Vierailija

ehkä asia ajan myötä rauhoittuu. Anna heille aikaa. Voimia!

Kommentit (16)

että lapsi on ihan verissä päin pudottuaan. Eihän se oikein ole voinut lyödä sitä päätään niin pahasti ainakaan yöpöytään, joka on sentään yleensä aika samalla tasolla sängyn kanssa tai pikemminkin korkeammalla :o

Vahinkoja sattuu kaikille, mutta joku tossa mun mielestä mättää :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ja sun tyhmyyttäshän se putos. Oikeesti.

Kyllä mäkin vedin hirveet pultit aikoinani kun siskoni hoiti lastamme hetken ja lapsi jäi melkein auton alle. Ja syy oli siis se ettei vahtinut kunnolla 1,5-vuotiasta.

Ei omia kullannuppujaan uskalla jättää hoitoon sellaisille joilta puuttuu suojeluvaisto.

Tosin TODELLA TYPERÄÄ antaa lapsen nukkua laidattomassa sängyssä ilman, että on laittanut esim tuoleja tms... reunaa vasten, ettei lapsi pääse tippumaan.

kaikki tyhmimmätkin ääliöt tietävät, ettei enää upolivuotiasta, kääntyilevää ja usein ryömivää lasta SAA jättää laidattomaan sänkyyn ilman herkeämätöntä vahdinta. Sinä olet jättänyt, ja lapsi on pudonnut ja kuka tietää kuinka pahasti vahingoittunut.

jos nyt tarinasi ylipäänsä on totta, etkä tosiaan tarkoituksella aiheuttanut vahinkoa muutenkin kuin pelkällä välinpitämättömyydellä.

en hetkeäkään, en sekuntiakaan epäilisi, että hän olisi tehnyt sen tahallaan. Voisin soimata häntä liiallisesta huolettomuudesta, mutta tahallisuudesta - en ikinä.

Miksi sinua syytetään siitä? Ja miten niin miehesi ei "todista puolestasi"; siis MIKSI EI? Hänenkin täytyy pitää sitä mahdollisena.

En siis tosiaan halua väittää, että olet tai edes voisit olla väkivaltainen, mutta sinun pitäisi vakavasti miettiä, miksi lähipiirisi voi luulla niin.

Minun poikani sai tyttöystävänsä kanssa joulun alla lapsen, joka on meillä aina välillä hoidossa. Viime pe-la välisen ajan lapsi oli meillä hoidossa. Lapsi on tottunut nukkumaan kotonaan perhepedissä, ja mekin olemme aina saaneet miniältä ja pojalta ohjeet nukuttaa sägyssä meidän välissämme. Perjantaina miehelleni tuli kuitenkin lähtö veljelleen muutaman sadan kilometrin kanssa, ja jäimme vauvan kanssa kahden. Nukuimme melko keskellä sänkyä, mutta minun ja vauvan välissä oli noin puolimetriä tilaa, koska pelkään päälle kierähtämistä. Yöllä heräsin hirveään huutoon, ja vauva löytyi lattialta pää veressä. En tiedä miä tapahtui, joko vauva on itse kierähtänyt, tai olen unissani tönäissyt. Pään oli ilmeisesti lyönyt matkalla yöpöytään, koska päässä oleva jälki oli tullut jostain terävästä. Vein tietysti sairaalaan tikattavaksi ym. Nyt miniä on päättänyt, että minä en ole enää osa lapsenlapseni elämää, koska pahoinpitelen häntä (?) Olen yrittänyt selvittää asiaa, mutta kukaan ei suostu puhumaan minulle, ei miniä, ei poika. Mieskään ei todista puolestani koska ei ollut paikalla. Pitäisihän hänen kuitenkin tietää, etten ikinä tahallaan satuttaisi.

Kaikenlaiset ihmiset ne sikiävät! Vahinkoja sattuu ja täytyy todella olla korvien välissä vikaa, jos luulee, että mummi tahallaan satuttaisi pientä! Jo on porukkaa!!! Sympatiat sinulle!

ma en todella ymmarra naita juttuja.

Meidan kaksivuotias tippu multa perhepedista viime viikolla, niin vauhdikkaasti kierahti ja potki unissaan. Onneksi mitaan ei sattunut.

Mun mielesta on aika sairasta katkaista valit mummiin jos lapselle sattui vahinko hoidossa. Katkaisetteko te valit paivakotiinkin valittomasti jos lapsi on tuiskahtanut nenalleen liukumaesta?

Armoa vahan mammat, ei kai mummi nyt tahallaan paastanyt lasta tippumaan. Kyllahan kaikille voi vahinkoja sattua vikkelien lasten kanssa ja varmasti on tamakin isoaiti ihan turhaan jaahylla lapsenlapsen elamasta.

Ja toivottavasti rauhoittuvat ja tajuavat, että tapahtuneesta kannattaisi ehkäpä keskustella. En ainakaan itse ajattele, että isovanhemmat pahoinpitelevät lasta, jos joskus lapsellä on mustelmia tai naarmuja - ja onpa kerran ollut tikkejä päässäkin mummolareissun jäljiltä. Osaavat ne kotona ja tarhassakin teloa itseään.

Kyllä mäkin ainakin vähäksi aikaa välit katkaisisin, jos mun vauvasta olisi noin huonosti huolta pidetty. Mutta en kyllä itse vauvojani koskaan hoitoon laittanutkaan.

Jos kuvittelisin omalla kohdalle eli anoppi tai äitini olisi kohdellut vauvaani noin, niin reagoisin aivan samalla tavalla kuin miniäsi. Anna pölyn laskeutua. Antavat ajan kanssa anteeksi, mutta voi olla ettet enää saa lasta yökylään.

Sitäpaitsi minusta on tyhmää, että he ylipäätään ovat vaatineet sinua nukuttamaan vauvaa perhepedissä.

Meilläkin lapset nukkuvat kanssamme, mutta yökylässä heillä on aina omat sängyt mukana. Itsestäni tiedän, että herään helposti lasten yöllisiin kääntylyihin yms ja osaan olla niin, etteivät he putoa, mutta muihin en luottaisi. Ihmiset nukkuvat niin eri tavalla.

Tuskin olisit ylipäätään lasta hoitoon saanut, jos lähipiirisi epäilisi sinun vahingoittavan lasta tahalleen. Pidä sinnikkäästi yhteyttä ja vaadi saada tuoda oma kantasi esille. Toivottavasti pääsette sopuun.

äläkä misään nimessä ainakaan painosta.

tuo äiti on varmasti säikähtänyt niin paljon ettei osaa antaa anteeksi ja reagoida pienemmin. eli anna aikaa ja heidän lähestyä sinua. voi viedä aikaa, ehkä jopa vuoden-kaksi, kuka tietää. mutta älä painosta heitä. muuten et saaheitä takaisin. ehkä miniä jo piankin näkee asiat oikeassa mitta suhteessa. muistele aikaa kun sinulla oli vauva, minulla on nyt. ja me äidit suojellaan sitä omaa pikkuista kaikelta ja välillä voidaan mennä sitten liian pitkälle.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat