Seuraa 

Miten muilla menee vettä? meillä poika juo nokkamukista välillä ruokailun yhteydessä. Peukulla näyttää, että on jano. Toki ensin tarjoan aina maitoa mutta välillä ottaa vettä. Siis selkeä jano.

Maitoa meillä menee vuorokaudessa ihan ok. Tarvitseeko vettä antaa? Voiko vauva ottaa sitä liikaa? Neuvolassa sanottiin, että vauva itse säätelee mutta silti mietityttää.

Touko-helmi ja poika

Kommentit (4)

Meillä juodaan myös vettä ruokajuomana ja janoon enkä ole kyllä minäkään kuullut, että ei saisi vettä antaa.. Mihinköhän perustuu? Maitoa juo sitten " välijuomana" aterioiden välillä. Meillä onkin sellainen maitopoika, että joisi maitoa niin paljon kuin vaan tarjoaisi.

Meidän tyttö 11kk juo vain maitoa. Silloin, kun oli pienempi, neuvolassa sanottiin, ettei veden antoa suositella (ilm. vauva juo sitä vettä nälkäänsä ja maha täyttyy tai sitten taas jotain naurettavia imuotteen häiriintymisjuttuja...). No tilanne on anyway nyt semmoinen, että tyttö ei suostu vettä juomaan, eikä edes mehua. Purskauttaa sen vaan ulos ja nauraa. Lääkeruiskulla, kun antaa, niin sillon suostuu nielemään, mut leikkinä hän sitä silloinkin pitää (tuli opeteltua tämmöinen yskänlääkkeen annon yhteydessä). En tiedä sitten mitä pitäisi tehdä, kun hyvin neiti näyttää pärjäävän ilman vettäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

tarjoan ruokajuomana vettä,maitoa juo pullosta yleensä jälkiruuaksi.Tarjoan vettä kun aamulla herätään,kun lähdetään ulos,ulkoilun jälkee ja yleensä aina ku itse juon.Ja aina vesi maistuu,juo selvästi vettä mielummin janoonsa kuin maitoa.Tuskin voi vettä antaa liikaa..tai kuulostaa hassulta.Meillä ei ainakaan juo jos ei janota.Ja yleensä pojan nokkamuki on jossain mistä itse ylettyy ottamaan ja juomaan.

yleensä ruuan aikana juodaan maitoa ja ruokailun päätteeksi tarjoan vielä vettä, näin varmistan että saa tarpeeksi nestettä.

en ole kuullut että veden juonnista olisi jotain haittaa..ei sitä kuitenkaan mukitolkulla juoda,1dl verran menee vettä päivän aikana...joskus ei sitäkään.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat