Vierailija

meillä on 3 vuotias ja puoli vuotias, ja nautin olla tällä kotona heidän kanssaan tosi kovasti :) olenko tosiaan ainut, kun tuntuu että kaikki ovat väsyneitä ja haluavat antaa lapset pois ja lähteä töihin ja vaikka mitä.

ikää mulal 24 v, joten vaikuttaako se sitten siihen,e ttä nuori olen ja jaksan touhuta pienokaisteni, omien aarteitteni, nuppujeni kanssa?

Kommentit (7)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Olen 21-vuotias, mulla on lapset iältään 1,5 v. ja 2v10kk. Nautin kotiäitiydestä, teemme lasten kanssa paljon juttuja ihan kotosalla, eniten he nauttivat siitä kun saavat vaikkapa siivota tai leipoa yhdessä! Alusta asti veljekset ovat leikkineet yhdessä eikä kumpikaan ole mustasukkainen joten mitään valittamista ei ole.

Aion mennä syksyllä takaisin opiskelemaan, ikävältä tuntuu mutta pakko olisi saada ammatti. Toivottavasti lapsille löytyy hyvä hoitopaikka.

En tiedä sitten johtuuko nuoresta iästä vai mistä, mutta todella ihanaa on hoitaa omia ihania kullannuppujaan itse ja saada kasvattaa heitä - eikä kuulla päivän kuulumisista ulkopuoliselta.

tai kahden, kun toinen on vielä vauva.

Mulla myös 4 pientä ja kyllä se totisesti on täyspäiväistä hommaa. Mutta silti teen sitä mieluummin kuin jotain muuta ja veisin lapse hoitoon. Ja minäkin alle 30 v.

On huonoja ja hyviä päiviä, äidillä ja lapsilla.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat