Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Voiko joku sairaus aiheuttaa miehen siemennesteen yllättävän heikkenemisen? Voiko siemennesteen taso palautua itsekseen?

Kommentit (18)

kun itse kävimme lapsettomuustutkimuksissa, mieheltäni ei näytteestä löydetty ollenkaan siittiöitä. lääkäri sanoi tahtovansa uuden näytteen, ja kysyi onko sairastanut parin viime kuukauden aikana, esim. korkeaa kuumetta?

meillä siis vika ihan muussa, mutta kyllä sitä mietittiin tuloksia odotellessa, että onko ollut edes vähäsen nuhaa. :)

mutta käsitin siis lääkärin puheista, että flunssat sun muut voivat hetkellisesti heikentää siittiötuotantoa (joka kaiketi pitää olla jo alunperinkin ei-niin-yltiöpäistä?) mutta palautuu normaaliksi kunhan ne uudet terveet siittiöt kulkeutuvat sinne näytteeseen asti. :) parisen kuukautta siinä muistaakseni meni että siittiö kehittyy " aikuiseksi" .

Sisältö jatkuu mainoksen alla

siittiöitä ei lähes ollut ollenkaan. Tästä syystä olen erittäin huolissani, että voisiko se olla jotain vakavaa sairautta ja että voiko se ajan kanssa korjaantua. Mies on menossa kyllä tutkituttamaan itsensä.

tähän loppuu minun neuvot, kun en aiheesta tämän enempää mitään tiedä. toivottavasti toki korjaantuu vielä, mutta teille tulevaisuudessa paljon tsemiä, että vielä toisen lapsen saatte. onhan noita keinoja.

odotelkaa, yritelkää...

kun siis en tiedä, oletteko jo käyneet tutkituttamassa simot, mutta lääkärin puheille rohkeasti jos ei tahdo kotona omin toimin onnistua. kyllähän sekä miehellä että naisella nuo solut välillä vähän heikkenevät, teidän kohdalla ei varmasti voi siis puhua täydellisestä siittiöiden puuttumisesta. :D

ps. meillä kuitenkin kaikki kävi hyvin, luovuttajan siittiöillä saatiin ihana pieni tytöntyllerö. :)

jolloin siittiöitä ei koskaan ole kehittynytkään.

joillakin myös steroidien käyttö on vienyt lapsensaantimahikset mukanaan. sikotauti... yms... kyllä niitä on monia syitä, valitettavasti.

siis siittiöiden puuttumisen voi aiheuttaa esim. lapsena sairastettu sikotauti(jälkitautina ollut kivestulehdus) tai jokin muu kivestulehdus tai esim. syöpähoidot

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat