Vierailija

Sivut

Kommentit (55)

paljon täällä on tosi nuoria äitejä (jim&jill,miss sixty jne..) ja kuinka paljon ihmiset puhuu palturia :D vai että 200e farkkuja, juupa juu sallikaa mun nauraa..

Olen keskituloinen, max itsellä 50e (ehkä kahdesti vuodessa) lapselle max 20e

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ja se alkaa kyllä oleen kipuraja meidän taloudessa ;) miehen farkut saattaakin maksaa enemmän, koska on sen kokoinen, ettei niitä helposti löydy!

Minusta se 23 euroa oli sopiva hinta, etenkin kun pökät vielä istuivatkin hyvin. Näyttävät paljon enemmän merkkifarkuilta kuin ovatkaan.

kun tiedän, että sillä hinnalla saisi jenkeissä vaikka kuinka hienot ja hyvät farkut.

Vaatteet on kyllä karsean hintaisia täällä Suomessa.

Vierailija:

Lainaus:

En ole mikään merkkifanaatikko mutta olen niin pientä kokoa 24/34 että esim Diesel ja Lewis - mallistoissa ei löydy, eikä juuri missään muussakaan mallistossa :-( Joten pakko oli satsata näihin.

Sen jälkeen on kaikki seuraavat tuntuneet kalliilta. Ostin eilen Lindeksiltä lapselle 12 eurolla uudet, 9 eurollakin olis ollu tarjousfarkkuja.

ostan aina kirpparilta muodikkaita onlyn,vero modan farkkuja siis aikuisten,teinit myyvät halvalla pois halvimmat mitkä löysin oli 2e,tai 5e en ole moneen vuoteen ostanut kaupasta merkki farkkuja,kun maksavat maltaita.

Olen pihi vaikka mulla onkin vara ostaa vaatteita,ei niitä rättejä aina joka viikko tai kuukausi tarvi ostaa tuskin tulee edes käytettyä kaikkia.

Jos olisi sopivat, kestävät ja neutraalin hienot. Joitain farkkujani olen käyttänyt yli 5v ja yksi jokaviikko käytössä oleva Nanson t-paita on 10v vanha.

Ongelma on siinä, että etukäteen ei tiedä, onko tuote kestävä.

kunhan ei osta heti kun uudet mallit tulee kauppoihin! esim mina ostin joulukuussa syksyn mallistosta neljat uudet farkut, ms60, diesel, wrangler ja replay ja kaikista maksoin n 50 euroa maksimissaan!

ja viela ovat siis ihan tarpeeksi muodikkaat. eivat tosin loysat ja korkeavyotaroiset, koska niista en pida, enka niita osta vaikka muodissa ovatkin!

30 eurolla?

h&m fakrkut jotain 40-50e, samoin seppälän ja ne on halvimmat mitä tiiän (sen näköset mitä kehtaa käyttää)

espritin on tosi hyviä, mut pirun kalliita...

Ikävä kyllä vain monet farkut, joista pidän, tuppaavat maksamaan tuon 60-80¿, jopa enemmän. En toki osta niitä vaatekaappia täyteen. Pääasia on, että malli istuu.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat