Seuraa 

Ekaksi ihan käytännön kysymys, minkäslaiseen astiaan te otatte näytteen testin tekemistä varten? Kertakäyttömuki tms.? Tai jos tekee testin vaikkapa viitenä peräkkäisenä iltana, niin voiko ottaa samaan astiaan niin että pesee tai huuhtasee sen välillä? Luulin että noita ois käytetty vähän ku raskaustestejä..mut pitääkin siis kastaa astiaan.. (tilasin Aconeja). Ja ilmeisesti testi pitäis tehdä joka ilta suht samaan aikaan (aamuvirtsaa neuvottiin välttämään, ja päivällä ei voi..)?

Kommentit (1)

Olen käyttänyt itse kertakäyttö " lasia" , useampaan kertaan samaa, olen vain pessyt sen huolella ja antanut kuivua/kuivannut.

Mikä tahansa puhdas astia käy ihan hyvin.

Voisitko pinnistää tuonne iltapäivään asti ja testata vaikka iltapäivällä tai illalla.

Virtsaahan ei tarvitse olla litra tolkulla, voit vaikka juoda päivällä pari lasillista vettä jotta saisit " isomman" hädän jos tuntuu etti muuten tirise.

Olen itse joskus testannut ihan täällä töissäkin, aconin liuskat ovat niin pieniä että ne mahtuvat hyvin vaikka taskuun, vie vaikka muki valmiiksi pöntön taakse piilon, sitten vaan vaivihkaa vessaan, voithan laittaa vermeet vaikka johonkin pieneen pussukkaan ja mennä niiden kanssa vessaan, naiset kuitenkin käyvät pusuukoiden kanssa vessassa aika usein.

Jos et halua jättää testiä roskikseen käytön jälkeen, niin ota vaikka pieni tiivis pussi mukaan ja sujauta testit sinne, viet sitten mennessäsi ja nakkaat vaikka lähimpään yleisöroskikseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat