Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Sain lapsen 19-vuotiaana. Kuukautta myöhemmin täytin 20.

Kouluni jäi kesken. Viimeinen vuosi. Miehellä oli vakipaikka töissä.

Oli auto ja vuokra-asunto, joka ostettiin sitten omaksi kun lapsi oli 4kk. Rempattiin se ja nyt ollaan asuttu siinä.

Kävin siis silloin töissä ja koulussa samaan aikaan kun odotin esikoista. Menin sitten äitiysloman päätyttyä töihin vähäks aikaa. Ja sen jälkeen jatkoin koulua.

Nyt on toinen lapsi tulossa ja opintoni saan päätökseen nyt keväällä. Lapsi syntyy syksyllä.

Nyt ruvetaan rakentamaan taloa!

Olenkohan nyt ihan hirveä teiniäiti? Kun näitä teiniäitejä niin pahasti katsotaan joka puolella ja täälläkin haukutaan, vaikka ei tunneta kun jonkun pienen tekstin perusteella....

Kommentit (21)

nin kuin minäkin. Sain kaksi ensimmäistä lastani 20- ja 21 vuotiaina vain vuoden ikäerolla luuserimiehen kanssa. Olin hanttihommissa minimi palkalla.

Nyt löytänyt kunnon miehen. Esikoinen aloittaa koulun ja asutaan uudessa omistusasunnolla ja meillä on pikkuinen vauva.

terveisin toinen " huono teiniäiti"

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kun sitä aina vaan luullaan nuoria vanhempien siivellä eläviksi ja ties millaisiksi huonoiksi vanhemmiksi ainoastaan sen takia että sattuu saamaan lapset nuorena....

ja ton otsikon tarkoitus oli olla provosoiva ;)

-ap-

sossupummeiksi yms...

Siitä vaan otin ton jutun että täällä 19-vee on teiniäiti ja sossupummi yms....

Ja mielestäni asia ei todellakaan ole niin...

-ap-

Esikoisen sain 17-vuotiaana, toisen 19 -v ja kuopuksen syntyessä olin itse 22 -vuotta. Nyt olen 26 vuotias. Mies on kolme vuotta vanhempi. Opiskeltu on tässä kaiken muun ohessa. Mies on saanut hyvän työpaikan, kiitos sinnikkään opiskelun. Minä valmistun kohta. Asiat ovat muutenkin mallillaan ja elämän perusasiat kunnossa. Asumme uudessa omakotitalossa, lapset on puettu hyvin ja kaksi uudehkoa autoa seisoo pihassa. Etelään lähdemme kesällä lomalle koko perheen voimin. Vähän provosoivasti kirjoitettu myöskin tämä ;)

Tarkoitus oli vaan sanoa, että kaikki nuorena lapset saavat eivät välttämättä ole surkeita sosiaalitapauksia, jotka mälläävät yhteiskunnan rahoilla. Tämä kun tuntuu olevan yleinen käsitys! Oma asenne ja se, miten asiansa hoitaa, vaikuttaa tulevaisuuteen.!! Tietysti löytyy myös tapauksia, jotka hankkivat liudan lapsia, käyvät korkeintaan peruskoulun loppuun ja odottavat, että sossu maksaa viulut!

mies on 25v. Jolla on vaikipaikka töissä ja minä tulen saamaan hyvää äitiyspäivärahaa!!!!

Joten sun harmiksi vanhempamme eivät osallistu minkään maksamiseen. Vaan me itse!

-ap-

pääseväni nyt hiukan helpommalla kun ei tarvi opiskella, tehdä töitä ja kasvattaa lasta samaan aikaan. Mä kyllä olenkin peruslaiska... musta oli jo rankkaa kun opiskeli ja oli töissä 3 iltaa plus lauantain. En tiedä kuinka olisin vielä lapsen hoitanut... nyt saan vaan nauttia vauvasta eikä tarvi muuta surra, mutta hattua sulle nostan!

t. äiti 30v.

No moni 30- vuotias saattaa olla laiskempi! :)

Itte tunnen yhen 17- vuotiaana äidiksi tulleen joka ei hanki lapselle vaippoja, ei siivonnu ristiäisiä varten (kaste oli kotona), lapsia tehtailee kun niistä saa tukea lisää, ei kiinnosta opinnot, ei työ, ei halua että mies tekee töitä (ei jaksa olla yksin kotona lastensa kanssa), jos lapsi kiukuttelee niin sulkee makuuhuoneeseen.. Sää oot todella kaukana tollasesta äidistä!

Toisaalta tiedän yhden naisen joka tuli raskaaksi 16- vuotiaana.

Meni pressan luvalla naimisiin.

Kasvattanu 3 lastaan hienosti ja saman miehen kanssa naimisissa vielä 30 vuoden jälkeen.

Ikä ei tee ihmisestä tyhmempää tai fiksumpaa. Se on ihmisestä itsestään kiinni ja päälle tulleesta kokemuksesta ja miten siitä oppii ja miten sitä tietoa käyttää.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat