Seuraa 

.

Kommentit (4)

Olen itse ensimmäistä kertaa näillä sivuilla kirjoittelemassa, ennen vaan lukenut viestejä sivusta. Nyt oli kuitenkin pakko saada naputtaa.

Itse olen 26 vuotias avoliitossa elävä nainen. Ollaan avopuolison kanssa yritetty ensimmäistä lasta jo kohta vuoden ja mitään ei näytä tapahtuvan. Pillerit jätin pois elokuussa 07, joten kiertokin on palutunut tänä aikana normaaliksi.

Kovasti olisi haaveissa se oma pieni nyytti ja ei mene päivääkään kun asiaa ei ajattelisi. Toki yrittänyt ottaa rennosti ja olla ajattelematta asiaa, mutta vaikeata se on. :)

Me ollaan yritetty 6/7 kk (tammikuus % pilsut ja helmikuus tuli tyhjennysvuoto..). Mä täytän 26 v. tässä kuussa ja oon sairaanhoitaja. Just tein nega-testin ja tää alkaa olla jo turhauttavaa. Ymmärrän oikein hyvin ajatuksiasi, et arvaa kuinka aamulla masensi ja töihin piti vaan lähteä. Nukuinki viime yönä vaan n. 3 tuntia..Jos halua pidempään yrittäneen niin ymmärrän kyllä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Äh, painoin vahingossa entteriä kun piti hyppää viestikenttään vasta! :D

Niin siis olen 25-vuotias pian aviossa oleva lastentarhanopettajaopiskelija Helsingistä. Me miehen kanssa tahdottaisiin kovasti jo ensimmäistä lasta, mutta sitä ei ole nyt kohta vuoteen kuulunut. Jotenkin täällä yleisesti ottaen on vähän masentavaa jutella, kun toiset tuntuvat lisääntyvän pelkästä ajatuksesta. Lähipiirissäkin kaikki ovat saaneet muksunsa vikkelään, ja kaipaan kipeästi ymmärtävää juttuseuraa. Eli jos olet samankaltaisessa tilanteessa, pistä tänne viestiä niin jutellaan! Saa laittaa myös suoraan virvaliekki@yahoo.com tai sitten tykkään kanssa ihan etanapostista, että sekin kävisi. :)

virva

Mä oon 21 wee ja ollaan yritetty lasta vuosi. Raskaustestejä oon tehny vaikka kuinka monta ja aina ne on näyttäny negaa.. mulla on pitkät kierrot ja söin niihin teroluttia, kävin ultratutkimuksessa tässä vähän aikaa sitten ja päällisin puolin näytti olevan kunnossa mut sit täytyis vielä mennä hormoonitesteihin mut niihin en pääse kun ei oo menkat alkanu ja raskaanakaan en oo ja kierto huitelee tossa 60..

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat