Vierailija

Mies raataa yksityisyrittäjänä pitkää arkipäivää ja minä hoidan pientä vauvaamme ja yritän joskus arki-iltaisin viettää laatuaikaa, eli käydä sauvakävelyllä tai yksin elokuvissa.

Usein, kuten taas ensi viikolla meille on tulossa yövieraita. Eivät käsitä, että yksityisyrittäjänkin työ on työtä, vaikkei se tapahdu 8-16. Ja koska meille tulee vieraita, en pääse elokuvaan, jonka olisin halunnut nähdä.

Ärsyttää!!!

Kommentit (22)

Olisikin mahtavaa jos miehellä olisi aikaa olla pois töistä perheensä kanssa arkisin, mutta kun ei taloudellisesti ole. Sitten se pitäisi käyttää vieraiden kestitsemiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija:

Lainaus:

Esim. Ravintola-alalla ollaan viikolla vapaalla myös hoitoalalla. Jos heillä on lapsia ne voivat olla niin pieniä ettei ne ole vielä koulussa. Onhan näitä.

Mäkin hoksasin nää mutta kun ap sanoi että usein tulee vieraita, jotenkin käsitin että olisi useita eri vieraita... tais olla omaa tulkintavirhettä :)

Sanoit että usein käy vieraita, millaiset ihmiset oikeasti voi lähteä yökylään viikolla? Ihan kävi kiinnostamaan :)

En itse voi kuvitellakaan tietenkään kun on työt ja koulut.

Käytännössä tarkoittaa sitä, että kahvia voivat keittää, mutta muut safkansa saa tuoda ja valmistaa itse. Me tarjotaan patja, peitot ja pari tyynyä. Viihdyttää saavat myös itse itseään, mulla on parempaakin tekemistä. Saatan ehkä käydä tervehtimässä kun tulevat ennen kuin painun omiin juttuihini. Kaikilla vaan ei ole sellaista tarvetta miellyttää saatika kaipaa ystäviä.

Vierailija:

Lainaus:

minullakin on vaikea taloudellinen tilanne mutta saan sydämeeni hyvän mielen siitä kun annan läheisilleni parasta

Esim. Ravintola-alalla ollaan viikolla vapaalla myös hoitoalalla. Jos heillä on lapsia ne voivat olla niin pieniä ettei ne ole vielä koulussa. Onhan näitä.

Vierailija:

Lainaus:

Sanoit että usein käy vieraita, millaiset ihmiset oikeasti voi lähteä yökylään viikolla? Ihan kävi kiinnostamaan :)

En itse voi kuvitellakaan tietenkään kun on työt ja koulut.

lappu seinälle, meillä ei passata yövieraita. Tai varatkaa lähimmästä hotellista vieraille huone ja maksakaa se. Ei tarttee passata.

Minä otan mielelläni vieraita vastaan, mutta pyydän heitä myös osallistumaan talon askareihin, ettei käy liian rankaksi.

Itsekään en kauheasti tykkää yövieraista, paitsi nyt isovanhemmat eivät häiritse (edes appi ja anoppi). Sain juuri kuulla, että miehen veli perheineen on tulossa meille parin viikon päästä arkena yökylään. Ja seuraavana päivänä minulla on todella aikainen lähtö työmatkalle. Todella rasittavaa... Ennen matkalle lähtöä haluaisin aina relata ja olla lapsen kanssa vähän " varastoon" . Nyt sekin aika menee laittamiseen ja passaamiseen. Aaargh!

on omia lapsia ja lisäksi sisaruksillani ja serkuillani on paljon lapsia ja tapaamme ja vietämme aikaa keskenämme melkein päivittäin ja sen lisäksi joka viikko vierailemme vanhempieni ja appivanhempien luona.

ihmiset ovat perheitä, eivät erakoita

Lisäksi sinun pitäisi käyttää se elokuvalippuun varaamasi kymmenen euroa pizzaan ja keksipakettiin, jotka tarjoilet vieraille. Onpa elämäsi todella vaikeaa!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat