Vierailija

Kommentit (18)

ja aamulla mennä töihin!!!!!

etkö tuota osaa leikkiä 5v kanssa sen ikäisen kaa on kivaa leikkiä ja pelata ja kyl 7kk jo osaa kaikkee .. mä ainakin nautin kotona olosta tyttö 1v3kk ja jo kauhulla ajttelen töihn menoa joka on kahden vuoden päässää

Nauttisit nyt hyvä ihminen äitiyslomastasi ja lapsistasi. Lapset kasvavat todella vauhdilla, eikö olisi kiva nautti aheidän lapsuudestaankin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ja todellakaan tuo 7 kk ikäinen ei osaa muuta kuin kitistä, tosi lyhyt pinnainen lapsi... sillä menee hermot välittömästi jos sen laittaa vaikka lattialle että opettelis liikkumaan...

-ap-

Omassa tuttavapiirissäni miltei jokainen äiti on tuntenut olonsa väsyneeksi ja tylsistyneeksi kotona. Oikeasti vauvasta ei ole juurikaan seuraa vai jaksaako joku jokellella vauvan kanssa 8 tuntia/pv. Meillä jossain 6kk:n jälkeen päiväunetkin lyheni tuntiin, niin ei oikein saanut edes luettua enää pitkiä pätkiä rauhassa.

Töissä on raskasta ja välillä muistelen äitiyslomaa haikeana. Tänäänkin hyvä kaveri tipautti maanpinnalle ja muistutti, että " muisteles vaan, kuka kitisi sitä, kuinka tylsää on kotona" .

Ei kai elämä koskaan ole upeaa ja auringonpaistetta vaan. KAikissa asioissa on huonot puolet. Ja vaikka olen päivät töissä, niin silti olen välillä ihan kurkkuani myöten täynnä uhmailevaan lasta. Vaikka rakastankin ja kaipaan jatkuvasti...

eikä miehellä olis mahdollisuutta taas jäädä pois.

Ja kantoliina meillä oli käytössä juu mutta nyt tuo on jo niin apinava että en jaksa sitä kantaa... 11kg

-ap-

jaa kyllä mä niitä kuitenkin olen halunnut ja tuon ekan kanssa ei ollut kotona tylsää silloin oli 2,5 vuotta kotona...

Mutta nyt tää on jotenkin ollut niin hermoja raastavaa olla täällä, asutaan maalla ja kaikki muut kaverit on töissä (sillon ei ollut oikeestaan kukaan kun olin ekan kanssa kotona muutkin oli sillon ä-lomalla) mutta meille tuli lapsille noin pitkä ikäero ja muut teki heti perään niitä lisää...

Kieltämättä miehen kanssakin on mennyt nyt paljon huonommin kun ennen että ehkä sekin jotain vaikuttaa ja ottaa päähän päivästä toiseen aina tätä samaa mitään muuta ei tosiaan elämässä tällä hetkellä ole ja mihinkään ei täältä pääse... miehellä vielä omat menot niin olen vielä iltaisinkin täällä kotona kotona kotona...

Luulin että tämä on kivaa niin kuin oli sillon aiemmin... mutta eipäs olekkaan. Anteeksi että olen olemassa... =)

-ap-

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat