Seuraa 

Tässäpä pinoa tälle päivälle, olkaatten hyvät! =)

Kommentit (17)

Huhhei..tyttö ährää tuossa sitterissä..ja välillä isin sylissä :/ edelleen yrittää sitä kakkaa vääntää vaan ei tunnu irtoovan,ei sitten millään!! Liki 2vkoa siis pantannu.Huomenna viedään pieni Ruusulaan lääkäriin jos ei kakkaa sitä ennen näy..yritys on kyllä kova.Ja äiti ja isi tsemppaa vieressä ' kakkaa nyt pieni!Anna tulla vaan oikeen iiiiso jööti' . Ja Äiti näyttää mallia ;)) (molemmat haistaan,hih,Helsinkiläiset varokaa hajupilveä kantakaupungissa!!)

Luumusosetta oon jo antanu ja kylpyyn kohta mennään.Sen jälkeen vielä ' kuumemittaritemppu' ja lisää masuhierontaa+pumppausta.. Kaikki keinot siis käytössä :O

Tänään oli 4kkneuvola.Tyttö jatkaa sintti-linjaa ;D

Uusimmat mitat: 5230g 60,2cm ja py 39,6cm. Kehui terkka suloiseksi ja tyytyväiseksi hymytytöksi!! :)) Että miten voikin olla noin iloinen vaikkei ole kakannut 13päivään!! *pyörittelee päätään* voe mahoton paikka...

Kiitos Tansku ja muut tervetulotoivotuksista.. ' Kiva' joo tulla takas tänne LOSKAAN.Onneks on pelastusrengas vyötäröllä ettei tarvi hukkua tonne kaduille ;) Olin NIIIIIN märkä kun tultiin neuvolasta kotiin..huh huh..sai kahlata suunnilleen kaulaa myöten sohjossa ja lätäköissä..INHAA!!! Missä se kesä nyt viipyy :/

Jeps,on mentävä kylvettämään tuo typyzki.. :) Ukko höösää..kauhea hoputus.. ;)

Palaillaan myöh uuestaan :)

-Tiggr&Nasu 4kk!!

ps.EILEN oli mun PLUSSAUKSEN vuosipäivä!! Jeeee :DD

pps.Lahjan Jonille nimpparionnittelut!! *haliiii*

Olisi vähän kysyttävää,jos joku viisaampi tietäis.Mitenkähän tuo vauvojen istuttamisen kanssa on,onko jotain ikärajaa? Meidän typy 3,5kk vetää ittensä väkisinkin istumaan,kun saa vaan sormista otteen ja siinä onnellisena nököttää.Suuttuu kun pitäisi olla makuullaan.Sama juttu sitterissä,ei enään suostu olemaan kuin ihan pystyasennossa.Uskaltaako antaa olla istuma-asennossa,vai onko haittaa esim.selälle.

Sitten toinen juttu. Mihin teidän vauvoja rokotettiin 3kk neuvolassa?

Meillä tökkästiin etureiteen johon tulikin kiva mustelma.Ennen ainakin pistettiin aina takapuoleen tai sivureiteen,onkohan tämä nyt joku uus juttu...

Täällä kanssa pisteenlaskija ilmoittautuu.Sain kaverilta ohjeet ja kirjan mistä katsotaan eri ruokien pisteet.Hitusen se on olevinaan hankalaa,kun koitan aina laskea ne reilusti yläkanttiin kun vaikea arvioida kuinka paljon esim.margariinia on leivälle laittanut.

No,kun nyt jotain tulosta saisi aikaseksi,ylipainoa on kanssa reippaasti.

Semmosia,toivottavasti jollain nyt olisi tietoa tuosta istumajutusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mulla on ylihuomenna plussauksen vuosipäivä. Itse asiassa (ke?) 31.3. klo 18.35.

Olin menossa töistä suoraan 22-pistepirkon (siis bändi) levynjulkaisubileisiin. Matkalla ajattelin, että ostanpa nyt mukaani sen testin, kun ollut mielessä. Testi poltteli taskussa matkalla baariin. Baarissa sain käteeni drinkkilipun ja sillä siiderin. Lasi kädessä menin työkavereiden pöytään. Bändi viritteli soittimiaan. Sitten sanoin memeväni vessaan, ajattelin että miksipä ei saman tien. Ja kun bändi veti ensimmäiset sävelet Rat Kingistä, minä nostin tikun käteeni siellä nuhjaisessa rokkibaarin vessassa. Kello oli 18.35.

Olin osannut odottaa tulosta, mutten tullut ajatelleeksi, mitä sitten. Kävelin sieltä tiskille, laitoin siiderin pois ja ostin omenamehu-kivennäisvettä tilalle. Sitten liityin jo vähän humaltuneeseen seuraan, mutta oli siirryttävä pois siitä, kun oli niin typertynyt olo. Ajattelin, että ei kai sitä tästä syystä kotiin kandee mennä, kun mieskin oli juhlimassa. Kuuntelin keikan, ja teki mieli sanoa edes jollekin, vaikka bändin tutulle nokkamiehelle, että arvaa mikä musiikki liittyy mun loppuelämääni... mutta eihän sitä kellekään ennen lapsen isää voi sanoa. Mutta olin kyllä baarin onnellisin tyttö.

Mä muuten olen kotoisin Oulusta että terkkuja vaan mun entiseen kotikaupunkiin=),mummini asuu Pateniemessä.

Seiskalta herättiin ja mulla kestoväsymys valtaa mielen mutta kauppaan kävellen mennään tänään,tyttö onneksi jaksaa hyvin kävellä,kesällä jo 5-vuotias.Olen nähnyt kun yksi puolituttu äiti reilua 4-vuotiasta poikaa työnsi rattaissa vielä.....=0

Meen meikkaamaan jos se piristäisi ja tiskitkin odottaa,Juho kun ei näitä aamu-unia nuku kuin tunnin yleensä.

äityliini ja Juho 4kk1pv+neitokainen Katri

TAnsku-75: Tiedän mistä puhut, arvaa monestiko olen aloittanut pistetiä laskemaan painonvartijoissa, aina saanut n. 10 kg pois ja sitten tulee repsahdus kun tyssää vähäksi aikaa painon lasku. Nyt eka kerran kokeilen ihan ittekseni laskeskella, mula on hyvä kimmoke kun mies on saanu painoaan pois jo yli kymmenen kiloa ihan vaan syömällä vähemmän ja herkut vähemmäksi ja se on ollut koko alkuvuoden melkein tipaton!!! Niin kyllä minäkin olen ollut tipaton kohta tarkalleen vuoden 8.4.2005 tein testin ja siitä saakka tipattomuus on jatkunut syystä jonka varmaan arvaattekin :) Mutta tsemppiä sulle pisteisiin.

Rocka25: Mää en pysty syömään ollenkaan esim. dietorellan karkkeja kun mun maha menee ihan ruikulille. Ne paikkareiden omat suklaat ei tee sitä, mutta kun ne on niin ihania niin menee paketti kerralla, joten parempi olla vaan ostamatta. Mulla on huono itsekuri tiedän:(

Mulla painoa on hurjaaaan paljon enemmän jos aluksi pääsis alle sadan tän painon kans. 50 kg ois jo kova sana mutta enempikin ei haittaa. On se vaan kumma kuinka helposti ja huomaamatta ne kilot tulee mutta mitenpä saat ne pois. Ja nyky housutkin kun on strechiä niin ihan huomaamatta tulee muutamakilo :) Minä olen kans nyt päättänyt että jos ei nyt niin ei koskaan. Joten PISTEET kunniaan kaikki ketkä niitä harrastaa!

Se on muuten ihan kivaakin laskeskella ja suunnitella mitä syö!!

Sorry tämä piste keskeinen viesti, jos jotain haittaa. Mutta on niin kiva kuulla että on muitakin Pullukoita :))

Liili

Meillä on viime päivät olleet ihan tuskaa, ei ole edes ehtinyt kirjoitella...Neiti päätti hyllyttää päiväunet, mitäs niillä tekee, mitä ne on??? Väsyttää ja kiukuttaa, mutta maksimissaan nukkui puoli tuntia, kun on ensin puoli tuntia nukuttanut. Meinas kyllä mennä hermo. Tänään sit päätin, että olkoo sit nukkumatta ja kitisköön. Heräsi aamulla seiskalta, nukkui ulkona 20 minuuttia kun tein lumitöitä ja kahden aikoihin kun ajettiin kotiin nukkui ihan yhtä kauan. Puol viideltä olikin ihan valmista kamaa ja nukahti samantien kun sänkyyn vein. Heräs vähän ennen seiskaa syömään ja puolen tunnin päästä uudelleen nukkumaan. Nyt siis nukkuu.

Ihanaa kun on iltaisinkin jo valoisaa, vielä kun tuo lumen tulo lakkaisi...Eilen käytiin tytsyn kanssa neuvolassa ja kaikki hyvin. Ottanut todella hyvin kasvussa kiinni. Neiti aikas samoissa mitoissa, kuin minä samanikäisenä. Muutenkin oli neuvolantäti tyytyväinen. Jaada osaa tarttua helistimeen ja siirtää sen kädestä toiseen ja tietty suuhun:)

Tänään Jaada teki yllärit ja käänty vahingossa masulta selälleen. Taisi painava pää tehdä tehtävänsä. Oltiin kummatkin neidin kanssa yhtä yllättyneitä.

Tuosta painoasiasta sen verran, että mullakin ylimääräistä mut kun ei ole vaakaa niin en tiedä kuinka paljon. Mä olen nyt vakaasti päättänyt jättää herkut väliin ja yrittää vaunuilla enemmän. Kuntosalillakin yritän käydä pari kertaa viikossa. Haluisin niin kovasti päästä entisiin mittoihin.

liinuksi kyseli istuttamisesta. Mä oon istuttanu meidän neitiä sylissä siten, että tuen selkää. Puhuin asiasta neuvolassakin ja oli täti sitä mieltä, ettei pitäisi olla haittaa kunhan tukee tarpeeksi hyvin. Me kokeiltiin eilen rattaitakin. Neiti tykkäsi kovasti kun näki ympärilleen. Rattaissa 5-pistevyöt joten saa niillä tuettua hyvää asentoon ja selkänoja niin alas kun vaan saa.

Ja täällä taitaa yks sun toinen joulukuinen vetää itseään istuma-asentoon, pitää nähdä maailmaa!

Meillä tuo rokotus laitettiin etureiteen joskin aika reunaan, eikä siitä jäänyt mitään jälkeä. Neulaa varmaankin osunut johonkin hiusverisuoneen, jonka takia mustelma tullut, siis jos mustelma ei ole kovin iso. Hiusverisuonia on joka puolella ja niihin osuu välillä ihan väkisinkin. Toivottavasti mustelma pian paranee!!!

Jopas tulikin tarinaa:) Kasvu-listaa selailessa osui silmään, että missäs luuraa KÄRY ja ANNORA???

Meillä oli tänään vihdoin ja viimein kauan odotettu neuvola! Neiti painoi jo 5075g ja oli 54.5cm pitkä. Eli kun viis kiloo meni rikki ni tuli piikki. Meillä laittoivat sivureiteen sen ja ei ainakaan vielä mitään mustelmaa tullut. Neiti päästi pienet itkun tihrut mutta muuten oli reipas. Nyt illalla onkin kovasti itkenyt, mut laitoin supon pyllyyn ja neiti nukahti. Raukka pieni.

Mä kysyin kanssa neuvolassa tosta istuttamisesta ja mulle kans sanoi että saa istuttaa kunhan tukee selkää hyvin.

Ootteko te alkanut vellejä syöttämään jo kolmen kuukauden iästä? Meille sanottiin ettei parane antaa vielä kun on ollut niin kovin vatsavaivoja ja nyt vihdoin ja viimein helpottanut ku oon antanu sitä tuttelin omneo plussaa. Sanoi että 4kk ikäisenä koitetaan antaa tavallista korviketta ja jos ei tuu vatsakipuja ni sit pikkuhiljaa vellejä ja kiinteitä. Eli vielä kuukausi odotettavaa :( Oisin niin mieluusti antanu jo nyt mut pääasia et neitin masu on kunnossa, enkä tosiaan haluu enää nähdä niitä masuitkuja kun oli niin kauheeta kun ei pystynyt toista auttamaan.

Muuten meillä on nyt ollut iloinen tyttö, tosin kovin seurankipeä. Saan raahata sitteriä pitkin kämppää päivisin kun meil on kaks kissaa ni en uskalla tyttöö jättää pitkäks aikaa yksin niitten seuraan¿. Tosin eivät vielä ainakaan oo ees yrittäny hirveest lähestyy tyttöö mut koskaan ei (kai) voi olla liian tarkka. Päikkäreitä ei juurikaan nukuta mut sit jo seiskan aikaan käy yöunille ja nukkuu aamu seiskaan :) Ja kun herää ni onkin hirmuinen nälkä! Lelua ei hirveesti osaa vielä kädessä pitää mutta seuraa katseella kovin ja nauraa ja höpöttää! On noi pienet niiiin ihania!

Mäkin oon jo monta päivää ollu alottamas laihista mut kummasti se aina unohtuu¿ Huominen on aina hyvä päivä alottaa :):)

Tiituliini81 ja Ida tasan 3kk

Liili, mä aloitin myös laskemaan pisteitä muutama viikko sitten. Alku sujui hyvin mutta sitten lopahti :( Nyt tarttis saada itteensä niskasta kiinni, n. 20 kiloa olis pudotettavaa...

Eilisessä pinossa oli puhetta päivärytmistä, meillä se on suunnilleen seuraava:

klo 6-7 herätys: tissittelyä

klo 9 tissittelyä (Veera nukahtaa noin tunniksi)

klo 11.30 tissittelyä (Veera nukahtaa siskonsa kanssa 2-3 tunniksi)

klo 14 tissittelyä (nukahdellaan ehkä ennen seuraavaa syöttöä)

klo 16-17 tissittelyä

klo 19 tissittelyä (nukahdetaan hetkeksi)

klo 20.30 tissittelyä

klo 21-21.30 yöunille tutin kanssa (tissi ei kelpaa ;))

klo 1 tissittelyä

klo 5 tissittelyä

Suunnilleen noin menee meidän päivät ja yöt. Aika tissipainoitteista siis ;)

Onpas räkäinen keli ulkona, ei huvita lähteä leikkupuistoonkaan. Miks ihmeessä sataa lunta kun pitäisi olla KEVÄT?! Eilen mietittiin miehen kanssa että pitäiskö kehitellä jotain kivaa tekemistä huhtikuun lopulle kun on meidän 1v-hääpäivä ja samalla mun synttärit. Jos mä täysimetän vielä silloin niin tuskin kovin pitkälle voidaan lähteä, ainakaan ilman Veeraa. Ehkä me ollaan kotona neljän lapsen kanssa ja tilataan pizzat -uuh kuinka romanttista ;)

Tikrulle ja Nealle tervetuloa takaisin tänne etelän lämpöön ;)

Jaahas, Saara 1v5kk raivoaa taas yksinään huoneessaan -täytyy mennä katsomaan pikku raivotarta :)

Mukavaa keskiviikon jatkoa!

Tansku, Veera 231205, Saara 241004 & pojat (jotka ovat muuten luokkaretkellä Fazerilla ja lupasivat tuoda äidillekin jotain hyvää, lurps ;))

Itse olen kotoisin Kiimingistä Oulun naapurikunnasta, mutta Oulussakin tuli asusteltua ennen etelään muuttoa. Ja mun serkku asuu Patelassa!! Eli Oulussa lähikunnissa on todella paljon kavereita ja sukulaisia. Oulu on muuten ihana kaupunki varsinkin kesällä tori ja Rotuaari. Sitä ei osannu arvostaa niitä silloin ku siellä asu ne oli niin päivänselviä asioita. Mutta joka kesä pitää päästä torille kun Oulussa käydään. Villeimmät nuoruus vuodet tuli siellä vietettyä, voi että tuli nostalgiset muistot mieleen, onhan siitä jo 15 vuotta aikaa. Mää täytän muuten ens viikolla jo 33veeeeeeeeee. JEEE.

Meilläpä ei mitään ihmeempiä Viivi voi hyvin ja paksusti. Nukkuu, syö ja seurustelee. Tänään mennään mummua käyttään lääkärissä joten shoppailupäivä meillä tytöillä tiedossa. Kiva kiva.

Minä olen nyt maanantaista asti noudattanut painonvartijoiden pisteitä, hyvin on mennyt ja toivotaan että menee eteenpäinkin yhtä hyvin. Nämä kilot on saatava lä' htemään mulla kun on sitä useampi kymmenen kiloa liikaa..... hohhoi on siinä urakkaa mutta hitaasti hyvää tulee olen päättänyt!!!

Nyt neiti hermostuu sitteriin, Tsau!

Liili & Viivi 16 vkoa + 1 pvä

No niin, neuvolasta jokin aika sitten kotiuduttiin. Neiti sippas siellä ihan totaalisesti. Sain sen onneksi kuitenkin syötettyä ennen kuin puin lisää vaatetta ja pukkasin sen ulos nukkuun. Ei paljon vastaan hangoitellut. =)

Kiva kuulla että on teitä oulunseutulaisiakin meissä joulumammoissa! Itse en ole kotoisin Oulusta, vaan hieman pohjoisempaa, mutta pidän kyllä tätä jo ihan kotipaikkana, sen verran hyvin viihdyn. Ja Pateniemessä muuten mekin asutaan :)

Hyvin oli Milja kasvanut ja kehittynyt. Painoa nyt 5600g ja pituutta 58cm. Neljässä viikossa painoa oli tullut vajaa 800g, joka on onneksi tarpeeksi eli ei tarvi taas vähään aikaan huolehtia että kasvaako neiti tarpeeksi. :D Jänteväksi tytöksi täti Miljaa kehui. Ja sellainen se onkin. Hassuin se on, jos sen laittaa mahalleen lattialle. Neiti nostaa pepun ja jalat kokonaan ilmaan ja räpiköi siinä kuin paraskin lentämäänopetteleva ankanpoikanen. :DD Ja mahalaskuhan siitä meinaa tulla, tai sanoisinko nokkakolari (lattian kanssa ;)).

Rokotuksen antaminen minua hieman jännitti. Mieskin oli mukana neuvolassa, mutta halusi kuitenkin minun pitävän tyttöä kun piikki laitettiin. Milja hieman itkaisi ja sitten rauhoittui. Niin reipas tyttö että sen takia meinas alkaa itsellä itkettään... Oma kullannuppu! Nyt katellaan ja toivotaan ettei tulis oikein pahoja reaktioita tuosta piikistä...

Te pisteiden laskijat (Tansku, Liili ja Rocka ainaskin) minkä verran niitä pisteitä piti lisätä imettäessä normaaliin verrattuna???? Tansku sinähän ainakin oot täysimetyksellä, joten miten on? Olen laskenut aiemmin pisteitä reilu vuosi sitten, ennen kuin tulin raskaaksi ja hyvin toimi mulla, joten voishan sitä taas tsempata. 12kg siis mulla pitäis saada pois, 15kg ihannepainoon, mutta siis tuohon ensin mainittuun olisin enemmän kuin tyytyväinen. Karkkipäivän aion kyllä kerran viikossa pitää, siitä en luovu en en en!!!

Lähden hieman pötköttelemään. Unta en varmaan saa, mutta pakko hieman levähtää kun niin kovasti väsyttää. Täällä paistaa oikein ihanasti aurinko, mutta ulkoillaan sitten kun jaksellaan...

Äippä ja Milja reipas tyttö :D

Tikrulle tervetuloa takaisin joukkoon somaan! :)

Täysimetyksellä saa 10 lisäpistettä (osittaisimetyksellä 5).

Mäkin yritin eka laskea itekseni pisteitä ja meillähän on yahoon Joulupiipero-listalla laihis-tsemppaustakin mutta eipä se näemmä riitä. Aloitan siis ensi viikolla ainakin yhden toisen joulumamman kanssa käymään Painonvartijoissa, Hesan keskustassa kun on yksi ryhmä johon voi ottaa lapsetkin mukaan. Ainoa ongelma siinä paikassa on se että vaunut täytyy nostaa aika monta porrasta ennen kuin pääsee hissille. Ja mulla on tuplavaunut - no, ainakin tulee lisää liikuntapisteitä, hih ;)

Tsemppiä vaan todella paljon kaikille painonsa kanssa kamppaileville! Kiva tietää etten ole ainoa =)

Tansku " the punkero" ;)

Mutta ne kilot tosiaan ovat olleet mukana alkuviikoista asti. Ja mitä tekosyitä sitä niihin on! Olen tähän asti ajatellut, että kuulun siihen ryhmään, joka pudottaa kilonsa vasta kun lopettaa imettämisen (niitä kyllä on, tiedän nyt jo 2-3 ja virtuaalimammoja vissiin kahdeksan). Mutta entäs sitten kun lopetan imetyksen ja kiloja tuleekin LISÄÄ?? Olen tämän viikon ollut ilman sokeria (ei myöskään mehua tai maustettua jugurttia), ja enpä muistakaan milloin näin monta päivää olen ollut ilman. Mutta tää onkin kivaa! Niin vähän sitä nykyään itseltään vaatii. Sitäpaitsi tupakoinnin lopettaminen vajaa 1,5 vuotta sitten antoi itseluottamusta siitä, että kaikki on mahdollista. Ja sitten liikun edelleen n. 5 tuntia viikossa. Mutta sen avulla ei ole lähtenyt gramman grammaa - mutta hyvä olo tulee, ja kiva tietää, että tän hyllyvän lihan alla jossain on lihaksia...

Mutta kanssasisaret: kauheasti kyllä varoittelevat laihduttamisesta, jos imettää. Tosin se tarkoittanee kovaa painonpudotusta, ei maltillista (Painonvartijhoissa taatusti tietävät).

Karppuli jatkaa edelleen ääniharjoituksia; kirkunat jatkuvat. En ilosta kirku, en surusta kirku, jos kirkun niin kirkun muuten vaan... (vai taipuukohan kiru?)

Meillä lähestyy ristiäiset. Juuh, vaikka Karppa on runsaan viikon kuluttua jo 4 kk! Siirrettiin kunnolla, kun sukulaisille ei millään käynyt mikään aika. Ja ensin piti vääntää kättä, tuleeko siitä kristitty vai " pakana" . Onneksi saatiin papiksi eräs tuttu viisas kirjailija-pappi, joka kastaa enää vain tuttujen lapsia. Saadaan kiva seremonia, kotonakin ollaan. Oishan täällä puuhaa vielä.

Eilen ostin painonvartijakarkkeja, ja vähänkö oli kamala yö kun vatsa meni sekaisin! Kävin pari kertaa " tyhjennyksellä" ! Ja siihen vielä isommat lapset sekoili kuumeisina ja nuorimmaisen syötöt.. En suosittele...

Kestoväsymys jatkuu täälläkin, on aika kumma kun ekan syötön jälkeen (noin klo 3) en meinaa millään saada unta! Sitten onkin kello jo 5 kun nukahdan, ja kuuden jälkeen alkaa pungerrus vaavilla.

Mä oon nyt painonvartijana ollut 4 viikkoa, ja reilu 4 kiloa on lähtenyt. Mulla on ylipainoa vielä 35kg joten kotva tässä saadaan kyllä odottaa ennen kun olen normaalipainossa!!! Mutta motivaatio on kerrankin kova, ne läskit lähtee nyt!

Meitinkin herra täyttää jo ensi viikolla 3kk:) Aika menee hurjaa vauhtia! Kohta joudutaan pinoilussakin mainitsemaan että olemme 2005 jouluisia!!!

Mutta näihin tunnelmiin...:) terkut!

Voi Nea parkaa... Meillä esikoinen oli kans vauvana yks kakkapakki tuli yleensä joka toinen viikko. Mutta nyt sillä toimii kyllä onneksi useasti päivässä.

Sitä piti sanomani että kaverini vauvalla auttoi kun antoi joka syötön päälle vähän vettä. Jos et ole kokeillut niin kokeileppa ja sehän estää sammastakin.

Nyt nukkumaan...... haukotus!

Lahjalle:otan osaa lehmän kuolemasta,mä ite eläinrakkaana surin teini-iässä jokaista lemmikkiä mitä vaan oli.

sen jälkeen ei olekaan ollut kuin rakas koira joka sekin muutti isäni hoiviin 5,5v sitten.

Tikru:meidän PITI mennä bilettään 11.3(kun 25.3 ei sopinutkaan) mutta me siirretään sitä huhtikuun loppuun koska silloin mun yksi lempibändeistä YÖ esiintyy Alavudella ja oon vuosia sen halunnut nähdä eli sinne sitten!!!Pääsiäisenä mennään Kurikkaan Juhon kummeille yöksi ja miehet on luvanneet olla lapsenvahtina ja silloin sitten minä,paras ystävä ja mun sisko mennään baariin=)

mun veli aikoo mennä kihloihin alkurakkauden huumassa...mutta toivon heille hyvää,veli on 19 v ja ekan kerran kunnolla seurustelee mutta Englannissa asti on tyttöystävä ja 2kk tunteneet vasta,mutta eipä mulla siihen sanomista...

Ihan pikaisesti ennen neuvolaan lähtöä. Neiti meni vielä pikku-unille ja käyn kohta miehen herättelemässä, klo 9 on neuvola. Meinaa " hieman" väsyttää kun neiti meni nukkumaan 22.30 ja heräsi klo 6!!! Niin ja tietty söi kerran siinä välissä. Argh! Mihin on ne ihanan pitkät unipätkät kadonneet? Yleensä kyllä nukkuu yöunia 9-10 tuntia, mutta todella syö pari kertaa välissä. Alkaa pikkuhiljaa huomaamaan, etten ole saanu nukkua oikein hyvin moneen yöhön. Ja vielä karkkilakko on päällä!!! Mutta eipä nyt tämän enempää, palaan asiaan neuvolakuulumisien kera myöhemmin!

Toivotaan kivaa keliä täksi päiväksi! Täällä Oulussa ei ainakaan kovin pahalta näytä. Etelä-Suomeen taidettiin kyllä luvata melkoista pyräkkää... Jakselkaa!

Äippä ja Milja (perjantaina 3kk!)

Ei ainakaan kuumemittaritemppu vielä oo tuottanu tulosta.. :/ *damn*

Hei huomasitteko että odotuspuolella on jo JOULUKUISIA-06!!!!!!!!

WOW!!! :DD

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat