Seuraa 

Onko kukaan käyny ultrassa Mehiläisessä (Oulu)? Ajattelin käyä keskiraskauden lääkärin siellä ja houkuttas samalla ultralla kurkistaa mahaan...Niin sitä, että minkä hintanen ultra oli ja näkikö hyvin...?

-vaakku- rv24+2

Kommentit (2)

esikoiselta, musitaakseni rv:t oli jotain 7 tienoilla. Hintaa tuli n. 90e ja siitä sai jonkin verran kelakorvauksia. En tiedä onko nuo muut ultrat kalliimpia, kun niissä jo pystytään mittailemaan yms. enemmän, mutta kannattaa soittaa ja kysyä, kyllä siellä tiedetään. Lääkäri teki muuten samalla sisätutkimuksen ja oli tosi perusteellinen kaikin puolin, jäi ihan hyvä mieli siitä ultrasta silloin.

Itse olen käynyt kerran Mehiläisessä ja muuten Gynekossa. Suosittelen kyllä Gynekoa, siellä on 5. kerroksessa Oulun parhaat ultralaitteet (OYS:in ohella tietty). Perushinta on varmaankin sama kuin Mehiläisessä, mutta olen monesti saanut alennusta, esim. pelkän ultran hinnalla koko käynti ja kerran vain lääkärinpalkkio, ultrasta ei mitään. Suosittelen lääkäri Liisa Karista, todella asiantunteva ja empaattinen lääkäri, joka selvittää ja kertoo perusteellisesti kaiken mitä tekee ja havainnoi. Mehiläisessä kävin Anneli Poudalla, ihan kiva hänkin. Mutta Gynekoa suosittelen ja nimenomaan tuon 5. kerroksen ultraajia. Siellä on huippuvehkeet, tavallisilla gyneillä (2. krs) Gynekossa on vähän huonommat laitteet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat