Seuraa 

Hei!

Kerron lyhyesti tilanteeni. Meille syntyi esikoinen v. 2004 ja viime syksynä mies petti. Johtui meidän vähäisestä seksielämästä esikoisen syntymän jälkeen. Mulla oli todennäköisesti lievää masennusta... jne.

Siis en ottanut miestäni tarpeeksi huomioon. Pettäminen ekan lapsen syntymän jälkeen taitaa olla aika yleistä...

No olemme käyneet asiaa läpi. Ja olen jo pikkuhiljaa päässyt asian yli. Olen antanut anteeksi. Mutta koskaan en voi unohtaa. Miehen käytös on muuttunut. En lähde tätä asiaa tässä enempää setvimään, koska meillä menee nyt hyvin.

Mutta nyt on alkanut tulla vauvakuume. Toisinaan haluaisin jo yrittää seuraavaa lasta, toisinaan taas alkaa pelottaa että taas käy niin kuin ensimmäisen jälkeen. Vaikka nyt tietää mitä itse teki väärin ja mitä mies teki väärin.

Uskallanko antaa periksi ja alkaa toivoa pikkukakkosta... tämä kysymys pyörii mielessäni. Aikaisintaa kesällä jättäisin ehkäisyn pois...

t.amanda

Kommentit (3)

On ihan normaalia että seksi on HYVIN VÄHISSÄ synnytyksen jälkeen ja PITKÄÄN. Jo imetys vaikuttaa niin ettei se tosiaankaan ole ensimmäisenä mielessä. Eli miehen pitää kasvaa aikuiseksi tuossa tilanteessa, tukea sinua ja hoitaa vauvaa/lapsia siinä missä sinäkin. Sinulla ei ole mitään syitä itsesyytöksiin! Jutelkaa asiasta, jospa hän alkaisi ymmärtää.

nimin. " puolen vuoden selibaatti kakkosen jälkeen" ;-)

SÄ et oo tehny mitään väärin! Jos juuri vauvan saaneen äidin lievät masennus, seksittömyys ja huomiotta jättäminen antaa luvan pettää, niin kaikki ukot taitas olla sillä tiellä! Höh, elä nyt omaan piikkiis tuota miehen tolloutta ota!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

tuosta asiasta pidä päättää sen miehen kanssa. Ja asiaa voisi " vatvoa" jos pettäminen sinua edelleen pelottaa. Luottamusta takaisin puhumalla ja sitä rataa.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat