Vierailija

kaikki käsipyyhkeet eri paikoilleen (olivat siis samanlaisia) tutkinut miehen alushousuja, pyyhkinyt räkäpalloja sohvaan..=0)

Sivut

Kommentit (71)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Itselläni siteet ovat vessan hyllyssä ihan näkösällä, saa lainata jos tarvii. Eipä tule kellekään noloa tilannetta meillä kyläillessä.

olevan paljon alatason porukkaa. Onneksi tuontapaiset eivät kuulu ystäväpiiriini. Asutte kai lähiössä kaupungin vuokrakämpässä nykyään ja juotte alkoholia, vaikka lapsenne ovat kotona. Sen kaappeihin kurkkimisen jotenkin saatan ymmärtää, muita kolttosianne en ymmärrä.

Möllistelly tuntemattomien ihmisten valokuvia.

Kurkkinu vaatekaappeihin ja keittiönkaapit tuli myös ratsattua. Uteliaisuutta ja ajantappoa varten vain, mitään en ottanut tai sotkenut.

ihan luontaisesta uteliaisuudestani :) Mutta mitään törkeyksiä en ole tehnyt! Toivottavasti tänne ei ole vastannut meillä kyläileviä :/

Eipä tule muuta mieleen kuin että olen laittanut käytetyn tampoonin wc-pönttöön, normaalistihan se pitää laittaa roskikseen. Tunnenpa itseni kivaksi ihmiseksi kun vertaan tätä muihin vastauksiin.

Ja vinkki niille jotka pelkäävät vieraiden tutkivan wc:n kaappeja: laittakaa joku kova purkki sillä tavalla kaappiin, että kun joku seuraavan kerran avaa kaapin oven, putoaa tämä kova purkki rytinällä alas ja paljastaa heti kolinallaan että kaapin ovi on avattu. En ole itse kokeillut (en epäile vieraitteni olevan niin moukkamaisia että tutkisivat kaappeja) mutta tulipa tämä kikka ketjua lukiessa mieleen.

Vierailija:

Lainaus:

sitten laittanut harjat nätisti omiin mukeihinsa takaisin. Syy:minulle vittuiltiin kyseisessä kyläpaikassa.

Sulle oikein vittuiltiin, voi pientä. Opettele pitämään puolesi, ettei tarvitse tuollaista paskaa syyttömille tehdä (tuskin koko perhe vittuili sulle)? Sa..tana idiootti!!!!!! Toisaalta en kyllä ihemttele vaikka sulle vittuiltais vähän siellä sun täällä, kyllähän tuollaiset reppanat jo kaukaa erottaa.....

Vierailija:

Lainaus:

saa käytetyt tampoonit laittaa alas vessanpöntöstä!!!!! Olen tehnyt niin jo lähes 30 vuotta eikä putken putkea ole mennyt tukkoon. Vanupuikot ovat putkiston pahin vihollinen, ne menevät ristikkäin ja tukkivat siten putken. Tutulta putkimieheltä kuulin, että ne ovat pahinta mitä voi vessasta alas vetää.

vessanpöntöstä ei saa vetää myöskään kortsuja, vanulappuja, vaippoja(?)... Ei se putki välttämättä mene tukkoon just sun asunnosta, vaan jostain matkan varrelta ennen vedenpuhdistamoa

T:ammattisiivooja

Kerran olen kyllä kännipäissäni oksentanut patterin väliin. En edes muista koko episodia. Mulle on vaan kerrottu tämä. Olin jo sammahtanut ja ykskaks herännyt nostanut päätä ja oksentanut, siis sinne patterin väliin.

saa käytetyt tampoonit laittaa alas vessanpöntöstä!!!!! Olen tehnyt niin jo lähes 30 vuotta eikä putken putkea ole mennyt tukkoon. Vanupuikot ovat putkiston pahin vihollinen, ne menevät ristikkäin ja tukkivat siten putken. Tutulta putkimieheltä kuulin, että ne ovat pahinta mitä voi vessasta alas vetää.

Vierailija:

Lainaus:

Eipä tule muuta mieleen kuin että olen laittanut käytetyn tampoonin wc-pönttöön, normaalistihan se pitää laittaa roskikseen. Tunnenpa itseni kivaksi ihmiseksi kun vertaan tätä muihin vastauksiin.

Häh? Saahan tamponit vetää vessasta alas. Ainakin siinä paketissa lukee niin.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat