Seuraa 

Lähdin rennolle 2km kävelylle (lyllertämään) ja puolivälissä alkoi yhtäkkiä hiipiä hirveä jomotus ensin alavatsalle ja sitten alaselkään ja lonkkiin.

Kipu oli aivan hillitön. Silmät kyynelissä ähisten ja puhisten yritin jaksaa kilometrin kotiin. Kipu oli lähes yhtenäinen, mutta välillä se koveni entisestään ja sanoin miehelle, joka oli mukana että nyt saat hakea autolla.

Pääsin kuitenkin tuskalla kotiin asti vihdoin ja levossa kipu hävisi. Korkeintaan ihan hiukan välillä muistuttaa, mutta olo on lähes normaali. Kipua kesti siis noin. 40min ja lähes yhtenäisenä.

Mitähän ihmettä tämä voi olla? Olin jo ihan paniikissa, että synnytys on käynnistynyt jos ovat kovia supistuksia.

unsku rv 33+4

Kommentit (4)

Itselläni viikolla 32 juuri kävellessä alkoi kipu ja paineen tunne alapäässä. Lääkärissä asia tarkistettiin ja kohdunsuu oli auennut sentin. Jouduin lepäilemään sitten kotiin raskauden loppuun asti. Supistuksia tuli melko tiuhaan tahtiin. Mutta kaikki meni loppujen lopuksi hyvin ja tyttö syntyi täsmälleen laskettuna päivänä.

Kannattaa soittaa neuvolaan tai sairaalaan ja tarkistuttaa tilanne.

tsemppiä!

Lähdin koirien kanssa tuohon lähimetsään aivan lyhyelle kävelylenkille. Viikkoja mulla oli silloin 38+. Yhtäkkiä alkoi sattua kauheasti masun sivuille. Tuntui, etten pysty kävelemään, vaikka kotiin oli matkaa n. 100 m. Rupesin sammalikkoon pitkälleen, mutta kipu ei helpottanut. Pakko oli raahautua kotiin ja ruveta sängylle pitkälleen. Pikku hiljaa kipu alkoi helpottaa. Soitin äitipolille ja käskivät tulla näytille. Ultrassa kaikki oli kunnossa. Lääkäri arveli, että mulla on selkälihakset sen verran jumissa, että kipu säteilee myös masun puolelle. Lääkäri naputteli selkääni ja kysyi, tuntuuko kipeältä ja kyllähän siellä tuntui, joten ne kivut meni sitten selkälihasten piikkiin. Vauva syntyi rv41+0.

Toivottavasti sulla ei vielä enteile synnytystä, vaan on esim. jotain vastaavaa kuin mulla.

neronja rv17+4

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Toivottavasti synnytys ei kuitenkaan ole vielä käynnistymässä. Kuulosti vain hiukan samalta, kuin itsellä esikoista odottaessa rv 40+1. Olimme miehen kanssa kävelyllä ja yhtäkkiä alkoi aivan kammottava kipu. Lopulta en pystynyt kävelemään yhtään ja mies joutui lähtemään hakemaan autoa. Kyykkyasennossa autoa sitten odotin ja tätä kipua jatkui varmasti reilu puoli tuntia. Helpotti kyllä ja sitten moneen tuntiin ei mitään tapahtunutkaan. Vuorokauden päästä tästä kävelylenkistä vauva kuitenkin sitten syntyi.

Tsemppiä, toivottavasti sinulla kipu ei kuitenkaan vielä enteile lähestyvää synnytystä!!

emmi-liini rv 32+6

Pari kertaa illalla alkoi tulemaan uudelleen kipua, mutta hävisi onneksi nopeasti. Nyt on aamusta jo maha ihan pinkeänä mutta yritän ottaa rennosti ja huomenna pääsenkin sairaalaan käymään.

Täytyy toivoa, että vauva pysyttelee kyydissä vielä tiukasti muutamia viikkoja.

unsku rv 33+5

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat