Vierailija

Kommentit (16)

Hän kävi taannoin muutamia kertoja kylässä, tapasimme monen vuoden jälkeen ja hän oli kyllä lihonut varmaan parikymmentä kiloa edellisestä tapaamisesta. JOssain vaiheessa hän kysyi, olenko sun mielestä lihonut ja katsoi tosi kiusallisesti silmiini. Vastasin että no onhan tuota vähän kertynyt, sitten hän kysyi että minne sun mielestäsi? Katsoi toooosi tarkkaan, hiljaa hymyillen ja mun piti sitten kertoa naama punaisena. Kamalaa. Mulle tuli aivan sellainen olo, kuin hän jotenkin koittaisi saada MINUT ANSAAN tms omituista. Aivan kuin ei itse tietäisi lihoneen tasaisesti joka puolelta.

Kuulostaako oudolta?????

Kerran meinasin tosin pudottaa silmät päästäni, kun kuulin jonkun huutavan nimeäni ja ääni tuli penkillä istuvasta läskikasasta, joka kysyi: " Onkos susta tullut noin ylpeä, ettet enää viitti moikata?"

Alaleukani putosi polviin asti ja änkytin: " Ai hei, enpäs heti tuntenutkaan"

Tuttavani oli vuodessa lihonut varmaan kaksikymmentä kiloa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Minulle oli varmaan tullut lisäkiloja ehkä 5 niin ystävälleni oli tullut ainakin 15 ja se suuttui minulle siitä kun sanoin että on se kyllä itsekin lihonnut. Mut jotkut ne vaan näkee toisten läskit mutta ei omiaan.

Mä olen lihonnut ja syyt siihen: stressi, ylipitkät työajat, ei vapaa-aikaa, ei ruoka-aikaa, ei terveellisiä ruokia vaan aina grilliä ja pitsaa, väsymys ja lievä masennus, ei enää iloa liikunnasta eikä sille aikaakaan jne... Että se ei aina ole vaan se kun ei jakseta pysyä kuosissa.

jos joku sanoo minun hoikistuneen. (Tiedän, olen pöljä.) Olenko sitten ollut lihava aikaisemmin? Miksi minun lihavuuteni/laihuuteni kiinnostaa ystäviäni? Vaikka epäilemättä kohteliaisuutena pitäisi ottaa, mutta...

En ole koskkaan (paitsi raskauden jälkeen) ollut kovin lihava, mutta stressailen helpsti painon vuoksi.

no, eipä oo kolmatta lasta näille tulossa kuitenkaan, pullat siellä vaan pömpöttää. :) saattoi olla hieman noloa tälle toiselle tutulle..

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat