Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kommentit (5)

En aiemmin pahemmin välittänyt ottaa suihin mieheltä, musta se oli tosi tylsää. Mutta nykyisen miehen vehkeeseen (tai oikeastaan mieheen, ja sen myötä myös sen kaluun) oon ihan hulluna ja suuhoito on alkanut tuntua hauskalta. Kyllä sitä harrastetaan aina kun on aikaa, ja aina mun aloitteesta, mies ei koskaan pakota tai edes pyydä.

Mies on sanonut että se ei pahemmin välitä antaa suuseksiä. Olen sanonut että mun kanssa ei tarvitse tehdä mitään mikä ei tunnu kivalta, vaikka itse jotain haluaisinkin. Ei nämä mun mielestä ole mitään tasa-arvokysymyksiä, sängyssä ois mun mielestä tarkoitus tehdä asioita jotka tuntuu molemmista hyvältä. Niinpä se onkin sitten alkanut antaa suuseksiä oma-aloitteisesti ja aika usein jopa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

aina, kun harrastamme seksiä siihen liittyy myös suuseksi. Joskus se on vain toiselle, joskus molemmille ja parhaimpaa se on yhtäaikaa molemmille eli 69:nä. No, olemme joskus kiireisinä hetkinä harrastaneet sellaisia pikapanoja, jolloin se on ollut lähinnä paineenpurkua perhekiireiden alla. Mutta sanoisin, että suuseksi on kyllä mahtavaa.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat