Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kaverini kauhisteli, kun kerroin syöväni välipalaksi yleensä lasin maitoa ja 4-5 Digestive-keksiä. En kehdannut kysyä, miksi ne ovat niin huono välipala. Nehän ovat täysjyväkeksejä eivätkä edes makeita. No, ehkäpä kaverillani on vaan jotain ongelmia itsensä kanssa kun pitää mun syömisiä kauhistella.

Kommentit (17)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Elämässä tarvitaan pausseja- aikaa pysähtyä nykyelämän kiireessä. Ruokailukaan ei saa olla vain pelkkää syömistä ja juomista vaan myös aikaa rauhoittua ja nauttia siitä mitä syö. Säännölliset ateriat rytmittävät päivää. Pääaterioiden lisäksi tarvitaan myös hyviä välipaloja, jotta jaksaa. Kaikki Jyväshyvä Paussi tuotteet ovat oivia välipaloja pieneen nälkään. Jyväshyvä Paussi -tuoteperheeseen kuuluu seitsemän eri tuotetta:

Vanilja-, Mysli-hedelmä- ja Metsämarja-välipalakeksit

Omena-, Aprikoosi-, Vadelma-mansikka- ja Hasselpähkinä-suklaa -välipalapatukat.

Herkullinen vaniljalta maistuva moniviljakeksi sisältää 25 % vähemmän rasvaa kuin tavalliset kahvikeksit ja 67 % viljaa. Keksit on pakattu neljän keksin annospakkauksiin, jotka voi ottaa mukaan työpaikalle välipalaksi. Pakkauksessa on 6 neljän keksin annospakkausta.

Minä olen aina popsinut mieluummin Digestive-, Donna- tai ruiskeksejä koska olen olettanut niiden olevan kevyempiä kuin esim. mainitut Jaffakeksit.

Huh. Nyt alan kiinnittämään kyllä enemmän huomiota tuoteselosteeseen. Enää en ihmettele, miksi 5 raskauskilon tiputtaminen vei minulta vuoden....

Mutta kekseissä käytetään lähes poikkeuksetta " kovetettua kasviöljyä" , eli transrasvaa. Tämä " kova rasva" ei ole sen vaarallisempaa kuin kasvirasvakaan, mutta transrasvat ovat myrkkyä.

Kunto-näkkäriä juustolla ja salaatilla. Pitänee vaihtaa siihen :) Kiitos vastauksistanne!

ap *perehtyy vastedes tarkemmin pakkausselosteisiin*

Ravintosisältö 100 g

Energiaa 1900 kJ (450 kcal)

Proteiinia 6.5 g

Hiilihydraattia 60.0 g

Rasvaa 21.0 g

Rasvaa siis aika paljon. Joka viides keksi pelkkää rasvaa..

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat