Vierailija

en voi sietää sitä että mieheni exä pitää häneen silloin tällöin yhteyttä " kaverina" . Mielestäni suhteen päätyttyä ei enää voida olla kavereita. En ole puuttunut asiaan mitenkään mutta mieli tekisi.

Kommentit (13)

tällä hetkellä hän on minun rakastajani... välejä nykyiseen avokkiin ei ole. taitaa tosin aavistaa, että meillä ei ole ihan platoninen suhde menossa. yhteinen poika meillä on. eikä hän käytä minua hyväkseen, minä taidan käyttää häntä.....

Sisältö jatkuu mainoksen alla

EX:ät eivät herätä minussa minkäänlaisia negatiivisia tunteita. Mieheni saa/saisi puolestani olla yhteydessä. Itsekin olen yhteydessä ex:ni kanssa, jonka kanssa sentään jaoin yhdessä useamman vuoden. Mustasukkaisuus on mulle ihan vierasta.

arvostus on säilynyt ja muuttunut ystävyydeksi romanttisen rakkauden loputtua. Minusta tämä kertoo miehestäni paljon ja ainoastaan hyvää. Olen 100% varma, että kaikki hänen entiset suhteensa on kunnialla katsottu loppuun asti, eikä minulla ole mitään syytä koputtaa nokkaani yhdellekään näistä erittäin mukavista naisista. Emme nyt missään läheisissä väleissä ole, mutta silloin tällöin tapaamme jossain illanistujaisissa ja jos mieheni kanssa pidämme isommat kemut, kutsumme myös nämä naiset, joita on muutama. Naiset suhtautuvat minuun ystävällisesti ja erityisesti ovat ihastuneita lapsestani, joka nyt kuuluu miehenkin perheeseen (biologisesti siis minun lapseni suhdetta edeltävältä ajalta).

Joskus mies tapaa (n. kerran vuodessa) näitä naisia myös ilman minua; käyvät esim. lounaalla tai kahvilla. Minä käsken lähteissä sanoa terveisiä ja kun tulee kotiin kysyn mitä X:lle kuuluu.

Helppoa ja mutkatonta kun voi luottaa mieheensä ja parisuhteeseensa!

on tosi hankala tapaus. Mies on hoitanut lapsen liki yksin ja ex on aina hankaloittanut myös meidän perhe-elämäämme monin eri tavoin. Ex on psyykeongelmainen, rahaton, vainoharhainen, epäluotettava.

Eli jotenkin huvittaa sitten naiset, jotka silkkaa lapsellisuuttaan ja mustasukkaisuuttaan marisevat jostain edellisistä tyttöystävistä. Hui kauhea, jos mies on joskus pussannut jotain muuta. Sietää sitä akkaa inhotakin. menneisyys on menneisyyttä, ketä kiinnostaa.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat