Vierailija

.

Kommentit (11)

että menee varmasti ohi, mutta mä vähän pelkään ettei ehkä meekään. Meillä lapsi nyt 2v7kk. Lisäksi on kananmuna-allergia.. Harmittaa kun lääkärit antaa toivoa ja lapsi selittää vähän väliä että sitten isona mä saan syödä sitä ja sitä.. =(

ap

Lainaus:

toisekseen ajattelen, että on onni että ongelmamme on näin pieni, kun seuraan tässä läheltä kehitysvammaisen ikätoverin kuntoutusta. siis toki ongelma tämäkin, mutta loppujen lopuksi ei ole niin kamalaa.

Juu, onhan sitä tosiaan paljon pahempiakin asioita kun pari allergiaa. Välillä vaan kaihoisasti ajattelee, että ois ihanaa kun vois antaa lapsen valita minkä jätskin vaan tai tehdä tavallisen täytekakun =)

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ehkä se on sit isompana helpompi käsittää että allergia on pysyvä sairaus, jos sattuu teillä olemaan.

Lapsen serkkutytön paha anafylaksiatasoinen kananmuna-allergia on nyt mennyt ohi ihan kokonaan, tyttö on nyt koululainen.

mutta lähes sadalla prosentilla lievittyy reilusti. esim niin, että voi käyttää useimpia maitotuotteita, mutta esim suuret määrät jätskiä tai jogurttia tekee oireet.

meilläkin 3,5 veellä on vielä maito-allergia ja paha onkin. en kuitenkaan huolehdi koska mulla on itellänikin ja se lievittyi vasta koulu-iässä.. nykyään käytän maitotuotteita kunhan en litroittain.

toisekseen ajattelen, että on onni että ongelmamme on näin pieni, kun seuraan tässä läheltä kehitysvammaisen ikätoverin kuntoutusta. siis toki ongelma tämäkin, mutta loppujen lopuksi ei ole niin kamalaa.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat