Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

PERKELE!!!!!!!!

Kommentit (23)

Ja eipä tuo ollu kuule mitenkään pahasti sanottu. Näki tekstin eikä ollu moksiskaan. Ymmärsi kyl lähtee kyttäämääst, mut ei suuttunu.

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vielä vähemmän haluan hänen lukevan samalla kun kirjoitan s-postia kaverelleni, että mitäs kirjoittelen. Yksityisyys, ootko kuullu siitä? Vaikka olemme naimisissa, haluan edes tuon verran " omaa rauhaa"

AP

aikamoista tekstiä täällä nykyään. Ja tosiaankin ihmettelen eikö kukaan muu oo saanu yhtä hyvää kotikasvatusta kuin meikeläinen, että ei kiroilla

just meinasin samaa sanoo et noinko puhut miehestäsi? varmasti ootte tosi onnellisia... kannattas varmaan harkita eroa kun noin kunnioitat sitä...

Välillä, ehkäpä aivan liian usein, tulen todellakin kattoon mitä hän tällä koneella teen. JOKA kerta on sanonut joskus kiltimmin joskus vähän ei kiltimmin, että menetkös muualle. Joten ite ihmettelen että mitä ihmeen siveyden sipuleita te osa ootte kun ette tollasta kieltä kestä? Ihmettelen vain!

Terveisin: AP:n mies.

Ainiin ja kyllä toi vaimo mua arvostaa. FAKTA ON FAKTA!

jos oikein suututtaa tuo asia, KANNATTAISKOHAN MAINITA ASIASTA ENSIN RAKKAALLE AVIOMIEHELLESI, eikä tulla tänne valittamaan, katsos me ei voida auttaa sua sun SUURESSA ongelmassa.

Kyllä mäkin noin joskus ajattelen, se on sitten eri asia sanooko sen ääneen. Itse en.

Myös muo ottaa päähän jos toinen tulee kurkkimaan mitä mä kirjoitan. Silloin voisinkin suutuspäissäni laittaa samantapaisen aloituksen.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat