Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kommentit (5)

Vierailija:

Lainaus:

minä tuon kamalan aloituksen tänne pistin! kun en katsonut mitään televisio ohjelmaa ja en voinut tietää miten herkille se otti! ja en ole mikään seija enkä muu vaan ihan tavallinen tallaaja!

vaikka avauksessasi ne oli oikein mallikkaasti kohdallaan.

Jäit kiinni.

Seija tai joku muu venäläinen sen oli tänne laittanut, koska he eivät halua, että Suomen kansa ymmärtää mikä paholainen Putin on ja mitä Tshetsheniassa tapahtuu.

He haluvat tukkia suun ja tukkia silmät, he haluavat tunkea tänne vain alhaista propagandaanda, jotta te ette näkisi, jotta te ette ymmärtäisi.

Ymmärrättekö totuus kosketti teitä hetken, se on totuus. Pitäkää siitä kiinni, pitäkää kaksin käsin kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

minä tuon kamalan aloituksen tänne pistin! kun en katsonut mitään televisio ohjelmaa ja en voinut tietää miten herkille se otti! ja en ole mikään seija enkä muu vaan ihan tavallinen tallaaja!

Vierailija:

Lainaus:

Saadaksesi totuuden hämärtymään, mihin te pimeyden palvojat pyritte.

Tänne kirjoittelee koko ajan Venäjän leivissä olevat Putinin tarkoitushakuista propagandaa suoltavat joukot. Seija on heistä tunnetuin.. Kun aihe alkaa käydä kuumaksi, he tarkoituksella avaavat jonkun hämärtävän avauksen tai kirjoittavat jonkun herjaavan viestin ja näin yrittävät harhauttaa, hämätä, vedättää. Ihan pahan palvelijoita ovat. Oikein pahaa tekee.

Kunpa te oppisitte näkemään. Kunpa te tajuaisitte myös, että Suomi yritetään soluttaa osaksin Putinin diktatuuria.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat