Vierailija

Ajattelin siis laittaa värivoiteen j ripsivärin lisäksi tummanruskealla kajalilla rajukset ylä ja alaluomiin. Onko se mielestänne liikaa meikkiä hautajaisiin? En pelkää sitä, että itkun takia meikki tuhriintuu(koska vainaja minulle ei niin läheinen ihminen).

Kommentit (7)

Minulla ei ole tullut mieleenkään etteikö hautajaisiin muka voisi meikata. En ymmärrä miksi ei muka voisi?

Normaali fiksu meikki on aivan eri asia kuin räikeä tyylitön meikki joka ei ehkä olisi hautajaisiin sopivaa mutta hyvin harva nainen niin meikkaa. Olen itse meikannut hautajaisiin täysin samalla tavalla kuin normaalistikin.

mutta jos olen menossa esim. baariin tai syntymäpäiville yms niin silloin tykkään laittaa nuo rajaukset, että silmät korostuu ja näyttäää siltä, että on juhlavampi juttu kuin kauppareissu

Mutta jostain joskus saanut (varmaaan vuonna 1 tai 2)päähäni, että hautajaisiin ei saisi kovin meikata. Mutta hyvä, jos olen väärässä. Anoppikin aikoi tosin laittaa huulipunaa(jota käyttää normaalistikin), joten kyllä kait silloin minunkin meikkaus on ihan ok.

Sitä vain on niin epävarma, kun harvoin(onneksi) joutuu noihin tilaisuuksiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mikäpä sen estäisi? Jos nyt ajattelet järjellä, niin miten sen meikin käyttö on kuollutta kohtaan epäkunnioittavaa? Ei sun tarvi miltään halvalta portolta näyttää, mutta tuskin muutenkaan meikkaat niin paljoa :)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat