Vierailija

meillä printtasi minusta kuvia ja liimaili joka oveen,ylipainoa minulla 20kg

Sivut

Kommentit (43)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ja ite olette niin täydellisiä... Aina täällä palstoilla haukutte ukkoja. Sanokaa suoraan miehillenne, minusta monet naiset haukkuu miehiä kavereillleen mutta ei puhu asioista miehelle..

kun olin työn vuoksi paljon toisella paikkakunnalla.

Petti minua myös parhaan ystäväni (nykyään ex-ystävä) kanssa.

Kännissä haukkuu, alistaa henkisesti ja mollaa.

Selvin päin hyvä mies.

En ymmärrä tuota pettämiskuviota että se muija haukutaan maan rakoon mutta äijä saa jäädä... Jumalauta, se äijä sen ratkaisun tekee pettääkö vai ei!!!

niin minä ainakin ymmärsin. en ymmärrä tätä piirrettä naisissa että kaikki laitetaan aina toisen naisen syyksi. minkälaisia lapasia teillä on miehinä, jos kaikki syy on aina sen toisen naisen... aina on näin että naista vihataan, mutta meidän Matti se on niin ihana mies että...

ja hermostuu joka kerta kun huomautan asiasta, että en minäkään omiani enää säilytä.

Ei ilmeisesti aikomustakaan hävittää kirjeitä?

minusta se on loukkaavaa. miksi hän haluaa säilyttää entisensä vuodatuksia? ei osaa itsekään siihen vastata, vaan hermostuu aiheesta suhteettomasti.

Häämatkalla kun sairastuin oksutautiin, ei suostunut lähtemään mun kanssa hotelliin vaan sen oli PAKKO päästä yhteen kiinalaiseen ravintolaan. Mä sitten yrjösin siellä ulkopuolella ja odottelin että hän saa kulinaristiset tarpeensa tyydytettyä...

Ollut kuuntelevinaan, muttei kuitenkaan ole kuunnellut sanaakaan (tätä tapahtuu tosi usein ja on iha sika raivostuttavaa. Miksi pitää teeskennellä että kuuntelee eikä vaan reilusti olla sitten kuuntelematta).

Ei tee juuri mitään asioita, mitä pyydän tekemään.

Ottanut (epähuomiossa) mun avaimet töihin mukaan, niin etten sitten päässyt lasten kanssa kotoa mihinkään.

mutta kämppä oli kuin pommin jäljiltä kun tultiin ekan lapsen kanssa laitokselta kotiin... eikä sittenkään mies voinut siivota.

no kun lapsi oli 6kk ikäinen meille tuli hirvittävä siita ja mies sitten löi! ja löi vielä päähän... ja olkapäähän yms... pari kertaa sen jälkeen olen selkääni saanut... luojan kiitos se on loppunut!

sitten joskus kun alkuaikana enne lasta oli tottunut siihen että seksiä melkein päivittäin oli ja useesti päivässä niin lapsen syntymän jälkeen muutaman vuoden ajan vinkui seksiä niin kauan että sitä sai vaikka minä en olisi halunnut, ja melkein aina annoin sen takia etten jaksanut alkaa tappelemaan.

Mutta jotenkin tässä vuosien varrella on tuollekkin miehelle järkeä tullut päähän ja se on jotenkin kasvanut aikuseks... mutta silti nuo tapahtumat vaan aina tulee mieleen jos tulee riitaa tms...

jätti minut... Siitä on nyt viikon verran... Elämäni on ohi... Hän haluaa säilyttää suhteemme, mutta haluaa olla yksin. Ei tiedä mitä elämältään haluaa.. Mutta tietää sen että haluaa olla yksin. Sunnuntaina soitin ja joku tyttö vastaa ja sanoo, että olen PIIPIN uusi tyttöystävä ja hän ei halua että soittelet enään.. Sen jälkeen puhelimeen ei vastattu. Olivat jossain baarissa.

Maanantaina soitin päivällä (oli töissä) ja vastasi.. Se tyttö on vaan pano. Sillä tytöllä on monia miehiä, haluaa vaan pitää hauskaa. Siksi tykkää siitä tytöstä. Eli ei ole tyttöystävä; molemmat haluaa vain seksiä.

Ja edelleen parun tämän miehen perään. Olen aivan erakoitunut tänne kämppäään. Itken 24/7. Aamuisin en saa edes meikkiä silmiin kun ne on niin turvonneet..

En jaksa enään..

Narrasi minulle vievänsä kamun vain rajalle, jossa sitä tullaan vastaan. Pari kertaa luvannut tulla ajoissa pippaloista kotiin, vaan aamuun meni.

Mutta toi Viipuri juttu oli kyllä mehevin inhotus ; )

Korkeintaan riidan aikana haukkunut lapselliseksi tms. Mutta entinen mies se vasta pissipää olikin.... en edes jaksa luetella mitä kaikkea inhottavaa teki, mutta tappoyritys oli varmaan sieltä inhottavimmasta päästä.

Vahvasti epäilen että mies on narsisti. On tosi vaikea irrottautua.

Ja vaakakupissa painaa mun maksamattomat opintolainat ym taloudelliset asiat. Olen ajatellut että maksellaan mun lainat edes pois, yhdessä kun on helpompi niitä maksella kuin köyhänä yksinhuoltajana, ja sitten häivyn.

t. 35

Saanko kysyä miten neuvoisit jotakuta, jos joku muu olisi tänne kirjoittanut tuon minkä kirjoitit? Toista kun on helpompi auttaa kuin itseään. Kumpa tajuaisit oman elämäsi merkityksen ja tärkeyden, ennenkuin jotain vielä pahempaa tapahtuu.

MITÄ VARTEN et muka voi elää ilman tuota miestä???

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat