Vierailija

emännän leipomuksia? Mulla on pari kaveria joiden pulliin en koske tikullakaan ! oon aina muka laihiksella.=)

Kommentit (5)

Kyllä mä ilkeän syödä. Mutta mulla on yksi kaveri joka perheineen on tosi kovia syömään, kun ovat kylässä.

Mulla on aina tapana tehdä vieraille runsaasti ruokaa, että ei lopu kesken ja jos jää yli, niin syödään itse seuraavana päivänä tai pakastan.

No, tämä kaveri, kun tulee perheineen, ne syö kaiken viimeiseen pisaraan, olipa ruokaa kuinka paljon tahansa.

MUTTA, kun heille menee syömään, ruokaa on aina tosi vähän tarjolla. Sitten ne höylisti sanoo, että ottakaa lisää. Mutta mistä otat, kun ruokaa on niin vähän, että ei siitä ilkii ottaa lisää, kun ei siitä riitä kuin hädin tuskin yhdelle yms.

Sitten vaan pokkana sanoo, että ei kiitos, on maha niin täynnä, vaikka onkin vielä nälkä, kun alun perinkin ruokaa oli niin vähän, että se eka annoskin oli jo tosi pieni........

Ahneita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Hän kun on oikealta puolelta halvaantunut, enkä oikein luota siihen, että hän saa esim. vessassa käydessään vasemmalla kädellään kunnolla pyyhittyä. Möhnää on mm. kynsien alla näkynyt... Mutta pitäähän sitä kohteliaisuudesta ottaa, kun hän on kuitenkin niin omatoiminen ja toivoa, että paistaminen on tappanut mahdolliset bakteerit.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat