Vierailija

Kun tulee nuhakuume niin haluaa siivota ja urheilla ja kun paranee niin on taas sama vanha löysä oma ittensä??

Oon tässä koko aamun aivastellu, niistäny nokkaa, hoitanu lapset kauttarantain ja HIRVEE himo päästä ulkoileen!!!

Kommentit (9)

Minulla on tapana siivota jos itselleni tai lapsille tulee nuha, en tiedä mistä tuo tapa on lähtöisin. En kuitenkaan mikäli olen kunnolla kuumeessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kyllä mää koitan ulkoilla muutenkin, mut ny iski vaan lenssu ja tekis mieli lähtee lenkille, mut jostain mulle on jääny päähän et kipeenä ollaan sisällä.. Yks päivä pitäis olla terveenä ennenkö menee töihin, lenkille, kouluun.. Mää oon aina ollu tälläsessä kuvitelmassa!

Ootteko te ihmiset ihan normaalisti kipeenä? Mää en raaski lähtee ulos, sitä vois kaupan päälisenä tartuttaa tän jollekin onnettomalle.. :(

Ap

Siivoaminenkin voi olla hyvä juttu; saatpahan pois pölyt ja pöpöt, joita kämppäsi juuri nyt vilisee.

Olisiko tuo elimistösi tapa kertoa mikä sinulle on hyväksi?

Aina kun olen kipeenä enkä muka voi harrastaa liikuntaa/siivota niin lupaan itselleni että sittenkun tervehdyn niin otan itseäni niskasta kiinni. Terveenä olen sitten taas sama laiska itseni joka ei saa mitään aikaiseksi :)

Perus syntini onkin laiskuus ja en ole siitä mitenkään ylpeä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat