Jäin jo äitiyslomalle, mutta 2,5-vuotiaalla on päivähoitopaikka

Vierailija

tämän kuun loppuun asti. Näin olosuhteiden pakosta. Kyseessä yksityinen hoitopaikka, jossa hoitosuhdetta ei voi kesken kuukauden lakkauttaa.

Pitäisitkö 2,5v:tä hoidossa vielä nyt loppukuusta, josta maksat joka tapauksessa hoitomaksua (oli lapsi hoidossa tai ei)?

Kommentit (6)

Vierailija

Musta on erittäin tylsää olla yksin kotona useampi päivä, turhauttavaa. Mieluummin hoidan lastani. Mutta jos hoitopaikka jo on, niin siivouspäiväksi voisin lapsen sinne pistää.

Vierailija

edes yhtenä päivänä, lapsesi minä kuva kärsii ja äiti-lapsi suhde menee pilalle. Voit sitten kuusikymppisenä miettiä miksi lapsesi ei käy sinua katsomassa. Pilaat tällä hoitoon viemisellä elämäsi, myös lapsesi. ;-)

Vierailija

äitiyslomalle. Nautin viimeisistä mahiksista nukkua päivällä. Mä olen itsekäs sika! Kuopuksen ollessa melkein puolivuotias, otin esikoisen pois hoidosta (ryhmis). Nyt ovat pojat olleet kotona mun kaa ikuisesti ja kuopus täyttää 3v ja mä palaan töihin, lepäämään (hih).

Mä en ymmärrä miksi hoitoon laittamisesta ja äidin menemisestä ja tulemisesta on tullut NÄIN IIIISOOOO ongelma.

Tee mitä huvittaa!!! MUn mottis ;)

t. hottis

Vierailija

Laita mies siivoamaan. Sinä voit shoppailla, kahviltella ystävien kaa tai vaan laiskotella kotona. Kohta sulla on kaksi muksua ja enää et voi pitää kissanpäiviä. Kyl on naisillkin oikeus olla vaan!!!!!!!

t. hottis

psst, meillä käy siistijä (hih)

Vierailija

Mä en tuossa vaiheessa jaksanut ulkoilla ja kun oli talvi niin ei voinut istua penkilläkkään. Olisi ollut viisasta pitää 3,5v päiväkodissa vauvan syntymään asti. No ei se lapsi kyllä siitä kärsinyt ja ihan hyvin viihtyi kotonakin :)

Vierailija

Kyllä se lapsi kohta ehtii kotona teilläkin olla ihan tarpeekseen, lepää nyt jo varastoon ja nauti vielä helpoista päivistä :)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat