Vierailija

Olen yrittänyt muistuttaa kumin käytöstä- turhaan. Miksi hän leikkii hengellään eikä tajua kuinka vakavasta asiasta on kysymys. Sp-taudit, eivät näy päällepäin...

Kommentit (11)

Enkä voi käsittää, kuinka olin niin kertakaikkisen TYHMÄ. Kun muuten pidän itseäni vallan täysjärkisenä ja fiksuna ihmisenä. Kyllä minulla taisi olla niin huono itsetunto, etten osannut esittää mitään vaatimuksia seksiin liittyen.

Sitten, voisin sanoa melkeinpä onneksi, sain kondylooman, joka on sukupuolitaudeista ehkä se kaikkein harmittomin. Johan aloin tajuamaan, että yhtä hyvin voin saada vaikka HIVin. Kondyloomasta seurasi tietysti se hyvä, että kumin käyttö alkoi kiinnostamaan, ja vielä parempi juttu oli se, että lopetin jakamasta toisilla treffeillä. Pian huomasinkin, että helpon saaliin perässä juoksevat lopettavat piirittämisen melko pian, kun huomaavat, että tää ei annakaan. Miehissä alkoi erottumaan jyvät akanoista, ja vähitellen kehityin ihmissuhteissani sitten niinkin pitkälle, että tapasin mieheni, pidin kiinni uusista periaatteistani (ei seksiä pariin kuukauteen, sukupuolitautitestit molemmilta), päädyttiin naimisiin, syntyi lapsi ja toinen on pian myös maailmassa.

Joten toivoa on siskollasikin. Mutta en osaa sanoa, miten saisit järkeä taottua hänen päähänsä. Minulle ei kyllä kukaan yrittänytkään mitään takoa, mutta kuitenkin vasta kantapään kautta opin.

Vierailija:

Lainaus:

EIKÄ MULLA OLLUT EDES PILLEREITÄ!

Oli kyllä niin onni etten niiden vuosien aikana tullut raskaaksi! En ymmärrä mikä minulla on ollut! Tautejakaan en saanut. Huhuh!

Ja sitten kun löysin mieheni tulin raskaaksi heti kun toivoin, vaikka ennen sitä olin harrastellut säännöllistä seksiä ilman ehkäisyä jo muutamien vuosien ajan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

jos olisit HIV:n hankkinut. Onneksi tulit järkiisi.

Näitä kun lukee, olen tyytyväinen että annoin järkeä kasvaa päähän ja menetin neitsyyteni vasta 22-v. vakikumppanin ja kumin kera. Olen säästynyt paljolta, kiitos pihtaamiseni. Älysin jo aikaisin, että ne miehet jotka ei ole tosissaan kiinnostuneet kuin alapäästäni, häipyy parin kolmen treffin jälkeen. Vanha viisaus siis voi pitää paikkansa -ei kannata antaa heti eikä varsinkaan ilman kumia.

EIKÄ MULLA OLLUT EDES PILLEREITÄ!

Oli kyllä niin onni etten niiden vuosien aikana tullut raskaaksi! En ymmärrä mikä minulla on ollut! Tautejakaan en saanut. Huhuh!

Ja sitten kun löysin mieheni tulin raskaaksi heti kun toivoin, vaikka ennen sitä olin harrastellut säännöllistä seksiä ilman ehkäisyä jo muutamien vuosien ajan.

Nykypäivänä saa olla todella tyhmä....jos ei sukupuolitaudeista ole kuullut tai ei niistä välitä...venäläistä rulettia siskosi pelaa....

Sain klamydian, kaveri sai kondylooman. Jo alkoi totuus valjeta.

Oma maailma meinasi kaatua kun kuulin saaneeni klamydian, olin ihan varma etten saa lapsia ja sitä pelkoa kannoin siihen asti kunnes tulin raskaaksi eka kierrosta pillerien jälkeen. Ihan älyttömän typerä olin pentuna, mutta kun ei järki toiminut :( Ei vieläkään tajua miksei sitä asiaa koskaan osannut ottaa esiin.

Enkä ollut edes mikään *****haukka, miehiä oli alle 10 parin vuoden aikana. Mutta ihan sama se on, yks kontakti kyllä riittää kun se on HIV-positiivinen.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat