Seuraa 

Apua. Tulin vain vilkaisemaan, että mitä tänne kuuluu. Aivan pikkuisen vain tekisi mieli alkaa kuumeilemaan, mutta otetaan nyt järki käteen jne.., mutta entäs jos sittenkin ;). Tiedättekö tunteen?

Onko siis kohtalotovereita?

Sivut

Kommentit (51)

Hui kauhia, kuinka minä tänne eksyin!

No lämpöä on, ei kuumetta vielä pahasti. Meillä iki-ihana Eelis poika joka syntynyt 23.2.05 ja nyt toinen sais tulla...

Syyskuun alusta palaan työelämään ja jos hyvin käy niin en kerkeä siellä hirveen kauaa taas tällä erää olla :-))

Maalisvauva on varmaan vielä turha toivo, mutta huhtivauvaa sitten ankarasti yrittämään....

Elikkäs tervehdys vaan uudet ja vanhat tuttavat!

T: Jaana

Eilen illalla tein sitten sen raskaustestin ja positiivista se näyttikin niin kuin arvelinkin jo aikaisemmin mutta onni oli lyhyt tänä aamuna sitten alkoi vuoto ja kauhea kipu!!

Tuli tunne että taas se alkaa näin keskenmeno toisensa perään,itkua,pettymystä ja niin suunnaton tyhjyyttä sen jälkeen vaikka tämä raskaus ei ollut suunniteltu niin siitäkin huolimatta vauva olisi ollut tervetullut!!Nyt pelko tulevasta että onko tämä ainoa keskenmeno vai onko luvassa useampi ennen kuin saan toisen vauvani syliini ennen sitä ei edes uskalla toivoa ei ajatella tulevaisuutta uuden vauvan kanssa!!

Aikaisemman raskaudenkin aikana vaan pelkäsin ja vauvan terveydestä oli suuri huoli..ei ollu päivääkään etten olisi miettynyt tulevaisuutta pelolla :(

Onneksi pikkuinen prinsessani syntyi helmikuussa 05 terveenä ja hän on minulle kaikki kaikessa :) Siltikin toiveissa elää vielä se pikku kakkonen mutta uskaltaako sitä enää yrittää ei jaksaisi käydä läpi enää yhtään keskenmenoa..nytkin itkettää vaan ja on niin paha olla :( Onneksi tyttöni tähden jaksan aamulla nousta sängystä ja tehdä arki askareita!!

Tyttäreni aurinkoinen hymy saa piristymään :)

Puhuin tänään hyvän ystäväni kanssa ja myös mieheni kanssa...se onneksi helpotti ja sain ajatukset kasaan!!

Näin surullisilla uutisilla tänään :(

-Pikkanen-

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kovasti tässä on jo kuumeiltu... ehkäisyä ei sitten liioimmin ole helmipoikasen jälkeen käytetty, kun esikoinenkin oli vaikeasti saatava niin on se suraavakin... ja tässä siis on se tulos, ei plussia ei mitään...

Mutta on meillä sentään tuo aivan valtavan ihana pikku herra.

ja kaikkea tätä yritystä vaikeuttamaan on asia nimeltä imetys. siis vieläkin imetän muutaman kerran päivässä. Ja kuukautisenikin alkoi vasta marraskuussa, joten onko jotain muuta voinut odottaakaan? Mutta ei anneta näiden lannistaa, tekeminen on hauskaa puuhaa :)

Plussaonnea kaikille!

Kyllä se kierto oli suht säännöllinen silloin imetyksen aikaan. Sen 28-30 päivää... Tämä on kyllä todella hurjaa kun kohta paukahtaa jo kierron 50. päivä! Jos ei nyt sattuis ne menkat tässä lähipäivinä alkamaan... On kait se lähdettävä yrittämään jos sais tuon pojan nukkumaan. Ei malttais millään nukkua päikkäreitä, mutta väsyneenä tuolla pyörii! Onkos teillä tyttö vai poika tuo helmikuinen 2005? Mukavaa päivänjatkoa!=)

helmimami

Olipas ikäviä uutisia! :( Otan osaa! Toivottavasti tärppää pian uudelleen ja vaavi pysyy masussa kasvamassa!

Minulla pilsuja kaksi kiekkoa jäljellä ja sinä aikana tarviis käydä papassa tarkistamassa että kaikki ok ja sen jälkeen alkaa yritys! Kovasti yritin tossa miekkosta houkutella aiempaan yritykseen, mutta ei lämmennyt ajatukselle :)

Uusi mahdollinen raskaus ajateltiin pitää salassa niin kauan kunnes näkevät itse että nyt taitaa olla vaavi tulossa ;)

mutta nyt kutsuu iltapuuron valmistus...neidillä alkaa uniaika lähestyä!

aurinkoisia päiviä kaikille helmimammoille ja helmille! Ja plussatuulia kaikille!!!

Vauvakuumetta pukannut jo monta kuukautta, ja nyt saanut miekkosenkin innostumaan...Yritys alkaa tuossa kesällä =)

Lapsoset: Poika 8v ja Helmineitonen elikkäs kolmatta kuumeillaan =)

Vaaviliima sinulle kovasti! Ja onnea myös tulevien häiden johdosta! Ettepä olisi parempaa häälahjaa voineet saadakkaan!

Ihanaa, kun saadaan plussa uutisia =) Toivottavasti itsekkin niitä pian voisin ilmoitella :)

tirppis ja simpu05

Hauskaa jussia kaikille!!!

Löytyskö lisää helmiä?

Meillä siirtyy pikkukakkosen yrittäminen erinnäisistä syistä syksyyn, marraskuuhun. Voi että miten pitkältä ajalta se tuntuukaan, puoli vuotta!!

No toivotaan että sitte kans tärppäis nopeasti... Mutta sitähän ei etukäteen voi tietää eikä sais mitään ressiä asiasta ottaa!!

Palaillaan taas!

Mekin ollaan tuota pikkukakkosta kuumeiltu jo varmaan puolivuotta! Esikoinen sai alkunsa aika helposti, mutta tämän pikkukakkosen kanssa taitaa käydä toisin... Toisaalta lopetin kyllä imetyksen kokonaan tässä n. kuukausi sitten joten sekin voi tietysti vaikuttaa. Mulla on jotain ihmehäikkää menkkojen kanssa niin kuin tuolla aiemmin kirjoittelinkin. Huomenna taitaa paukahtaa jo kierron 50. päivä eikä menkkoja edelleenkään kuulu! En sit tiedä pitäiskö varmuuden vuoksi tehdä vielä uusi testi ennen Juhannusta....

Mukavaa Juhannusta!=)

helmimami

Teinpä sitten perjantaina testin ja negahan sieltä tuli! Eikä menkat oo vieläkään alkaneet! Nyt siis menossa jo kp 47/28-30?!?!? Että näköjään ihan pikkusen vaan on kierto sekaisin! Ei kai tässä auta kuin odotella että alkais ne iki-ihanat menkat niin tulis taas joku järki tähän hommaan... Aurinkoisia päiviä ja plussatuulia kaikille helmille!=)

En tiedä miten jäi tuo sinun viesti väliin kun en aiemmin tajunnut! Helle tekee näköjään tepposensa näön ja monen muunkin asian suhteen... Meidän esikoispoika myös syntynyt 25.2.2005!=) Tarrasukkia vauvelille!=)

Eli lapset 11/03 ja 03/05. Odotuksen odotusta on kovasti, mutta nyt on päättänyt saada opinnot ensin päätökseen, joten vasta vuoden päästä " saisi" vauva aikaisintaan tulla.

Kolmatta kuumeillaan meilläkin, helmineidin lisäksi löytyy myös 2,5v esikoistyttö. Pongasin sut tuolta toisesta pinosta, missä kyseltiin esikoisen 05 saaneiden perään ja itse en siihen viitsinyt vastata, koska kakkonenhan tämä jo oli.

Meillä pitäis toivoakseni ajoituksen ja muun olla kunnossa tässä keväämmällä joten alan haikailla helmivauvaa vuosimallia 07! =D

Yritystähän on jo takana, hmm noin 7 kk, mutta toinen helmivauva ois kyllä mukava, on tuo edellinen ainakin niin ihana pakkaus!

Mä oon nyt muutamana päivänä " vahingossa eksynyt" tänne kuumeilu palstalle ;) Onko jotain ensioireita vauvakuumeesta... En tiiä. No miehen kanssa on puheltu että kesällä/alkusyksyllä ruettais yrittään pikkukakkosta. Saapa nähä maltetaanko sinne asti! No toisaalta välillä mietiskelee että miten raskasta se sitten olisi kahden pienen kanssa mutta sitte taas aina oo halunnut lapset suht pienellä ikäerolla. Tiiän että lapsia ei tehdä vaan ne saadaan joten hirveästi en uskaltas suunnitella.. mutta haaveillahan aina saa :)

Mä tuossa kans mietin että onko kaikki helmet jo siirtyneet tänne kuumeileen kun ei heitä näy tuolla taaperoissakaa?! No toisaalta kyllä tuo meiänki pikkutaapero pitää kiireisenä ettei täällä paljon ehdi aikaa kuluttaa.. Nytki kuuluu makuuhuoneesta meteli ettei sitte tainnukaa nukahtaa päikyille :/ Pitää mennä...

Lisa ja tyttö 1v1kk

Ei tänne oo tainneet vielä helmiäipät 05 rynnistää vai? Pahoin pelkään että mulle on vauvakuume iskenyt ku tänne pitää jokapäivä tulla kattoon :b

Parempi ehkä pysytellä poissa kun ei vielä alotella yrittään.....

Onpas ollut hellettä huhhuh! Meillä ollut sisälläkin ainakin 25 astetta. Mulla on ollut täällä viime päivinä miettimistä. Kirjoittelinkin tuonne omaan ketjuunkin... Eli nyt menossa kp 43/28-30. Edelliset menkat kesti 2 vk ja imetyksen olen lopettanut n. 3vk sitten... Mietin nyt sitten onko kierto noiden asioiden takia ihan sekaisin vai oonko raskaana? Jotenkin olen varma että kierto on vaan totaalisesti sekaisin! Toisaalta on ollut jonkinmoisia raskausoireitakin...jatkuvaa vessahätää ja normaalia enempää väsymystä. En sit tiiä oonko vaan vauvakuumeissani kuvitellut ne kun semmosta on sattunut aikaisemminkin. Onko teillä muilla imetyksen lopetus vaikuttanut kuinka paljon kuukautiskiertoon? Huomenna varmaan ostan testin jos ei nyt sattus ne menkat alkamaan...

Plussasäteitä kaikille helmille!=)

helmimami

Tässä kuussa poistettiin kierukka ja toista vauvelia toivotaan. Poikamme syntyi helmikuussa -05 ja on niin suloinen hurmuri, että toinen samanmoinen ois tilauksessa.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat