Seuraa 

Kommentit (20)

Juu huomenia vaan. Hyvin nukuttu yö takanapäin, ei tarttenu kuin kaks kertaa laittaa tutteloo suuhun. Oiskohan iltapuurolla ollu osuutta asiaan, yleensä oon illalla antanu velliä, mutta eilen en muistanu (kun sata muutakin asiaa muistettavana) kaupasta ostaa ja puuro linjalle nyt sitte lähettiin..

Truutta; en todellakaan pahastunu, ja jos meillä ei kiinostus/ymmärrys riitä toho hyppykiikkuun niin POSTITAN SEN SULLE, turhaanhan sitä kauppaan viedä eiköhän noita käyttäjiä löydy...

Nyt pitää mennä pelastaa tyttö, on vissii kiepsahtanu vatsalleen kun älämölöä kuuluu....

Jopotiti sitten kun netin olette saaneet taas auki. Tsemppiä muuttoon, se on aika rasittavaa hommaa. Meillä tulee vuosi muutosta vappuna ja yök että oli raskasta, varsinkin kun siinä kohtaa oli raskaana.

JUMBOssa ainakin Fazerin kahvila on aika reippaan kokoinen, sinne varmaan mahtuu vaunujakin.

Tuota poikaa pitää olla jatkuvasti laittamassa selälleen (vatsalta) kun tuo kitinä yltyy kun ei mitään osaa vielä tehdä vatsallaan. Niska väsyy ja kiukku tulee....ei muuta kuin lattiatasoon itsekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Hansu...:

Lainaus:

Pullojen keitosta.... lopetin kuukaus sitte keittämisen. Tuntuu ihan että tulevat jopa puhtaimmiksikin kun pesee ne. Olen sitte kerran kahessaviikossa keittäny ne vielä pesun jälkeen, mutta nyt lopetan senkin. Keittäminen kuluttaa ihan hirveesti noita pullotutteja. Kestäny paljon paremmin nyt kun ei enää keitä. Eikä kait oo tarviskaan enää keittää. Eikös ne nyt pidä jo alkaa saaha niitä normi bakteereja immuniteetin kehittymisen takia? Ja vettä anatnu myös...keitettynä mutta en enää kuukauden päästä kyllä keitä... vaikka eihän toi nyt hankalaa oo.

-Hansu-

että mitä tarkoiti tuolla, että pesemällä tulee puhtaampia pulloja? Etkö sitten tosiaan ole pessyt niitä pulloja ennen keittämistä vaan ainoastaan sitten keittänyt ne? Ei ihme, etteivät ole tulleet puhtaiksi, kun maidon rasva vaan lilluu siinä keittovedessä=)

Nyt sitte kirjottelen viimisen kerran pitkiin aikohin ku huomenna aletaan muuttamaan ja kone pitää pakata.Nyt se muuttoressi sitte alkaa..argh!!

Galluppiin: Ammatteja on elektroniikkatyöntekijä ja tarjoilija. Elektroniikka-alalla en ollut ku vuoden ja tarjoilija hommia tuli tehtyä viitisen vuotta,se alko niin ottaa pattiin että päätin lopettaa,mutta asiakas palvelusta oon tykänny niin paljo että kaupan kassalle sitte päädyin ja on ollu ihan mieleikästä hommaa kun työajat ei olle sinne yömyöhään asti. Sitä sitten jatkan kun siltä tuntuu,nyt olen kuiten päättäny että jään kotihoidontuella,haluan viettää aikaa mahollisimman paljo pojan kans nyt ekavuodet.

Mutta nyt huohotetaan niskaan joten hyvät jatkot ja palaillaan taas kun saahaan netti pelittämään=)

Johanna ja Niko

On ollut taukoa tässä pinoutumisessa, ollaan oltu vuorotellen vatsataudissa, ensin mies, sitten minä ja viimeiseksi vauva. Vauva selvisi vähimmällä, oksensi vain yhden vuorokauden. Mutta kyllä sitä siinäkin ehti miettimään jo näitä kuivumisjuttuja, kun ei maitokaan tytsylle meinannut maistua..Jorvissakin käytiin eilen lasten päivystyksessä kääntymässä ja olipa kyllä ankeuden huipentuma se reissu. No, onneksi tänään on vauva vaikuttanut jo ihan terveeltä.

Tapaaminen oli kiva ehdotus. Meillekin kävis tuo Jumbo tai Helsinki, ihan miten vaan. Hyppykiikuista oli puhetta. Meillä olis esikoisen aikana lainassa ja hän ei touhusta tykännyt. Nyt ei olla hommattu, viihtyy tuo niin hyvin lattiallakin. Pulloja keitellään ja siinä sivussa sitten tutitkin. Kovin usein ei siis tuttejakaan sitten keitellä, kun pullojakin harvemmin käytetään. Vettä ollaan annettu ihan keittämättömänä lusikalla d-tippojen kanssa. Mites muuten muut annatte noi tipat?

Nyt ei ajatus toimi enää tämän enempää, nukkumaan siis pitäis mennä...

Hyvät yöt!

Meillä oli eilen vähän kaoottinen päivä. Poika ei nukkunut päiväunia, mun päiväunikoulu-uhoamisista huolimatta. Nukkui vaan muutamat puolen tunnin tirsat. Vauvauinnissa oli terhakkaana ja sukelsikin pari kertaa mallikkaasti. Illalla ei olis millään nukahtanut vaan hillui varmaan pari tuntia vaikka yleensä uinnin päälle uni maittaa tosi hyvin. Äsken oltiin muskarissa ja siinä yhden leikin aikana huomasin, yllätys, yllätys, poitsun alaleuassa toisen hampaan. Sitä se eilinen levottomuus taisi sitten olla. Vähän hirvittää, että jos alkaa noita hampaita puskea tota vauhtia. Nyt on tullut siis viikon sisään tuo kaksi.

Syömisen sarallakin otettiin tänään iso harppaus kun kuningatarsosetta meni hurjat puoli purkkia. Aiemmin on siis ollut saavutus jos pari-kolme lusikallista saa uppoamaan. Kääntyminenkin on ihan hilkulla. Tuossa tuo roikkuu kyljellään jo puoliksi mahallaan. Näyttäis nuo kehitysaskeleet meillä ainakin tulevan usein tuollaisina ryppäinä.

Musta tuntuu, että meillä pojan viihdyttäminen on jopa vähentynyt viime viikkoina. On niin luksusta kun viihtyy vähän itsekseen. Äidin tosin on tietysti oltava näkyvillä, mutta voi sitten siinä ohessa tehdä jotain tähdellistä kuten roikkua täällä netissä.

Veden antamisesta oli juttua. Meillä ei uppoa tuo tuttipullo, joten ajattelin hankkia sellaisen ikään kuin nokkamukin nokan jonka saa kiinni tuttipulloon. Sillä vois alkaa harjoitella juomista.

Nyt alkaa jannu päästellä sellaisia bassopaukkuja, että täytyy lähteä vaipanvaihtoon ja sen päälle nukutushommiin.

Mukavaa vaikkakin loskaista keskiviikon jatkoa,

Lokavaavi

Hih, kiva lukihäiriö mulla, ku kirjoitin ensin vakosipuli!!! Eli loppuviikkoa ja viikonloppua pukkaa juttujen perusteella, juu...

Ekaks Marille: Just tänään funtsin samaa gallupin-aihetta ku sinäkin, eli salaisia paheita!! Ootko joku noita-akka tai ennustaja-eukko, ku luet toisten ajatuksia..Huh, pitää alkaa tarkkailee, mitä aattelee, ettei kaameita paljastuksia tartte lukea pinosta:o).

Mä hirveesti yritän miettiä salaisia paheitani, mutten kyllä millään keksi..Ei kai ne sitte salaisia oo..Mutta toi Fazerin sininen on kyllä aikas hyvää, ja sitä saatan syödä joskus ihan leivän sijaan...

Ammattikyssään vastaan, että myyjä...Olin aiemmin 16 vuotta töissä " puhelintyttönä" tilaajapalvelussa, mutta kivasti sain kenkää persuuksille, kun palasin vitosen jälkeen töihin..Oli YT-neuvottelut ja jouduin suoraan kastiin " taloudelliset-ja tuotannolliset syyt" ..Sain kuiteski puoli vuotta liksaa, eikä tarttenu olla töissä, joten olin kotiäitinä täydellä liksalla ja kotihoidontuella..Sitte pari kuukautta kerkesin olla työttömänä, kunnes pääsin nykyiseen työhöni, ja oon tykännyt hirveästi.Mä kun oon sen luontoinen, että nautin saadessani olla erilaisten ihmisten kanssa tekemisissä, niin tämä homma sopii mulle ku nenä päähän..Sen takia oonkin innoissani yrittämässä jo syksyllä töihin, iltaa ja lauantaita tekemään..

Siitä tapaamisesta tuli sekin mieleeni, että jos viikonloppuna ollaan treffaamassa, niin toukokuussahan ois jo taas sunnuntaisinkin kauppakeskukset auki..Mutta mulla ei oo mitään väliä, koska ja missä, kun auto on alla ja kalenterikin tyhjää täynnä..

Tänään on taas ollu semmonen päivä, että poitsu ei nuku, ku niitä puolen tunnin tirsoja..Raivostuttavaa.

Missäs muuten napiaiset ja silja luuraa? Olikohan niillä jotain kyläilyjuttuja, kun ei mun päässä pysy nykyään mikään..Varmaan ens viikolla jo ihmettelen Jopotitin poissaoloa, vaikka sekin on nyt ihan selvästi päässä, että on muuttamassa ja nettipimennossa..

Meillä alkaa tissittelyt olee loppusuoralla; nykyisin Milo huolii tissiä enää öisin ja aamuisin uni-tokkurassa..Haikee fillis, vaikka toisaalta oon tosi kiitollinen, että näinkin kauan onnistui, kun meillä oli alku niin kaameaa tuskaa ja itkua ton imetyksen kanssa..Ja kaipa se on aina haikeeta, oli sitte imettäny viikon tai vuoden...

Tuli kutsu kunnalliseen papa-kokeeseen..yökkis! Pitää ny vaan ootella menkkojen alkamista, ja sitte aikaa varaamaan: Mulla ei muuten jälkitarkastuksen yhteydessä ees puhuttu mitään papasta..

Jokohan Hansu löysit mieluisat rattaat? Tuuhan kertomaan, millasiin päädyit ja mitä maksoi..

Tänään tyttö menee luokkakaverinsa synttäreille, ja voi hyvät hyssykät taas tota vaatteiden ja hiusten kanssa vouhkaamista:Sama juttu, kuin silloin discoon..Huoh, ja mun kun pitää vielä olla sanomassa mielipiteeni joka asiaan, kun ei yksin osaa päättää, että laitetaanko hiukset kiinni vaiko auki, letille vaiko koirankorville, ja hame vaiko housut, musta vaiko valkoinen paita jne.jne..

Mä nyt jätän teijät taas hetkeksi, ja palajan illemmalla..

Moikkadå!

Truutteli

Mihins se hyppykiikku kiinnitetään? En ole ajattellut hyppykiikkua aiemmin, mutta nyt kun täällä on ollut puhetta siitä niin heräsi mielenkiinto.

- keitättekö vielä tuttipullot ja tutit?

Meillä sellainen sterilointilaite joten vieläkin menee pullot ja muut sinne, vaikkei kai sitä enään tarttis kun kiinteitäkin syö. Ja vettä pikkuhiljaa rupean juottamaan, senkin keitän. Tosin se vesi ei ole mikään hirveä suksee vielä. Joskus sitä menee kun kaveri hilluu lattialla ja on ihan hikinen ja hengästynyt.

Juu meillä on kans tämä että pitäisi viihdyttää koko ajan, tai pitäisikö sanoa että saa viihdyttää koko ajan. Välillä tosin täytyy huoltaa kotiakin.

Tänään käydään pojan kanssa lääkärissä kun tuo yskä on tosi terävää, ollut jo pidemmän aikaa. Mä en kestä jos se on joku oire jostain....

Kävin illalla fysioterapiassa ja ajattelin että poju olisi jo nukkumassa sängyssään kun tulen, no eipä mitään, kyllä hän nukkui mutta ei yökkärissään. Oli nukahtanut melkein heti kun lähdin ja veteli sellaiset 2,5 h ' päikkärit' sitten siinä. No aika nopeasti nukahti uudestaa kunhan iltapesut ja maidot suoritettu.

Jepulis, nyt on taas aika aamupesun ja seuraavan ruoan.

Mukavaa talvipäivää, täällä se vaan lunta tuuppaa taivaalta TAAS!

Hyppykiikusta. Se kiinnitetään kattoon sellasella ruuvikoukulla. Kannattaa olla tukeva kohta se mihin sen laittaa, ja sellanen paikka jossa sitä tosiaan tulee käytettyäkin. Meillä on olohuoneessa. Ja jos siellä talossa tietää missä on katossa kattotoolit ni siihen kannattaa laittaa kiinni, eli tukevaan kohtaan!!!

Pullojen keitosta.... lopetin kuukaus sitte keittämisen. Tuntuu ihan että tulevat jopa puhtaimmiksikin kun pesee ne. Olen sitte kerran kahessaviikossa keittäny ne vielä pesun jälkeen, mutta nyt lopetan senkin. Keittäminen kuluttaa ihan hirveesti noita pullotutteja. Kestäny paljon paremmin nyt kun ei enää keitä. Eikä kait oo tarviskaan enää keittää. Eikös ne nyt pidä jo alkaa saaha niitä normi bakteereja immuniteetin kehittymisen takia? Ja vettä anatnu myös...keitettynä mutta en enää kuukauden päästä kyllä keitä... vaikka eihän toi nyt hankalaa oo.

Unohtu sanoa eilen että meill tuli ihan älyttömästi täällä lunta... ainakin joku 17 senttiä!!! eilen Aamuyöstä tähän aamuun sato, rankasti ja isoja hiutaleita, joten eikait se ole ihme sitten. Kauheeta kun joutuu vielä maaliskuun lopussa lumitöihin=(

Joopa joo... me lähetään sitten tänään katsastelemaan niitä vaunuja kun tuolla Jyväskylässä on aletkin. Tai siis kaikissa LATENTARVI-liikeeissä on! Eli ne jotka kanssa rattaita suunnittelee ni nyt niitä saapi normaalia halvemmalla. ke-la on noi trajoukset voimassa. www.lastentarvike.fi saa lisä tietoa.

Jepsan saa, eli Mä taas illalla lupaan palailla premmalla ajalla...jos sitä on...jos ei ni sitten huomenna! =)

HYVIÄ KESKIVIIKON PÄIVÄNJATKOJA!!!!

-Hansu-

Onpas tosi herttainen kevätilma. Eikös se lumentulo voisi jo loppua ja kevät saapua??

Atella näkyy eka HAMMAS! Ilmaskos on ollutkin niin kärttyisä pari päivää.

Mä olen vielä keitellyt pullot ja tutit, vaikka ei kai kyllä enää tarttis.

Meillä ihan sama, ei viihdy yksin lattialla enää kuin max 5 minuuttia. Ja heti kun katoan näkyvistä, kauhea huuto. No, mulla on " allit kuntoon kesäksi" projekti, joten ei kun poju syliin ja kiéputtelua, se on hauskaa ja allit saa kyytiä !

ROMI, meillä ihan sama, Atte kääntyy vatsalleen parissa sekunnissa, kun laitan selälleen la´ttialle. Sitten ollaan sinä max minuutti ja kauea huuto, kun ei pääse eteenpäin tai muutakaan. Huoh..

Mä olen ATK-alalla, ollut 95 vuodesta lähtien töissä, valmistuin 97. Olen käynyt myös ammatillisen opettajakoulun, eli voisin toimia myös atk opena. Ja ko. paikkaa kyttäilenkin, jos täältä lähistöltä sellainen avautuisi joskus.

Salainen paha, hmm, olisikohan tuo suklaa. Ja netissä roikkuminen :)

Atte on alkanut heräämään aamuisin kello 7. Saanpahan itsekin jotain aikaiseksi, kun on pakko siis herätä myös silloin. Tänään leivoin pullaa, aloitin klo 8. Harvinaista kylläkin! Mutta kun tuli vieraita, sain jostain jonkun ihmeinnostuksen...

No nyt syömään, siis mä, ennenkuin poju herää. Illanjatkoja!

Atte teki tänään ekan kerran kunnon kainalo/kokovartalopeet. Olipas sotku! Sorry nää peejutut...

ja voimia muuttoon! :)

Vapun jälkeen kävis kyllä hyvin meillekin se tapaaminen, ja tosiaan se Fasu vois ollakin hyvä, siellä on aina näyttänyt aika väljältä kun oon ohi mennyt.

No niin, nyt on tiskattu, tehty ruokaa ja käytetty koirat taas ulkona. likka nukahti vaunuhin ja jatkaa vieläkin uniaan. Mieskin tuli jo töistä kotiin. (pitäisköhän sen kanssa alkaa seurustelee...?)

GALLUPPIA pukkaa taas: Salaiset (tai ei niin salaiset) paheenne?

Mulla on selvästi taas tuo sama vanha pahe jonka yritin lopettaa jo viimevuonna saanut taas yliotteen meikäläisestä....

Nimittäin Netti shoppailu. Nyt on tullut käytyä alennusmyynneissä varmaan jokaisessa eri nettimyymälässä...

No, kai se oli arvattavissa kun ei noihin kauppoihinkaan enää pääse samalla tavalla pyörimään kuin ennen raskautta.. ja on se niin kätevää istua vaan kotona ja shoppailla. :) Siinä on vaan se huonopuoli että näin tulee tehtyä ihan hirveesti turhia ostoksia kun postikin on niiiin kaukana et eihän niitä jaksa sinne palauttaa ellei satu olee sinnepäin muutakin asiaa. Sitte taas kasaantuu kaappiin läjäpäin käyttämättömiä rättejä.. mut ehkäpä mä onnistuin tällä kertaa valkkaa vain sopivia vaatteita! Toivossa on hyvä elää...

Nyt taidan mennä miehen kanssa viettää plaatuaikaa. :)

-Mari-

Meikämimmi meni ja osti sängyn!! Jes, ja ihan erilaisen ja erikokoisen kun olin mielessäni aatellut..Mutta niiiiiiin makee, että voih, kun jo ootan, että saan siellä pyöriä tuon lattiamajoituksen sijaan.. HUomenna tai ylihuomenna saapi noutaa, mutta ihan pitäs vissiin patjatkin ostaa ennen, ku pääsee köllimään, nuo vanhat patjat kun ei siihen sänkyyn pääse..Patjat on kyllä niin perkuleen kalliita, että taitaa mennä osamaksuhommiksi:o(.

Milo onnistui tänään kutittamaan itseään jalkapohjista niin, että kikatti ääneen..Ihanan kuuloista taas kerran ja aikas notkeeta puuhaa, kun ihan selällään maaten onnistui, kun kuiteskin noi mittasuhteet on vielä aika hullunkuriset.

Romi: en oo Hakaniemessä töissä, vaan(uskaltaakohan paljastaa???) Itiksessä..Tietty jotain torimyyjää aattelit:o)))).

Huomenna pitää vissiin aamusella piipahtaa pikaseen Jumbossa täydentää vellivarastot. Ja jos samalla tekis ostokset sitten niitä 6-vuotisbileitä varten.. Saiskohan aikaseksi tehdä ihan itse kakkupohjan, kun välillä on laiskuus iskeny niin, että oon sortunut valmiiseen pohjaan, noloa kyllä...

Tarjootteko yleensä syntsillä tai muilla kutsuilla suolastakin purtavaa? Mä oon tykännyt aina laittaa jotain suolastakin, ja lasten syntsissä yleensä justiin noita nakkikääröjä, joita Sillä silmällä-ohjelmassakin tehtiin..Aikuisille taas tykkään laittaa ananas-aurajuusto-" pasteijoita" , ja ovat olleetkin aikas suosittuja.. Jännä muuten, miten ikä tuo kypsyyttä noihin ruokajutskiin, kun joskus parikytä vuotta sitten en ois ikinä syöny valkosipulia, homejuustoa tai katkarapuja, ja tänä päivänä kaikki ovat suurta herkkua..

Voihan persikka, näyttää nuo puolen tunnin tirsat jatkuvan näin yöunien muodossakin, joten saattaapi olla huomenna tällä rouvalla jonkin sortin herneet nenässä..Mutta onneksi onkin torstai ja hernerokkapäivä muuteskin!!!

Ihanaisia unia ja levottomia kuvia, kun on tää loppuviikko tulos!!!

Truutta

Juu,, niin se päivä taasen vierähti...

Nyt on aika harva sanainen maatuska liikkeellä.. Meillä on todnäk " läpimätä" talo... No myyjän vastuullehan tää menee mutta mutta... Päikka on kiva ja muutenkin on löydetty paikkamme täältä ja ja naapurin Mattikin on ihan kiva. Voi perkule sentään että ottaa päähän, jos remontin hinta on yli 20% myyntihinnasta niin meillä on oikeus kaupan purkuun. ... Voi perkuleen perkule. Anteeks kielenkäyttöni. Mihin täältä muutetaan ??? No tärkeintähän kuitenkiin on ettei tytsy joudu tämän enempää asua täällä, en viittis ees sanoa, ehkä hometalossa. No ens viikon tiistaina tulee joku tytsy mittarisa kanssa tekemään kuntoarviota, uudestaan joka tehtiin myös silloin kun muutettiin tänne.

Salainen pahe...jaaa-a... ehkä tää netissä pyöriminen... ja se sininen...hmmmmmm

Romi, hyvä että kaikki on ok.

Nyt taidan painua pehkuihin keräämään ajatuksia ja voimia taas huomiseen...KUTNAT!!!! ={

Heipatirallaa..

Meillä hyppykiikku on kanssa kattoon kiinnitetty, ohjeessa kyllä sanottiin että se tulisi kiinnittää oven yläkarmiin, mutta pitäähän sitä aina poiketa noista säännöistä. Ja meillä nuo oven karmit on nii hassusti, että tyttö hyppisi siinä sitten " mitään näkemättä" ..Olohuoneenpuolelle se sitten täräytettiin..

Pulloja keittelen silloin kun muistan, eli n. 2xkk. Eihän niitä vissiin tartteis enää keitellä kun kiinteisiinkin on jo siirrytty, jotkut fiksummat tais neuvoa..

Meilläpäin tuiskuttaa taas lunta, pitäneepi ruveta taiteilee sitä kylttiä jossa myydään lunta. Pahalta näyttää ettei nää kinokset jussiks sula.

Galluppia pukkais taas; minkä alan immeisii ootte ? Ja taas vanha loru, pakko ei oo vastata.

Itse oon lähihoitaja, valmituin -97, viran sain vanhainkodilta -01 ja oon viihtyny siellä. Ennenkuin sain viran tein keikkahommia siellä sun täällä. Olin itseasiassa helsingissä töissä tovin, yksityisessä kotipalvelussa, keikuin heidän palkkalistoilla n.1kk kunnes siirryin HYKSiin välinehuoltajaksi. Kesällä -98 pakkasin kamani helsingistä ja palasin lpr:aan. Kotipalvelun leivissä tein keikkahommia, joten mummujen ja pappojen kanssa oon touhunnu " pienen ikäni" ..

Jaa nyt taidan mennä viettämään luksus aikaa kahvikupin kanssa, kun tyttökin nukkuu...see juu =}

Aina on tekosyitä siirtää tuota tiskaamista myöhemmäks.. ;)

Niin juu, eli pulloja ja tutteja keittelen kanssa sillon ku jaksan.. eli en kovin usein enää.

Ja LÄHIHOITAJA minäkin! :) Valmistuin vuonna 2002 ja jäin heti silloiseen iltatyöpaikkaani vakkariks. Eli olen hienosti sanottuna asukastukityöntekijä (=ohjaaja) sellasessa kodittomien naisten tuetussa asumisyksikössä.

Mutta nyt tiskaamaan! (mitäköhän vielä keksis jotain PAKOLLISTA tekemistä sitä ennen...)

-mari-

Ei ollut pojan yskä mikään hälyyttävä. Hengitystiet kuulosti normaalilta, korvat ok ja suun limakalvot ok. Kenties siellä sitten aina välillä jokin ärsyttää kurkussa. Tosin vähän erikoinen lääkäri, että joku muu olisi sanonut kenties jotain muuta. Mutta mutta, ei hätiä mitiä.

Paheita...hmmm... tämä netissä jatkuva oleminen. Marin tavoin tilasin H&M' ltä tänään pari vaatetta, ja todnäk joutuu lähettämään takaisin enivei. Söisin niin paljon makeata kun vain kehtaisi jos ei olisi tämä laihis meneillään, makeat siis ovat suuri pahe.

Ammatista...olen tarjoilija taivaalla.

Truutalta pitimän kysyä että et sattumoisin ole Hakaniemessä töissä? Tämä on siis vaan niin hakuammuntaa kun olla ja voi.

Kamala päänsärky, tarttee lopettaa tää ruudun ääressä istuminen tältä päivältä ja ryhtyä muihin hommiin. Kivaa, tänään tulee taas Sillä silmällä, heidän kommentit ovat niin hauskoja ja spontaaneja että naurattaa.

Huomiseen!

..tulin sanomaan, että Jopotitille onnea uuteen kotiin! Ootamma sua takas! :)

Ja oon toimisto- ja asiakaspalveluhommissa. Ihmisten kans tulee oltua nenäkkäin ja puhelimessakin puhuttua niin, ettei töiden jälkeen jaksa kotona puhua enää mitään. Ihmekös kun ukko valittaa joskus kun ei saa mihinkään mitään kommenttia. No, näin äitiyslomalla on vähän toisin.. :)

Nyt sinne..

Pähkis

Heti ku päästiin sänkyyn köllii ni rupes kummankin puhelimet soimaan.. jesh.. ja kun sain oma puheluni lopetettua ni mies olikin jo koneella ja nyt taas sitten minä.. hyvä me!

No mut mulla on puolustuksena se että mun oli ihan pakko tulla kysymään ROMIn pojan vointia, mites se ressukka pärjäilee? Joko kävitte lääkärissä? Toivottavasti ei ole mitään vakavaa eikä oire mistään vakavasta! Normi yskäähän taitaa olla liikkeellä mutta sekin kai voi olla pikkumiehelle vaarallista, vai? Voimia sinne!

TRUUTTA: Me ollaan ilmeisesti tultu jo liiankin läheisiks täällä ja niissä meidän yhteisissä saunailloissa ollessa kun ajatuksetkin alkaa olee jo samaa luokkaa! ;)

Mutta nyt takas nyrkin ja hellan väliin MARS! (vitsi! :D)

-Mari-

Eka Gaallupit:

Meillä pimu kyllä tykkää kun hyppyytetään mutta ei oikein jousta vielä jaloilla, et tuskin tajuis hyppykiikustakaan mitään..

Tänään muuten LIIKKUI vähän, enimmäkseen sivuun mutta pari senttiä myös eteen.. kohta se varmaan alkaa! :)

Juu, onhan tää vähän tämmönen vaihe, et " pitäis" kokoajan olla touhuumassa pikkusen kanssa.. mutta täytyy kyllä sanoa et mä oon vieläkin niin ihmeissäni tästä vauvasta että ei ole mitään valittamista. :)

VIELÄKIN tulee useemman kerran viikossa sellanen olo että; mitä ihmettä, onko mulla tosiaan lapsi ja vieläpä noin iso jo! :`) Jotenkin kaikki kävi niin nopeesti ja tää vauva aikakin on menny niin nopeesti et ei meinaa perässä pysyä.

Mä oon antanu jo pari kertaa ihan keittämätöntä vettä, eikä ole mitään oireita tullut. Saahan tuo niitä vesibakteereita kuitenkin jo siitäkin kun huuhtelee esim. tuttia tai jotain leluja.

Voi vitsit, mulle on aika huonoi noi huhtikuun vikat viikonloput.. on kaikkee menoo sillon just.. mut ehdotelkaa muutkin aikoja ni katotaan mikä aika sopii useimmille, kaikkihan ei varmaan just samaan aikaan millään pääse.

JUMBO olis varmaan sijainniltaan hyvä mutta mahtuukohan sinne minnekään sitten näin iso kööri vaunujen/rattaiden kanssa?

Nyt unohtuikin sitten jo loput kyselyt...

palailenpa myöhemmin vastailemaan niihin. Nyt tiskaamaan.. plaah.. :/

-Mari-

Mä meen heti asiaan kun on vähän kiirusta tässä..

En ole KEITTÄNYT tutteja enkä pulloja enää herran aikoihin, välillä käytän pullot tiskikoneessa ja tutit tulee pestyä aina heti syönnin jälkeen. Ja siis huvitutteja pesen sillon kun muistan, siis kun ne näyttää likaselta.

HYPPYKIIKUN sain kaverilta jo ennen tytön syntymää, mutta enpä muistanu koko asiaa ennenkun täällä tuli siitä puhetta. Missähän " hyvässä tallessa" se nyt lienee..?! Sori Truutta, onks tää nyt vähän suolaa haavoihin kun sä oot ettiny sitä kiikkua hikipäässä toreilta ja turuilta, ja mä en edes MUISTANUT että meillä on sellainen...heh ;)

No joo, täytyy sitä vissiin kokeilla. Sulla on kohta Truutta postilaatikko pullollaan hyppykiikkuja jos meilläkään ei tykätä siitä.. :)

Ja vielä siitä treffipaikasta; Jumbo muuten ihan jees, mut mulla ei ole päivisin autoa. Täytyy sit vähän kattoo miten noita busseja menee. Ja meilläkin huhtikuun loppupuoli pikkusen huono näillä näkymin. Pitäiskö ajatella suoraan sinne vapun jälkeen? Aika menee kuitenkin niin nopeesti. Vai?

Olikohan muuta. No, mä meen istunnolle miettimään.. hih ;) Joopa, tänään alkaa loppuviikko ja sen kyllä huomaa juttujen tasosta..

Au revoir!

Pähkis

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat