Vierailija

Auttakaas viisaammat?? Vielä eilen oli nännit todekka kosketusarat,etoi vähän ja olin väsynyt,tänä aamuna kun heräsin olin pirteä,rinnat eikä nännit enää kipeät,ei edes juostessa ja mahallaanki pystyn pötköttään,aiemmin en sitäkään... eli km kai tää on tmv??

Kommentit (13)

että sikiö kuolee, mutta muuta oiretta ei ole. Täytyy tehdä kaavinta tai lääkkeellinen tyhjennys.

Minulla oireet oli keskytyneessä km:ssa vain ne että raskaus oireet loppuivat. Itse en sitä ajtellut. Olin tyytyväinen, kun etova olo loppui. Ajattelin, että tällä kertaa pahoinvointi vaan loppui aikaisemmin. Myös rinnat eivät enää oireelleet.

Sikiö oli kuollut rv 8. Rv 10 huomattiin.

Jäkikäteen ajattelin, että olisi pitänyt tajuta raskausoireiden loppumisesta, mutta en halunnut uskoa, vaikka tiesinkin jotenkin ettei kaikki ole hyvin.

Tietenkin toivon, että ap:llä ei ole näin. Mutta kyllä mä kävisin oman milenrauhan takia ultrassa.

Toivotaan, että kaikki oisi hyvin. Kai sekin on normaalia, että tosinaan oireet tuntuvat enemmän kun toisina päivinä.

T: se keskeytyneen km:n ehdotelija

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Miten saisin varmistuksen et onko kesken,mitä nyt kuuluisi tehdä,mulla on siis sellainen tunne itsellä etten ole enää raskaana,ihan eri tunne kuin vielä 1-2 pvää sitten... Miten tästä edetään?? Ekaan neuvolaan vielä 2½ viikkoa joten en viitsisi vain odotella?!

ap

sanoneet, ihan normaaleissakin raskauksissa oireet tulevat ja menevät ja myös tuollaisesta "dramaattisesta" oireiden katoamisesta olen kuullut usein.

niin käy yksityisellä ultrassa, jos vaivaa.

Tuo voi olla ihan normaalia ja jos ei vuoda ja/tai ole kipuja, ei ole mitään syytä arvella keskenmenoa.

Joskus oksensin ja olin tosi kipeä jokapaikasta ja sitten seuraavana päivänä ei välttämättä ollut mitään.

Älä nyt liian aikaisia johtopäätösksiä kuitenkaan tee, kaikki raskaudet ovat oikeesti niin erilaisia.

sellasen pika-ajan,20min... ultraakohan ne tuossa?? Kuulosti vähän oudolta toi aika...

Itse epäilen kyllä juuri tuota keskeytynyttä km,koska oireet hävisivät aivan ykskaks ja esim rinnat jotka ovat aiemmin olleet todella muhkeat ja täyteläiset,ovat taas ihan pehmoiset ja lätyskät... ja tosiaan nännit oli kosketusarat,enää ei yhtään..

ap

ollenkaan. Silloin tällöin ne ovat aaltoilleet, etupäässä olo on täysin oireeton. Tosin rinnat ovat vähän arat, mutta ei mulla ole mitenkään kovin raskaana oleva olo. Mulla viikkoja on 6+4.

Toisessa raskaudessa oli hurjan tuntuista, kun alkuvaiheessa oli pitkiä kausia, jolloin en yhtään mistään tiennyt enkä tuntenut olevani raskaana.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat