Seuraa 

hei, meillä syödään perunaa ja sen lisäksi joitakn kasviksia. Mitä hedelmäsoseita suosittelette ekaksi, mietin että onko esim mangosose liian tujua vauvan mahalle? Voiko kokeilla jotain sosetta missä n kahta makua, esim persikka+banaani? Olen lukenut että aika monille on tullut masu kipeäksi päärynäsoseesta..

Kommentit (3)

Meillä aloitettiin hedelmäsoseet mangolla ja sit tuli persikka. Kaikki on tähän mennessä käyneet :) Jos oikein muistan niin neuvolasta kehoitettiin aloittamaan päärynällä tai mangolla, syytä en tiedä. Ruusunmarjan mausta en itse tykkää yhtään, siksi en ole sitä tytöllekään antanut :)

Meillä alotettiin ruusunmarjalla ja siitä siirryttiin ruusunmarja-vadelmaan. Mun mielestä voit kokeilla mangoakin, meillä ei mango maistunut, mutta makujakin on tietysti erilaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ehkä kantsii aloittaa yhdellä maulla. Me aloitettiin luumulla, jotta saataisiin kakka kulkemaan. Tällä hetkellä menee luumu, päärynä ja persikka. Meillä vatsavaivainen neiti, mutta päärynästä ei tullut mitään, luumusta aluksi ilmavaivoja. Ja persikka on suurta herkkua nykyään :))

t.hope-a ja typy kohta 7kk

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat