Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

.

Kommentit (10)

Enimmäkseen makuuasennossa, sekä vasemmalla ja oikealla, vasemmalla vähän ylempänä kuin oikealla. Asentoa vaihtaessa kipu voi helpottaa tai vaihtaa puolta. Se tuntuu muuten kuin supistuskivulta mutta on paikallisempi eikä koveta kohtua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Jos olet raskaana, vaikuttaisi kuvauksesi mukaan kohdun kannatinsiteitten venytyskivulta. Vaaratonta, mutta tutkimatta ei tietenkään varmasti voi sanoa, mitä on.

klö

Tilanne: poika, kuopus on 1 v 7 kk ikäinen ja olisi korkea aika lopettaa ilta-/yöimetys, mutta kun on niin "vaikeaa"... nyt olen evakossa muutaman päivän ja illan kotoa, kuinka kauan voisi olettaa että tätä jatkuu...Loppuuko yöheräilyt kun lopettaa iltaimetyksen?

Poika syö ja juo päivät ihan normaalisti mutta tämä iltaimetys vie kohta "hermot".

Kohdallasi tehdään varmaankin loppuraskudessa synnytystapa-arvio, en tiedä, kumpi tulee olemaan. Monet asiat yhdessä vaikuttavat, keskustele sitten lääkärin kanssa.

klö

Lainaus:

Tilanne: poika, kuopus on 1 v 7 kk ikäinen ja olisi korkea aika lopettaa ilta-/yöimetys, mutta kun on niin "vaikeaa"... nyt olen evakossa muutaman päivän ja illan kotoa, kuinka kauan voisi olettaa että tätä jatkuu...Loppuuko yöheräilyt kun lopettaa iltaimetyksen?

Poika syö ja juo päivät ihan normaalisti mutta tämä iltaimetys vie kohta "hermot".

Ei ole helppo tilanne, kun lapsi on jo niin iso. Nyt vain pidät oman pääsi. etkä "sorru" antamaan ilta ja yörintaa. Veikkaisin, että viikossa tilanne rauhoittuu.

klö

täytyy koittaa olla nyt kova, vaikka asia henkisesti vaikea..... tämä on viimeinen kerta kun voin imettää. lapsiluku "täynnä".

Asiaa helpottaa se että mies on vielä enemmän sitä mieltä että tisuttelu loppuu. NYT. Teen tämän viikon töitä ja olen kotoa pois niin paljon kuin vain voi. Täytyy toivoa että viikossa asia helpottaisi.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat