Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

.

Kommentit (22)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Lihaksikas on ollut aina ja nyt laihdutettuaan aika läskitönkin. Ja onhan sitä kivampi silitellä, kun ei ole sitä moponrengasta vyötäröllä. Mutta ei kynnyskysymys.

ja oli tosi seksikäs vatsa ja takapuoli... Eipä sillä, että se ikinä olis lihava ollutkaan, mutta sellainen pömppömaha oli joulun jälkeen, niin kuin minullakin, mutta nyt on taas kiva sixpack.

Tuntui, etten saa koskaan tarpeekseni hänen vartalostaan. Vuosien varrella sai hankittua kunnon vatsan ja edelleen nautin hänen koskettelustaan. Nyt on tehnyt elämäntapamuutoksen ja maha poissa (välillä ikävä sitä). Rakastan ja haluan häntä paljon olkoon minkä kokoinen tahansa.

joku varmaan olis sitä mieltä että vatsaakaan ei ole. Kyllä minua ainakin himottaa lähes joka kerta kun häntä ilman paitaa katselen ja vähä muulloinkin ;) Enpä silti tiedä haluaisinko häntä vähemmän jos hieman lihoisi. Jos nyt kymmeniä kiloja niin varmasti vähentäisi haluja.

ihanampi kuin tiukka lihas. Se lihas on jotenkin tosi steriiliä.

Takapuoli miehelläni on hämmästyttävän timmi. Minkäänlaista liikuntaa - edes hyöty - hän ei ole harrastanut vuosiin, ja lähinnä istunut tietokoneen ääressä, mutta silti peppu on tiukkaa lihasta. :o Itse olen tosi laiheliini, mutta silti on läskimpi ja löllyvämpi takamus.

Mutta oikein päin menee näin, että naisella on puristeltava peppu ja miehellä tiukka. :)

En osaa sanoa vaikuttaako seksihaluihin koska läskiplösöistä ei ole kokemusta, mutta todennäköisesti kyllä. Ei ainakaan innostaisi nähdä noita perus-penoja ilman vaatteita.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat