Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kuulin tutultani, että hän oli ollut hautajaisissa ja oli ollut ikävä tunne, sillä vaimo oli jäänyt yksin pienen lapsen kanssa, kun mies oli äkillisesti kuollut aivoissa ja keuhkoissa olevaan bakteeriin tms., jota ei ollut huomattu. Mies oli sairastanut keuhkokuumetta kuten lokamuuminkin mies ja paikkaunta yms. tiedotkin täsmäsi häneen.

ELI SIIS:LOKAMUUMI EI OLLUT TODELLAKAAN PROVO, NIINKUIN TÄÄLLÄKIN LUULTIIN!!!

Itselleni tuli tosi paha mieli omista provo epäilyistäni häntä kohtaan. Kamaalaa kun olikin totta! Voin vain kuvitella mitä hän on ajatellut kun on lukenut näitä juttuja täällä, mitä hänestä on kirjoitettu! Ihan itkettää!

Miksi aina pitää epäillä kaikkia? Tällakaan henkilöllä kun ei ollut kuulemma halua puhua läheistensä kanssa asiasta niin oli tänne kirjoittanut ja purkanut tunteitaan. Ja sitten me otamme hänet vastaan näin. Pitäisikö meidän jokaisen miettiä tästä lähin sanojamme?

*Viivi*

Kommentit (16)

Hyvin on jotkut aivopesty. Kusetus tehdään pitkän kaavan mukaan, kerrotaan itsestä ja roikuttaan palstalla viikkoja tai kuukausia ennen h-hetkeä ja sitten yhtä äkkiä kaikki tapahtuu. Jotain hirveeä ja kaikki voivottelee. Näin syntyy hyvä story jolle ao. henkilö naureskelee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Johan se monta kertaa todistettiin. Lokamuumi täällä kertoo * lokamuumista* että oikea on. Hyvähän sitä on näin etukäteen valmistella uutta paluuta.

miksi aina pitää epäillä!?

Muistan tapauksen ja siitä käydyt keskutelut.

Kohta varmasti joku ajattelee ,että tämäkin on provo. Hoh hoh hoijaa.

Vierailija:

Lainaus:

Itselleni tuli tosi paha mieli omista provo epäilyistäni häntä kohtaan. Kamaalaa kun olikin totta! Voin vain kuvitella mitä hän on ajatellut kun on lukenut näitä juttuja täällä, mitä hänestä on kirjoitettu! Ihan itkettää!

Hänellä oli isompia murheita, ja omalla listallaan - mihin kirjoitti - sai myötätuntoa.

Nyt kun viivi kertoi tämän, niin uskallan minäkin kertoa että minä tiesin koko ajna sen olevan totta. Ja pahalla mielin luin näitä tekstejä täällä. No onneksi tiedän ettei " lokamuumi" ole näistä tietoinen.

Ja jokainen saapi nyt sitten miettiä sitä että provo vai ei. Mua ei ainakaan enää kiinnosta edes lukea, sillä itse tiedän mikä on totuus. Hän oli siskoni kavereita ja hänen miehensä kävi samoissa töissä siskoni miehen kanssa. Ja tämä lokamuumi on todella hajalla.

mutta olen muuten todellakin sitä mieltä, että jotain vastuuta pitäisi av:laisten ottaa palstastaan. Oletan, että olemme kaikki aikuisia, enkä ole missään vaiheessa voinut ymmärtää provojen tarvetta. Vauva-lehden av-palsta on toimiva ja nopeatempoinen foorumi, jossa ON mahdollista olla asiallinen, kannustava ja ehkä jopa auttaa jotakuta. Nimettömänä on helpompi purkaa huoliaan ja surujaan, ja toisaalta myös auttaa. Todella toivon, että kaikki provoilut ja muut turhat lapselliset aloitukset ja vastaukset jätettäisiin toisille foorumeille, niitähän netissä riittää.

Lokamuumille toivon voimia jatkaa.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat