Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Eli tein aamulla testin apteekissa myytävällä acon:illa. Katsoin tuloksen 3 min jälkeen ja se oli nega. Heitin sen sitten roskiin. Myöhemmin tuli sellainen tunne että katsonpa taas ja siihen oli tullut haamu!!! Ohjeessa sanotaan että testin tulos pitää katsoa 10 min kuluessa, mutta kun jo olin sen heittänyt pois. En siis tiedä missä ajassa haamu on tullut.. Onko kellään vastaavia kokemuksia???

-marrasmamma-

Kommentit (6)

Eli se viiva oli punertava. Ja tänä aamuna tein uuden testin ja kolmen minuutin aikana ilmestyi HAAMU!!!! Varovasti tässä iloitaan, la-aamuna teen vielä testin. Vähän takaraivossa jyllää pelko ettei vaan taas tule km, koska alamahassa on aika kovat kivut ajottain, mutta toisaalta nehän kuuluu asiaan. Plussa onnea kaikille!!!

-marrasmamma-

marrasmamma:

Lainaus:

Eli tein aamulla testin apteekissa myytävällä acon:illa. Katsoin tuloksen 3 min jälkeen ja se oli nega. Heitin sen sitten roskiin. Myöhemmin tuli sellainen tunne että katsonpa taas ja siihen oli tullut haamu!!! Ohjeessa sanotaan että testin tulos pitää katsoa 10 min kuluessa, mutta kun jo olin sen heittänyt pois. En siis tiedä missä ajassa haamu on tullut.. Onko kellään vastaavia kokemuksia???

-marrasmamma-

Kopion viestini tuolta hieman alempaa..

Hei poimin tän vastausksen tuolta kaksplussan sivuilta, vastaus taitaapi olla sama riippumatta testin merkistä. Juuri tuon takiahan niissä testejä ei pitäsi katsoa enää tietyn ajan jälkeen..

Kyseessä on normaali Acon-testin ilmiö. Aine joka ilmoittaa

raskaushormonin muuttuvan myös hapen ja tavallisen virtsan johdosta. Tai oikeastaan virtsassa olevan normaalin raskaus- ja sen tyyppisten hormonien johdosta. Täten testiä ei saa lukea 10 min jälkeen. Jos teet saman testit vaikka miehellä, niin muutaman tunnin päästä tulee sama viiva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mulla on ainakin juuri tuosta kyseisestä testistä se kokemus, että olen saanut kerran sillä juuri tuollaisen roskishaamun. Eli kuivuessaan siihen tulee sellainen selkeästi näkyvä tumma viiva, jossa ei ole punaista väriä ja on siis nega ollut. Muissa testeissä en ole koskaan noin näkyvää viivanpaikkaa havainnut. Eli aina kun olen ollut raskaana niin haamussakin on aina ollut se häivähdys punaista.

mutta mitä tarkoitat haamulla? Jos on se väritön viivan paikka niin se ilmeisesti kuuluu tulla negassakin. Jos taas on haalea värillinen viiva, niin sitten se on se roskishaamu. Sen luotettavuudesta on ollut palstalla monenlaista tietoa. jotkut ovat plussanneet, toiset sitten saaneet menkat kuitenkin. Eli ei voi sanoa mitään luotettavaa. Odota 2 pv ja tee uusi testi.

Jos 3 min. sisällä tuli viiva, ei se ole haamu vaan positiivinen tulos. Mitä siis edelleenkin tarkoitat tuolla " haamullasi" ? Jos sitä väritöntä viivanpaikkaa niin se on nega, jos punaista haaleata viivaa niin se on posit. tulos.

että aina jos näkyy minkäänlainen _värillinen_ viiva niin on raskaana koska elimistö ei eritä tätä hormoonia muuten. Kun testit on nykyään aina vaan herkempiä niin monet raskaudet joita ei ennen pystytty havaitsemaan menevät kesken, eli ajatellaan vaan, että menkat alkaa. Eli testissä ei välttämättä ole mitään vikaa, mutta näin vaan käy..

Sinuna testaisin uudelleen, tuohon tulokseen ei voi luottaa. Haamu (eli väritön viiva) ei takaa mitään, aconin testin paperissakin lukee että tarkoittaa negaa.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat