Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Mun ajaa. Onkohan se homo?

Sivut

Kommentit (39)

sellasta saippuaa ei ole keksittykään millä se haju lähtee niistä karvoista. Eikä mun mies ainakaan homo ole, ei vaan halua haista hielle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

hikoileeko teidän miehet niin paljon että ne hiet valuu karvoja pitkin? No kyllä minäkin käskisin ajaan jos näin olis.. Yrjöttää..

Juu, on se mun ukko sitten tässäkin asiassa ihana tapaus; karvat täydelliset trimmaamattakin. Ei haise hielle koska peseytyy joka päivä. Kai sitä nyt haisee jos käy kerran kuussa pesulla..

stella80:

Lainaus:

Ei aja, vaan vahaa kainalokarvat pois.. Nykyajan miehet näin jopa tekeekin.. Nyt raikas ja ihana miehen tuoksu ;)

Tuskin se homo on, vaikka ns. metroseksuaali onkin. Eipä se kai minussa koko aikaa kiinni olis, höpötä naisten tisseistä, katso heteroseksi leffoja yms. Eikö sitä sillloin naapurin Kalevi enemmän kiinostais jos homo olis :D

Ja mitä vikaa homoissa on? Ihan mukavia ihmisiä :)

No harvapa se tieten tahtoen nai homon, jos itse on hetero...

no ei todellakaan aja..voi jumantsuikkeli.. Ihme sakkia.. ja munakarvatkin pitäis ajaa :D:D:D ei yäk..mä en tajua.. Taidat olla ihastunu pikku poikiin keillä ei karvat kasva ;D

On siinäkin mies...ei karvoja... Ainoot karvat mitkä mun mieheltä saa vahata pois jos joskus tulee on selkäkarvat. Ne on oksettavat. Mutta nyt jo joidenkin mielestä miesten jalkakarvatkin on kuvottavat :D ei voi olla totta...juu, sileät sääret miehellä olla pitää..

Mä ainakin rakastan miehen karvaisia kainaloita ja jalkoja ja etenkin niitä munia. On ihanaa olla naisellinen nainen miehen kainalossa kun ei tartte vertailla kummalla on sileemmät sääret :D

että hiki valuu karvoja pitkin KIRJAIMELLISESTI. Mutta jos nainen antaa kainalakarvojen kasvaa, ni hiki haisee myös enemmän. Mun miehellä on hyvä dödö, ei haise hielle, mutta silti ajaa kainalot, koska se on esteettisempää.

Ei aja, vaan vahaa kainalokarvat pois.. Nykyajan miehet näin jopa tekeekin.. Nyt raikas ja ihana miehen tuoksu ;)

Tuskin se homo on, vaikka ns. metroseksuaali onkin. Eipä se kai minussa koko aikaa kiinni olis, höpötä naisten tisseistä, katso heteroseksi leffoja yms. Eikö sitä sillloin naapurin Kalevi enemmän kiinostais jos homo olis :D

Ja mitä vikaa homoissa on? Ihan mukavia ihmisiä :)

paljon mukavampaa kun ei kauhee karvatuppo pursuile kainalosta. Eikä niitä kokonaan tarvi ajaa, vaan trimmata. Samoin alapää, paljon kivempi ottaa suihin kun ei oo metsä vastassa.

Monet ulkomaalaiset ajaa karvat aina, eikä se oo yhtään kummallista. Se on mistä tykkää. Me ei tykätä karvoista, kaikki muut turhia paitsi hiukset, ripset ja kulmakarvat.

Männä päivänä oli ajanut rintakarvansakin " kokeeksi" , mutta totesi itsekin, että parempi antaa niiden muutamien karvojen vain kasvaa rauhassa :D

Taitaa karvaset miehet olla enemmän Neuvosto-kamaa nykyisin tai ainakin jääny pahasti viime vuosikymmenille! Onhan se paljon siistimpää kun ei törkeät pehkot rehota ja on hygieenisempää. Jotkut tosi muodikkaat miehet ajelee tai ajeluttaa miesten kauneus tms. hoitoloissa karvoja muualtakin saadakseen itsensä rantakuntoon. Esim rintakarvat hyvännäkösiks ja törkeät hikisäärikarvat vek.

kuin pahasti teidän ukkojen karvat oikeen rehottaa jos pitää trimmata kainalot ja munat? :D meillä ei ole trimmattu ukolta koskaan kumpiakaan eikä trimmata, silti ei ole mitään metsää vastassa vaan siisti karvat

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat