Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Mulla viikko sitten laitettiin ja ekat päivät söin särkylääkettä kun kipuili niin kovasti. Vieläkin koko ajan " jomottaa" menkkamaisesti masussa. Onko normalia että jatkuu näin pitkään kivut? Ja tiputtelua on koko ajan myös...

Toimiipahan ehkäisy kun ei tee mieli seksiä kipujen vuoksi... :(

Kommentit (5)

Tämä on toinen kerta puolen vuoden sisään kun se minulle asetetaan, ekalla kerralla tuli pois.... Silloinkin kipuili ja vuotoa oli runsaastikin 4 kk. Hoitsu sanoi vain että normaalia ja kun sitten menin lääkäriin ottamaan sitä pois, sanottiin oireiden johtuvan siitä poistulosta. Ja kuulemma kannattaa kokeilla uudelleen.

Mietinkin että kauanko kannattaa nyt katsella ja odotella ennen pois ottamista? Ja mitäs sitten tilalle, pillereitä en haluaisi... Kondomisähläys on jotenkin niin tylsää kun kerran naimisissa ollaan yms.

Onko muilla ollut ongelmia hormonikierukan kanssa? Lääkärit sitä ylistävät ainoastaan...

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mulla järkyttävät kivut ja sivuoireet kesti puolitoista kuukautta (!) ja olin jo menossa poistattamaan koko paskan... Mutta sitten alkoikin oireet vähetä ja nykyisin olen oikein tyytyväinen tähän ehkäisymenetelmään.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat