Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kommentit (11)

Niin siis teitä on 2 aikuista ja vielä lapsi ja käytössä 1200£ ja siitä vielä 600£ vuokraan. Niin menee todella tiukille. Ainakin jos et heti saa töitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ma asun Lontoon ulkopuolella, saan n. £ 2500/kk (1 aikuinen, lapsi koulussa) ja valilla tekee taloudellisesti tiukkaa. Mm. kaasu ja sahkolaskut ovat suuria talvikuukausina + council tax ym. menot.

Mutta muuta ihmeessa tanne saarelle, taalla on mukavaa.

Meidän perhe elää £1000 nettopalkalla, mutta emme asu Lontoossa, ja vuokramme on vain £350. Muista, että vuokran päälle tulee rutkasti muita kuluja. Tiedätkö jo esim. sen, kuinka paljon tulisi olemaan Council Tax tuosta asunnosta? Meillä se on ylimääräinen £100 vuokran päälle joka kuukausi...

Varaa on vain asumiseen, peruslaskuihin, bussilippuihin ja edulliseen perusruokaan ja perustarpeisiin. Tullaan toimeen, mutta siinäpä se. Meillä siis miehellä tuo £1000/kk nettona, ja se on ainakin hänen alallaan TOSI alhainen palkka, ja minä opiskelen. Ja asumme edullisemmalla alueella siis kuin Lontoo.

t. olinkohan nro 6

Mutta riittääköhän tuo 600£ käyttörahaa vuokran jälkeen. Olen siis muuttamassa Lontooseen lapseni kanssa siellä asuvan miehen luokse. Tarkoitus kyllä on minullakin sitten etsiä työtä kun ensin pääsee paikan päälle.

t. ap

Riippuu mitä töitä teet, missä asut jne. Mutta Lontoo on aika kallis kaupunki, joten periaatteessa aika huono palkka, varsinkin jos pitää itse maksaa asumisesta reippaasti.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat