Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

en ole tollasta tajunnutkaan :)

Kommentit (5)

pesin sen kerran, jostain luin ettei kannata lanoliinittää kun imee ilman sitä paremmin... jos lanoliinittää niin hylkii nestettä, niin kuin kurivaipoille tekee. vielä en päässyt tota kokeilemaan käytännössä mutta ehkä huomenna kun tuo on kuiva....

se pystyy sitomaan itseensä todella paljon nestettä... Tähän sen toimivuus myös kuorena perustuu... Ei mihinkään muuhun.

Ja villakuoret sekä -imut pitää lanoliinittaa säännöllisesti (milelellään kevyesti joka kerta pesun jälkeen) koska muuten niidern imukyky heikkenee....

Toki jos lanoliinia laittaa liikaa niin se tekee kalvon villan pinnalle ja näin ollen ei ime nestettä.

Mikäli Villahousuja ei lanoliiniteta niin ne lakkaavat toimimasta muutaman pesun jälkeen... Samoin nuo imut. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Minä tilasin just nettikaupasta kokeeksi kerän hahtuvalankaa että tuleva mummeli saa kutoa lisäimuja, siis saa kun itse välttämättä halusi :) .

En oo vaan oikein löytänyt kudontaohjeita, mutta jostain olen ollut lukevinani että aina oikein päin kudosta ?:|

Mitenköhän tuota lisäimua sitten tulisi pestä? Tarviiko lanoliinia? Konepesussa? Käsipesulla?

siihen että se hylkii vettä? ainakin nuo babyidean villahousut hylkii vettä kun niitä yrittää pestä niin tuntuu ettei ne millään kastu... no näin sitä opitaan koko ajan lisää...

t. ap joka ei ole kestovaippa expertti

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat