Vierailija

Itse ostan lähes kaikki päivittäistavarat. On vaan niin paljon halvempaa, enkä ole huomannut moitittavaa laadussa.

Sivut

Kommentit (26)

Aina on kahvipöydässä niitä Lidlin kammottavia ikikakkuja yms, aivan kammottavaa törkyä. En tietenkään niitä moiti, en tosin kehukaan, kohteliaisuudesta otan palan. Itse hän niitä kehuu, jolloin voin sanoa jotain tyyliin: joo-o, niin on, enhän halua loukata. Itseleivotun kyllä erottaa taatusti Lidlin leivonnaisista. Jätski jota ostin, oli jotain kirsikkajädeä, pahempaa en ole tainnut maistaa. Ei syöneet lapsetkaan...eikä edes meidän koira.

Täällä Lidl on ainakin niin ahdas, että jos siihen kaikki jäis kärryjen kans ostoksia pakkailemaan, niin johan olis suma. Mummut, suurperheelliset äidit ostoksineen ja lapsineen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ja kun kysyt vieraisilla että onpa hyvää sitä ja tätä, miten sä tän oot tehny/mistä ostanut. vastaan että lidlistä.. niin se ei olekaan enää hyvää? tunnen pari tapausta. =)

Kotimaisia tuotteita oli varsin vähän ja luomua ei ollenkaan. Ei myöskään liha- tai kalatiskiä, eikä yhtään myyjää näkynyt kassojen lisäksi. Tuotteiden esillepano oli huonoa. Kassapöytä niin piskuinen, ettei meikäläisen ostokset edes mahtuis siihen. Jotain muita kuin ruokatarjouksia olen mennyt muutaman kerran ostamaan, mutta laatu on ollut niin surkea, että ostamatta on jäänyt. Kerran ostin suklaata, jäätelöä ja keksejä, tosi pahoja oli kaikki. Tuskinpa enää sinne eksyn.

että tarkoitus ei ole jäädä kykkimään seuraavien asiakkaiden tielle. Tarkoitus on lastata tavarat kärryyn kassan jälkeen ja sitten pakata ne rauhassa kassiin kärrystä! Ihan normaali tapa ulkomailla....

Musta paljon parempi kuin meidän kauppojen kaksiosainen pöytä; aina on joku mummo jolla parin paketin pakkaaminen vie vuosia tai joku suurperheellinen äiti jolla kärryt on kukkurallaan, eikä millään ehdi saamaan tavaroitaan yksin pois seuraavien tieltä...

Ja musta ne keksit, suklaat ja jätski oli tosi herkkuja, makuasia!;)

No vastataan: ostan noin kerran kuussa ja yleensä tuoremehuja, limuja, lähdevettä, hygieniatuotteita (shampoot jne), vaippoja, pesuaineita, karkkia. Nämä mm. halpoja. Varmaan kävisin useammin ja ostaisin muutakin jos olisi lähempänä.

Vierailija:

Lainaus:

Kylläkin olen asunut täällä lapsena ja aikuisena yhteensä yli 10 v.

Olen asunut myös mm. USA:ssa, Ranskassa, Saksassa, Belgiassa sekä lyhyitä aikoja Aasian ja Afrikan maissa. Isäni on ranskalainen ja äitini suomalainen. Olemme muuttaneet usein isäni työn perässä. Ja nyt olen itse työssä, jossa työskennellään pitkiä aikoja milloin missäkin päin maailmaa.

Voin sanoa, etteivät suomalaiset elintarvikkeet ole sen laadukkaampia kuin monet eurooppalaiset, jopa päinvastoin.

En juuri suosi suomalaista, vaan ostan sitä, mikä maistuu hyvältä.

mutta jos ohi ajetaan, niin juustoja, pakastekalaa ja lihapakasteita, vihanneksia, hapankaalia ja bratwurstia :) sekä joskus mehuja, suklaata, namia, vartalovoiteita yms. Asioidaan kyllä pääsääntöisesti muulla.

Lähinnä vain kala- ja lihatuotteet haetaan muualta. Lidl:ssa on valtava määrä suomalaisia tuotteita! Lisäksi esim. hedelmät vähintään yhtä laadukkaita kun muuallakin ja paljon halvempia!

Lisäksi minusta Lidlin tuotteet ovat huonolaatuisempia, ainakin ne halvimmat.

Lisäksi vielä, meidän lähikauppa ei ole Lidl vaan S-market. On muuten tosi hyvä kauppa: edullinen, siisti, sieltä saa kaiken (paremmankin ruoan), kalatiski jne. jne.

Ja joka kuussa tulee bonusta vähintään 25 euroa!

Vierailija:

Lainaus:

että tarkoitus ei ole jäädä kykkimään seuraavien asiakkaiden tielle. Tarkoitus on lastata tavarat kärryyn kassan jälkeen ja sitten pakata ne rauhassa kassiin kärrystä! Ihan normaali tapa ulkomailla....

Musta paljon parempi kuin meidän kauppojen kaksiosainen pöytä; aina on joku mummo jolla parin paketin pakkaaminen vie vuosia tai joku suurperheellinen äiti jolla kärryt on kukkurallaan, eikä millään ehdi saamaan tavaroitaan yksin pois seuraavien tieltä...

Ja musta ne keksit, suklaat ja jätski oli tosi herkkuja, makuasia!;)

Ostan jonkin verran. Hinnalla ei niinkään ole merkitystä. Mutta Lidll:sta saa paljon hyviä ruoka tms juttuja, jotka maistuu taivaalliselle. Siis sellasia mitkä tulee Saksasta, ei mitään Valion maitoja :) Lasten shampoota ostan myöskin, mutta mitään taloustavaroita/leluja/vaatteita/romua tms en osta.

Lidll on ihan kelpo kauppa, niin kuin muutkin ruokakaupat. Hieman persoonaallisempi kuin tutut ja turvalliset Citymarketit ja Prismat tai Siwat. :)

Ja nyt joku tietysti älähtää, että on Lidlissä suomalaistakin tavaraa. Niin on, mutta ei kaikkea sitä, mitä tarvitsen. Monessa kaupassa en jaksa käydä. Haluan saada kaikki kerralla yhdestä.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat