Ääk! Mies kutsui appiukon ja tän avokin poikamme KAVERIsynttäreille!!!! Miten mä

Vierailija

handlaan tilanteen? Lapset (6v) ovat kutsuttu naamiaissynttäreille klo 14 ja miehen isä tulee jo klo 12. Mulla on jumppa (johon on pakko mennä) klo 10.

Miten mä järkkään tarjoilut? Juodaanko ensin apen kaa kakkukahvit klo 12 ja sitten vasta katan lapsille teemapöydän (tulee vaikka minkäläistä krääsää) vai...

Mä oon ihan kipsissä! Aikuisten juhlat olisivat vasta sunnuntaina, niin nuo lastenpippalot lauantaina.

t. hecticmum

Kommentit (3)

Vierailija

Varmaan apestakin kiva tulla lastenkutsujen hulinaa seuraamaan, kun lapsikin keskittyy vaan kavereihin. Ja ennen kutsuja sinä tosiaan tarjoiluiden järjestämiseen ja ilmapallojen puhalteluun...Siis miksi ihmeessä miehesi kutsui apen tuona päivänä, eikä sunnuntaina, jolloin kaikki muutkin aikuiset tulee? Miltä apesta tuntuu, kun häntä ja avokkia ei haluta/huolita paikalle silloin, kun muut aikuisvieraat on kustuttu? Onko tähän joku syykin? Ja jos on, miksi ihmeessä ette keskustelleet miehesi kanssa etukäteen, miten asia sitten hoidetaan.

joko a) korjaatte virheen ja soitatte apelle, että mies sekoili; aikuisten juhlat onkin vasta sunnuntaina

tai b) mies saa sitten järjestää tarjottavat valmiiksi sillä aikaa kun olet itse jumpassa

tai c) muutatte kokonaan päivää ja kutsutte apen vaikka seuraavalla viikolla kahville (Jos siis appea ei oikeesti haluta paikalle silloin, kun muut aikuisvieraat ovat paikalla)

Vierailija

ne varmaan sitten liukenee äkkiä kun poikalauma rynnii mekastamaan.

Jos anoppi on tulossa sunnuntaina niin appiukko ei varmaan silloin halunnut tai miehesi ehkä ajatteli että parempi eri päivinä. Minä en halua eronneita vanhempia samaan aikaan, vaikka osaavat toki käyttäytyä, mutta jotenkin vaivalloista ehkä kaikille.

Vierailija

tulevat eri aikaan. Mieheni kanssa ei voi suunnitella mitään etukäteen, hän ei kykene ennustamaan tulevaisuutta (huoh). Niin mies ei voi laittaa tarjoiluja esille kun mä olen jumpassa. Hän hoitaa silloin lapsia ;))))

Taidan tehdä niin, että laitan valmiiksi apelle tarjottavat sivupöydälle ja katan heille parvekkeelle pöydän (toivottavasti ei sada). Appi saa auttaa sitten lasten kaa, vaikkapa järkätä ongintaa viikareille.

Mies varmaan kuvitteli rakentavansa meille terrassin isänsä kaa sillä välin kun on lastensynttärit! Arrgghh!

ap

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat