. En tykkää nuolla pimppiä. Huaran kaa pystyis rentoutumaan, ku ei se ees odota että mä välitän miltä se homma siitä tuntuu. Ja ne osais varmaan syväkurkuttaa yms. mitä normaalit akat ei osaa. Jos mulla olis tosi paljon rahaa, niin panisin vaan huaria. Sellaisia hienoja ja kalliita.

Korkeakoulupoika, 21v

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ei millään pahalla, ihan ystävyydellä tämän sanon, mutta vaikutat kyllä aika tunnevammaiselta sen lisäksi ettet osaa sänkypuuhia. Mutta eipä asia mulle kuulu - on minusta ihan ok käydä huorissa jos siltä tuntuu eikä se minua suuremmin haittaa että jotkut käyvät.

Vierailija:

Lainaus:

Mutta ammattilainen vois olla ihan jees. Inhoan naisten iskemistä, kun olen vielä niin huonokin siinä. Ongelmanani on, että en osaa järjestää asioita sillä tavalla, että pääsisin pukille. Kun joskus vahingossa pääsen, niin silloin kaikki onkin OK. Osaan siis panna, mutta en osaa iskeä naisia, koska niistä ei ota pirukaan selvää, mitä ne haluu. Paitsi huarat. Ne haluu rahaa. Se olis niin yksinkertaista, jos mulla olis rahaa siis. Ne ei odota mitään muuta ku että saavat maksun, niitä ei tarvi nuolla eikä muuten nähä vaivaa. En tykkää nuolla pimppiä. Huaran kaa pystyis rentoutumaan, ku ei se ees odota että mä välitän miltä se homma siitä tuntuu. Ja ne osais varmaan syväkurkuttaa yms. mitä normaalit akat ei osaa. Jos mulla olis tosi paljon rahaa, niin panisin vaan huaria. Sellaisia hienoja ja kalliita.

Korkeakoulupoika, 21v

Ja ei kaikki maksullisen kanssa kiinnostaisikaan. Joisin mielelläni kahvit seurassa. Ehkä pyytäisin strippaamaan ja runkkaamaan yhdessä. Siinä se. Semmonen maksullinen kuuntelija ja frendi. Pidän naisen seurasta, mutta naiset pelaa aina peliä, aina rooli päällä. Haluaisin kokeilla olisiko maksullinen laskenut aseensa.

on tullut kaikenlaista sikamaisuutta vastaan. Ei oo kyse siitä' ettenkö uskaltais. Mulla ei ehkä vaan ole sitä mikä erottaa ihmisen eläimestä. teen oikein vain sen takia, että tiedän tekeväni oikein, en mä tunne paljo mitään. Esim. toisten autamisesta en saa mitään irti, enkä paljo muustakaan.

Sulla on vielä hyvin aikaa löytää sitä elämääsi. Tsemppiä ja kaikkea hyvää!

Vierailija:

Lainaus:

on tullut kaikenlaista sikamaisuutta vastaan. Ei oo kyse siitä' ettenkö uskaltais. Mulla ei ehkä vaan ole sitä mikä erottaa ihmisen eläimestä. teen oikein vain sen takia, että tiedän tekeväni oikein, en mä tunne paljo mitään. Esim. toisten autamisesta en saa mitään irti, enkä paljo muustakaan.

Ja olen kuulemma ihan hyvä panohommissa. Osaan koskettaa oikeista paikoista ja nuolla hyvin, eikä mulla meinaa nalli palaa ollenkaan, ennen ku vasta jonku kolmen vartin höyläämisen jälkeen! Mä kärsin iteki siitä ku en tunne... en oo tavannu vielä sellaista naista jota haluaisin miellyttää.

Tosin tunnetaitojakin voi opetella ajan kanssa. Olet vielä kovin nuori ja sulla on aikaa. Onkohan joku asia mikä on tehnyt sinut kyyniseksi ja saattanut herkkyyden odottelemaan sopivampaa aikaa. Etkö uskalla rakastua?

t. keittiöpsykologi, äiti ja onnellisesti naimisissa oleva kolmekymppinen nainen :)

Vierailija:

Lainaus:

Ja olen kuulemma ihan hyvä panohommissa. Osaan koskettaa oikeista paikoista ja nuolla hyvin, eikä mulla meinaa nalli palaa ollenkaan, ennen ku vasta jonku kolmen vartin höyläämisen jälkeen! Mä kärsin iteki siitä ku en tunne... en oo tavannu vielä sellaista naista jota haluaisin miellyttää.

Seksi on melko tylsää ja kallista. Itse asiassa tälle naiselle menee nettopalkastani yli puolet. Tarjoan sille katon pään päälle ja ruuan pöytään. Ei se edes jaksa siivota jälkiään, pyynnöistä huolimatta.

Laskin juuri, että kertaruiskaus maksaa meikäläiselle noin 500 euroa.

Oliskohan aika ulkoistaa tämäkin homma??

(Kyllä, tämä on porvoo)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat