Vierailija

Sivut

Kommentit (30)

Sit yks päivä avasin oven, ja siellä oli poliisi. Törkkäsin vaan oven auki, kun ajattelin sen olevan joku sukulainen. Ovelta huusin isännälle, että PAAVOOO, sun joku kaveri tuli!

No poliisi halusikin vaan tuoda varastetun fillarini takaisin. Mua vähän hävetti!

Voi kun hävettää edes kertoa.... Naapurit luuli että meillä tapellaan, kun oli miehen kanssa vähän villimpää touhua makkarissa. Oltiin kyllä jo saatu hommat hoidettua kun poliisi sedät oven takana oli, mutta voi sitä häpeää kun jouduimme selittämään naama punaisina miksi sellaista ääntä kuului. Ei muuten pitänyt pokka meillä, eikä niillä poliiseilla.=)))))

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Olivat erehtyneet kerroksesta. Hitsi kun säikähdettiin, se oli joku sunnuntai aamu ja oltiin vielä nukkumassa. Ovikello soi ja mies meni avaamaan ja sisään harppas kolme poliisia ja kysyvät tiukalla äänellä miehen nimeä. Mäkin ryntäsin eteiseen, että mitä täällä tapahtuu, hädissäni. No, heille sitten selvis, että väärä kerros, pyytelivät kovasti anteeksi. Yläkerrassa asu sellanen nuori likka, jolla oli hieman epäsosiaalista ainesta ystävinä.

Olin tehnyt vuokrasopimuksen vaimonsa kanssa eikä mies ollut paikalla silloinkaan, kun mun tavarat muutettiin sinne, enkä tiennyt miehen olevan poliisi.

Säikähdin kauheasti, kun ovelle koputettiin ja oven takana seisoikin virkapukuinen poliisi joka kysyi ensimmäiseksi: sinäkö olet Tiina?

viikonloppuisin, joskus viikollakin. Oli siinä toimintaleffaa livenä kerrassaan! Ei tarvinut erikseen elokuviin mennä äksöniä kattomaan. Ja muihinkin puuhiin jouduttiin niiden kanssa ihan maastoetsintöjä myöten.

Kerran tuli illalla kertomaan, että läheltä oli löytynyt ruumis ja kyselemään, ja saman asian tiimoilta vielä myöhemmin parin päivän päästä kyselijöitä, kun tapaukseen liittyi rikos.

Kerran tuli etsimään kotimme entistä asukasta.

tulivat kyselemään naapuristamme, joka oli pidätettynä ja kyselivät jotain jostain sen vieraista et oonko nähny ja silleen. en tuntenut naapuria kummemmin, mut varmasti myi pikkupimuille huumeita ja vähän isommillekin. ihana ettei tarvi enää asua siel slummissa :)

mies ajeli kännissä ja naapuri oli soittanu kytät.. ja sit se kävi hakkaa toisen naapurin ovea yöllä. siitäki tuli poliisit.. ja sit kun olin n. 15 tuli poliisit kun pidettii pienet bileet!!!

On tullut omilla avaimilla sisäänkin tekemään kotietsintää ja on tehnyt kotietsinnän niin, että ei olla oltu itse kotona..

Yhden kerran on tullut sosiaaliviranomaisten kanssa etsimään kaveriani ja hänen lastaan ja viimeisin kerta oli, kun tulivat kertomaan isäni kuolemasta liikenneonnettomuudessa.

ja aivan TURHAAN. Naapurimme, jolla jonkinnäköisiä mielenterveysongelmia, soittelee poliisit paikalle milloin mistäkin syystä.. Poliisit toteavat vain aina, että " tais olla väärä hälytys" .. Me ollaan jo totuttu siihen, mutta tulee vaan semmonen olo, että jos oikeesti ois joku hätä, niin tulisko ne poliisit sillon paikalle, vai jättäisivätkö väliin kun on noita vääriä hälytyksiä jo useempi...

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat