Seuraa 

Kommentit (21)

Ihanaa Tapper, vietä oikein mukava ja rentouttava reissu, pääsisimpä minäkin näitä kamalia säitä karkuun, mutta eipä paljon ole toivoa !

Omaan napaan ei mitään uutta, kp19/24-28-?? ei tuntemuksia suuntaan tai toiseen.

Enpä kyllä saanut vahvaa viivaa ovistestiinkään melkein yhtä vahvan viivan sain kerran, ja toimimme kyllä sen mukaan koko viikonlopun, mutta juuri ei toivoa ole.

nyt plussa uutisia kehiin, kaipaa piristystä loskakeliin !

-Kainoaino

masu06 meilläkin jo yritystä 10 kiertoa. Kohta lääkäri kutsuu..

Miten sun mies suhtautuu asiaan? Kerro sitten kuin kävi lääkärissä ku itellä ois kohta samat asiat eessä..

Iloista kevään odotusta kaikille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Arvatkaapa kuka on taas hetkeksi palannut!! Hähää...en ole luovuttanut, enkä teitä unohtanut!!! on vaan ollut pahasti netti katkolla...liittymän kanssa kun oli vähän ongelmia sen jälkeen kun kone otti ja levis...nooh nyt kuitenkin täällä taas.

meneillään kp28/28-32, eikä edes jännitä, ei enää...ovista en tästä kierrosta bongannut joten en jaksa edes toivoa (joojooo, pitäis pitäis, mutten jaksa). Täti on kurvannut säntillisesti paikalle 28-32 pvän välein, halusinpa eli en.

Mutta...nyt täytyy joutua taas...ja perjantaina otan testitikun matkaan ja lähden kohti etelän aurinkoa...testailen siellä sitten jos täti ei kurvaa paikalle jo lentokoneessa. Nih, eli viikon olen sitten taasen poissa, kunnes jälleen palaan teitä kiusimaan.

Rakkain terveisin Tappert

Päivä on mennyt suhahtaen ohi. Käytiin ukon kanssa 1.5 tunnin sauvakävelyllä, joten jalat ihan muusina. En ole edes jaksanut tutkailla olojani tai miettiä raskautumista. Teen kuitenkin testin lauantai-aamuna jos menkat ei ala sitä ennen. Jos on nega, lähdemme viihteelle lauantai-iltana. Ihan hyvää tekee.

Nyt surffailen, erityisen hyvät naurut saa tuolta AV-osiosta ;). Kivaa iltaa kaikille. Miten sen jessican nyt sitten kävi?

Täti on kurvannut kylään vaikka vuoto vielä niukkaa! hyvä juttu on se, että seuraava ovis olis meidän etelän reissulla:=)

Emma, jos sun kierto on 20 pvää, ovis voi olla tuloillaan vielä! pupuilua vaan:=)

*moikka tappert* toivottavasti täti ei löydä sua etelästä!

Killalle halauksia.

palailen.

-m

Oon ollu lukemassa teidän juttuja täällä pitkin viikkoa, mutta kun ei ole mitään uutta kerrottavaa, niin tuntuu niin typerältä kirjoittaa samoista asioista joka kerta. Päätin kuitenkin ilmoittaa teille, että olen kyllä hengissä, vaikka en paljoa tällä hetkellä kirjoittelekaan.

Lauantaina voi olla että tulen kirjoittelemaan miten meni elämäni ensimmäinen ovulaatiotesti.. Kysyisinkin teiltä, että onko se tuo 5 päivää ku sitä tikutetaan ns. " yhteen putkeen" vai pidempään??

Pupuilimme viimeksi ma-iltana.. Mulla on jotenkin semmonen vaihe menossa nyt, että ei oo semmosta " stressiä" vauvantulosta, ku tuossa aikaisemmin oli.. Kaipa se jotenkin " rauhoittaa" tilannetta, ku tulee tikutettua tässä kierrossa, en tiedä?? :) Ja kun nyt on enään vaivaiset 10 viikkoa häihin, niin on aika paljon ajateltavaa muutenkin.

Kirjoittelen taas!

PLUSSATUULIA KAIKILLE!!

L.

Tulin ilmoittamaan, että hengissä ollaan :) ja yksin edelleen :(

Blaah! mutta en ole sen antanut liiaksi häiritä! Elämä on ihanaa, vaikka sitä vauvaa joutuu näköjään pitkään odottamaan!

Meikäläinen miettii tänä päivänä, että tarvitaanko sitä miestä siihen lapsen " hankintaan" ?? Ajatus on pyörinyt päässäni jo jonkin aikaa..

Jokatapauksessa haleja kaikille tutuille ja +++onnea isosti!

Oon@

[color=blueviolet]Täällä siis Diotima uuden nikkinsä takana (et tainnu olla paikalla, kun vaihdoin)! ;) Mä oonkin sua välillä miettinyt, kun muistelen, että mielä on yritys alkanut samoihin aikoihin syksyllä. Täällä on kyllä sulle peukut ja varpaatkin pystyssä, jotta saat sen plussan tikkuun! *bdbd*

Ja mooli, hei! Nyt sieltä kertoon kuulumisia, älä pidä mua jännityksessä! Mä teidän, että sä oot siellä! +++++++++++++++++++++++++++++++sädetystä sinne!!!

AinoAurora: mullakin parissa kierrossa testiviivaa en saanut mielestäni ihan yhtä vahvaksi kuin kontrollia, mutta sit lämmöt kyllä nousivat, joten oletan ovuloineeni. Että pidä vaan toivoa yllä!

Omaa napaa: kp taitaa olla jo 14/28-41 (ihanaa, kun kerrankin en oo sitä joka päivä miettinyt!). Ajattelin siis jättää tikuttamisen tässä kierrossa. Jos nyt jaksaisi viikon touhuilla joka toinen päivä, niin sit pitäisi olla ihan ok mahikset olettaen, että ovis on tän viikon aikana. Sit mies lähtee reissuun, joten peli on menetetty, jossei ollut! Mittailen sit vaikka lämpöjä, niin tiedän vähän et millon pitää tädin saapumista ruveta oottamaan. Toivotaan vielä että saan miehen mukaan puuhiin; sillä on taas olevinaan stressaavaa töissä, että saattaapi käydä niinkin etten saa sitä kellistettyä petiin, paitsi nukkumaan...

Tulikin vielä mieleeni, että Brooke on tainnut häipyä ihan lopullisesti, kun ei oo aikoihin kuulunut...?

Killa

Piinailijat, uutisia?! Jessica? Mooli? Meinaan päivittää kohta esittelylistaa, oottelen vaan jos sinne saisi jonkun uuden plussan merkata? :)

Plääh...onpas tyhmä ilma tänään. Aurinko ei paista...ei sitten yhtään=( Kohta pitäisi taas suunnata nokka kohti koulua. Omassa navassa ei mitään ihmeitä tällä hetkellä (kp 26/34)...mahassa vähän nippailee välillä, mutta muita " oireita" mahdollisesta raskautumisesta ei oikeastaan ole. Jännittää kyllä silti ihan vietävästi:)!!! Testailut tulee ajankohtaiseksi ehkä joskus ensi viikolla, loppuviikosta!

Nea: Oli varmaan kiva yllätys, kun mies oli tuonut mukavaa lukemista:)!

Tappert: Mukavaa reissua:) Ja lämpimiä plussatuulia!

AinoAurora: Toivattavasti ovulaatio tapahtui silloin, kun sait melkein yhtä vahvat viivat ovistikkuun!

Killa: Ovulaatio-onnea tälle viikolle!

Ai niin...kiitos vessan sisustusvinkeistä:)! Vielä ei olla päätetty, minkälaista laattaa seinille laitetaan, mutta vaihtoehtoja on nyt paaaaljon..ehkä liikaakin:)!

-Vii-

Nea81, mukava juttu että mies on kuumeilussa mukana =).

AinoAurora, kyllä varmasti toivoa on! Sait sentään melkein yhtä vahvan viivan, minä vaan haamuja haamun perään.

Killa, toivottavasti mies on myös innokas petipuuhiin! Siitä asiasta on niin inhottavaa stressata vielä kaiken muun lisäksi.

Ei edelleenkään plussaa ovistestistä. Kp:tkin huitelee jo 18/29. Tänään meni viimeinen testi, en aio niitä enää tilata (ainakaan tähän kiertoon). Joten ovista ei joko ole koko kierrossa tai sitten se on vasta myöhemmin tulossa.

Nyt on tapahtunut niin hienoja juttuja, joihin ei kuitenkaan raskaus tai vauva sovi millään lailla, joten harkinnassa on tauko yrityksestä. Ihanaa kun kerrankin on jotain muutakin ajateltavaa =).

Emma

Heippa kaikille!

En eilen päässy koneelle ja tuntu kuitenkin et pitäis saada kertoo asioista.

Mulla ei oo vieläkää ne kk alkanu kierto jo 40 pv,mutta sais ne pian alkaa koska sitten pääsis uuen kierron kimppuun.

Haluisin tiedustella teiltä että ootteko minkälaista liikuntaa harrastanu ja aiotteko harrastaa raskaaks tulon jälkeen.

Hyvää loppuviikkoa kaikille!

Ajattelin taas pitkästä aikaa kantaa korteni kekoon. Olen edelleen joka päivä lukenut juttuja mielenkiinnolla. On tosi mukavaa seurata muita samassa tilanteessa olevia, vaikka itsellä ei olekaan mitään tarkkailtavaa tällä hetkellä (kp9). Vaikea arvailla, milloin se ovulaatio mahtaisi olla.

AinoAurora, kyllä se tais niin olla, että ne lämmöt ei nouse jos ei ovuloi. Korjatkaa jos olen väärässä.

Killalle paljon pupuiluintoa, toivottavasti tällä viikolla tärppää!!!

Jessican uutisia minäkin taustailija odottelen, olis niin hienoa kuulla plussasta! Ja Viipulilla ja N11nullakin taisi olla jännät paikat. Olis kiva päästä itsekin jo piinailemaan...

lämmöt on kyllä kohonnu täällä ihan reilusti 37.4 näytti eilen, tänään en vielä ole mitannut.

kertooko lämpöjen nousu ovulaatiosta, siis tarkoitan sitä että eikö ne lämmöt nouse jos ei ovulo ?

( taasen kyselen tyhmiä, sisäinen blondi kö ? )

Niin ja kiitos tsempistä, siitä tulee aina niin hyvälle mielelle, meillä on tosi kiva porukka täällä, kannustetaan ja tsempataan, parempaa ei vois olla !

-AinoAurora-

Moikkelis kaikille! Ihan järkyttävän paljon on uutta porukkaa, kiva kun on löytänyt parhaan pinon =)

Onnea kaikille plussanneille!!!!

Killalle moikat!!! Sä olet sinnikäs ja jaksat täällä pitää yllä hyvää pinoa vaikkakin välillä pitää vaihtaa nickiä!! Olet mahtava =) Onnea miehen kaatoon!!

Mulla on nyt sitten 12. kierto menossa, enkä suostu vaihtamaan tuonne lapsettomuuspuolelle. En ennen kun lääkäri sanoo ettei lasta tule! Varasin nimittäin ajan tuonne Väestöliittoon ensikäynnille. Toivottavasti sieltä saa apua, koska sitä selkeesti jo tarvitaan!

On ollut pakko pitää pientä taukoa näiltä sivuilta ja muutenkin vauvajutuista. Tuli niin suuri pettymys pari kiertoa sitten, että oli pakotettava itsensä ajattelemaan muita juttuja välillä ja hyvin on onnistunut. Täti kun tuli tuossa viikko sitten taas visiitille, niin ei yhtään tuntunut pahalta, koska en ollut koko aikaa ajatellut erilaisia oireita yms.

+++++

Taas on uusi työpäivä alkanut ja kovasti tekis mieli olla kotona kullan kainalossa. Eilen oli illalla mukava yllätys pöydällä kun avokki oli tuonut kauppareissulla pari vauva-aiheista lehteä =) Ihana olo on.

Toivottavasti pian tulee ensikoilta lisää plussauutisia!! Peukut on pystyssä =)

laralei, kiitos ovisbongailu-toivotuksista, vaikka itsellä toivo tältä kuulta alkaa olla jo aika vähissä. Mutta eihän sitä koskaan tiedä =).

Hienot uudet jutut liittyy työelämään =). Koko päivä on mennyt miettiessä kaikkea mahdollista. Toisaalta yritystauko voisi tehdä hyvää ja olisi hienoa toteuttaa muitakin unelmia, mutta toisaalta ei millään malttaisi taukoilla. No, eihän suuria päätöksiä onneksi aivan yhdessä päivässä tarvi päättää =).

Mukavaa vapaailtaa teille leffan parissa!

mooli, sehän on hieno juttu, että tuleva ovis on hyvää aikaan! Tulee varmasti ihana matka teille =). Oletteko ulkomaille lähdössä?

Emma

Kiva. että Tappert taas messissä:) no vaikket ovista bongannut, ni ehkä se on salakavalasti käynyt siellä, joten ei saa luovuttaa. bdbdbd

Killalle pupuiluintoa. Nyt on pakko jo tärpätä. Pidän peukkuja ja varpaita pystyssä:)

Sitte EmmaAnna..Muistankohan oikein?? Kuitenkin ovisbolgailu onnea!:)

ja kaikille muille kans pekut pystyssä koko ajan!!

Mulla on vapaapäivä.Ihanaa:) On vähän kipee olo..Ääni oli ainaki äsken viel maassa, en nyt viitti yksin puhuu, ni en tiiä:D

Mulle tuli filmclubista Lainakengissä-lehva ja aattelin kohta laittaa sen pyörimään. Pyysin kaverin meille kattomaan sitä. Vois käydä hakee jotain mässyjä. En vaan haluu lähtä käppäilee tonne ulos, ku on niin kauhee keli ja auto on miehellä töissä.

Jups. Eipä tänne ihmeempiä. Mukavaa pikkulauantaita:)

Ja plussasäteitä!!

Missä piinailijat on?? Tulispa kohta hyviä uutisia.

-lara

Taidan taas olla vähän myöhään liikenteessä, kello lähenee jo puol yhdeksää. Nukkuessa mennyt päivä, eli sairaslomalla kun flunssa tuppaa vaan pahenemaan. Sen verran olen " ulkona" käynyt, kun vyöhyketerapia oli tänään niin sinne oli pakko jaksaa mennä...

Jessica, missä olet??? Tulehan kertomaan uutisia!

Moikka tappert pitkästä aikaa:)

Mäkin tossa mittailin lämpöjä ja oli 36,7 kun normaalisti sen 35,7-36,3 eli hitusen voisi olla koholla. Toivoa siis on että se ovis oli=) Tosin mulla voi tämä flunssakin lämpöihin vaikuttaa. Sulla kaima on lämmöt ainakin kunnolla koholla, vai onko normaalistikin suht korkea ruumiinlämpö sulla? Hyvältä vaikuttaa dbdbbd

masu, toivottavasti saat väestöliitosta apua, kerrohan millainen oli vastaanotto siellä, kun sinne asti pääset!

Jep, mutta tämä tyttö lähtee takaisin pehkuihin ja ottaa koiruuden kainaloon:=) Mies kun on raksalla...

A kp15

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat