Vierailija

Ja käytti vielä leivonta-alustana puista leivänleikkuulautaa. Tiskirätillä vaan pyyhki jauhot ja muut pois ja laittoi takaisin paikalleen. Hyi olkoon! Kiva syödä niitä pullia ja tällä laudalla leikattuja leipiä. Olis niin tehnyt mieli sanoa, mutta en uskaltanut.

Kommentit (20)

Oisko se siis pitäny pestä tiskialtaassa vai mikä?

Miten tosiaan pestään pöydät joissa leivotaan??

Syöthän sie sitä sammaa leipää pöydältä joka on pyhitty tiskirätillä..

Ei ymmärrä ap:n pointtia tässä jutussa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija:

[quote]

Ei kai sitä nyt paljaan pöydän päällä yleensä leivota.

kyllä kaikki mun kaverit vaan leipoo. itsekkin ennenkuin ostin tupperin leivinalustan

pyyhkiä tiskipöytää ja leivinalustaa samalla rätillä. Ihan sama kuoleeko pöpöt vai ei! En vaan itse voi niin tehdä. Mä pyyhin sen alusen talouspaperilla tai rätillä joka on tarkoitettu alusen pyyhintään.

Kantsis varmaan tuota.. Hmm.. Apua.. Sulla on aivan kamalat bakteerit siellä leivinalustassasi jos olet mennyt pesemään pesuaineella sen joka kerta..

Todennäköisesti tiskipöytäsi ja muutkin paikat on jo niin bakterien peitossa, ettei niitä saa enää pois.. olet aiheuttanut ylisiisteydelläsi sen, ettei enää tavalliset aineet toimi..

Jos leivinalustasi on puinen ja olet mennyt siihen pesuainetta laittamaan!! VOI HYVÄJUMALA!! POLTA SE!!

Apua teidän siisteyshysteerikkojen kanssa kun ette tiedä missä se raja menee!!!

Puuhun ei IKINÄ!! IKINÄ!! Saa laittaa pesuainetta!! EI IKINÄ!!

Voi voi.. Säälittää tuo ap:n koti ja lapset.. Teillä varmaan sairastetaan normaalia enemmän?? Ja todennäköisesti ei kuole ihan ekalla antibioottikuurilla virukset vaan pitää olla aika tujut aineet..

Sairaalabakteeri on varmaan sinun tulevaisuutesi kuolinsyy..

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat