Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

eli kasvattaa ja hoitaa alusta lähtien vauvan yksin!

Miehistä on varmasti käytännön hyötyä siinä prosessissa mutta haitat ovat HUOMATTAVASTI suuremmat (perustuu omakohtaiseen kokemukseen).

Kun taas käydään tätä tasa-arvo keskustelua nyt miehen kotiinjäämiskannusteista, paremmasta palkasta ja imettämisestä, ei voi muuta kun nauraa. Tai ehkä itkeä. Ei ole kukko ennenkään käskien laulanut, hienoa jos joku tulee onnelliseksi kun miehet on pakotettu kotiin ja saavat vielä imettääkkin, ja isommalla rahalla!

Miten helppoa elämä tuleekaan olemaan tämän kakkosen kanssa kun saa rauhassa keskittyä sekä vauvaan että oman elämänsä hallintaan. Kukaan ei määräile, vaadi, pidä tyhmänä, aseta vaatimuksia, mökötä, kiukuttele, vaadi seksiä ym ym. Tietenkin yksin arjen pyörittäminen on raskasta, mutta henkisesti uskon pärjääväni 100x paremmin!

Odotan jo kuinka pääsen nauttimaan vauvasta ja äitimyytissä kieriskelystä eikä minun tarvitse hukata ajatustakaan riitelylle, kotitöiden jakamiselle, miehen pikkujouluristeilyille, baarireissuille, anopin joululahjoille, miehen raskaalle työlle, aikuisen kiukuttelulle, hikisukkien pesemiselle, rahankäytöstä nipottamiselle tai millekkään muullekkaan mikä EI OLE MINULLE TÄRKEÄÄ!

Jos joku perhe-elämästä nauttii niin siitä vaan. Vaikka lapseni jäisikin ilman ' jokapäiväistä ISÄÄ' , saa hän ainakin RAUHALLISEN ja ILOISEN elämän!

Kommentit (11)

Olin avioliitossa yli 10v ja sain yhden lapsen. Mies olisi toistakin halunnut mutta en todellakaan voinut edes harkita. Kyseisessä miehessä toki oli vikoja joita ei kaikissa tietenkään ole. En voi ottaa kuitenkaan sitä riskiä että joku keskenkasvuinen mies ' pilaisi' minun ja lasteni elämän määräilyllään.

Lapsia haluan ehdottomasti ja ikäkin kohta kolkuttaa. En suinkaan ' jakele' itseäni vaan elän tälläkin hetkellä avoliitossa. Nykyinen mieheni ei kuitenkaan lapsia halua ja tietää etten käytä ehkäisyä. Jos vahinko kävisi, ei se olisi hänelle yllätys, mutta ei mieluinenkaan tapaus.

En huijaa ketään eikä seksi ole minulle tärkeää. Jos en luonnollisesti raskaudu, aion muutaman vuoden päästä hakea siemenet valtiolta.

Kuten sanoin, ken nauttii perhe-elämästä se hänelle suotakoon. Itse nautin ja pidän rauhallista, tasapainoista ja iloista elämää paljon tärkeämpänä!

joo kaikki parisuhteet on täysin perseestä ja kaikissa niistä aina alistetaan naista. nyt kaikki äidit erot vireille heti ja kaikista yh. sitten elämä on täydellistä!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mä taas len päättänyt tulla raskaaksi miehelleni ilman hänen lopullista suostumustaan. Jatkuva vatvominen ja asioiden murehtiminen lykkäävät seuraavan lapsen syntymään niin kauas, että en ole valmis enää käymään kaikkea pikkulapsirumbaa alusta asti uudelleen vaan haluan nyt kotona ollessani hoitaa myös toisen lapsen. Eri asia olisi jos mieheni laittaisi edes sen kuuluisan yhden tikun ristiin lapsenhoidossa, mutta kun ei. Joten, minä päätän myös, koska seuraava lapsi saa luvan tulla.

Menisit puhuun jollekin päätohtorille kuin hankkisit lapsen kuin koiran!

Lapsi kuuluu hankkia osana hyvään, aikuismaisesti käyttäytyvien ihmisten elämään. Miehellä on kaikki oikeus olla lapsensa elämässä kiinni.

Mutta jos susta nyt tuntuu pahalta että miehet osallistuu lastensa elämään niin ei voi muuta kuin surra sun vuoksi! Ja jälkikasvusi.

Mua ainakin kiinnostaa selkeesti sua enempi kenelle persettäni annan! :)

mitään sellaista, josta tuntisin jääväni paitsi.

Ne suhteet, joissa mies haluaa olla sekä isä että puoliso, tuntuvat toki tavoittelemisen arvoisilta. Kun vanhemmuus on jaettu kahdelle ihmiselle, se on helpompi kantaa. Lapsikin hyötyy siitä, että kun toinen vanhempi ei jaksa, niin toinen jaksaa.

Mutta ikävä kyllä monissa suhteissa tuntuu olevan vallalla lähinnä alituinen tyytymättömyys. Miehen tai vaimon näkeminenkin ahdistaa, suorastaan kuristaa kurkkua. Toinen osapuoli pettää tai ainakin epäillään, että niin on. Rakkaus on loppunut. Vaimo raataa perheen eteen ja huolehtii myös miehestään. Mies käy töissä ja valittaa, miksi hänen rahojaan käytetään myös lapsiin, noihin omituisiin vajaataitoisiin ihmisiin, jotka kaiketi ovat vaimon ulokkeita.

Tietysti voi olla, etteivät tuttuni vain hehkuta avionsa ja lapsiperheen onnea minulle, koska olen yh, mutta ne tarinat mitä aina kuulen, tuntuvat vastenmielisiltä. Noinko paljon sitä pitää joustaa, jotta saisi elää ihanassa ydinperheessä?

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat