Seuraa 

Vaunuaitan sivuilla oli aika näppärän näköiset rattaat Quinny Buzz. Niihin saa vaunukopan, silmämääräisesti ainut vika näyttäisi olevan tavarakorin puute ja pienet pyörät, mikä ei kuitenkaan ole meille kynnyskysymys. Onko kenelläkään siis kokemuksia näistä rattaista? En ole koskaan nähnyt liikenteessä. Ja takuu näyttää olevan kovin lyhyt.

Kommentit (6)

Meillä on ollut Buzzit, käsittääkseni niitä ei myydä Suomessa vaikka ne Vaunuaitan sivuilla onkin. Ja Vaunuaitassa on tosiaan kaikille Quinnyn rattaille takuuta vain puolivuotta. Muissa liikkeissä on ollut vuottakin.

Koppa on noissa sama kuin Speedissä ja Freestylessä ja ihan hyvä. Tavarakorinkin saa esim Saksasta lisäosana. Kyllä ne ihan näppärät rattaat ovat tosin en niitä ainoiksi rattaiksi kyllä hankkisi. Hyvät matkarattaat tai shoppailurattaat mutta eivät toimi maastossa. Esim näillä keleillä ei taitaisi päästä mihinkään

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kaipa ne olivat siellä myynnissä! :)

nalle27:

Lainaus:

Me myös ihastuimme noihin Quinny Buzzeihin, kun tammikuussa -06 aloimme katsella yhdistelmävaunuja. Olimme yhteydessä muutamaan liikkeeseen ja vielä maahantuojaan ja silloin oli juuri vedetty Buzzit pois myynnistä Suomessa. Eivät täyttäneet joitakin turvallisuustestejä (olisko ollut maahantuojan testejä, kun euroopassa kuitenkin ovat myynnissä?). Joitakin kappaleita olivat ehtineet sitä ennen jo myydä ja itsekin olen Hgin kaduilla bongannut jokusen. En tosin tiedä mikä niiden myyntitilanne on tällä hetkellä. Meillä siis valinta helpottui kuin itsestään ja nyt lastenhuoneessa Bugaboo Cameleonit odottavat pientä käyttäjää....

Mutta kannattaa siis tarkistaa tämän hetken tilanne!

Me myös ihastuimme noihin Quinny Buzzeihin, kun tammikuussa -06 aloimme katsella yhdistelmävaunuja. Olimme yhteydessä muutamaan liikkeeseen ja vielä maahantuojaan ja silloin oli juuri vedetty Buzzit pois myynnistä Suomessa. Eivät täyttäneet joitakin turvallisuustestejä (olisko ollut maahantuojan testejä, kun euroopassa kuitenkin ovat myynnissä?). Joitakin kappaleita olivat ehtineet sitä ennen jo myydä ja itsekin olen Hgin kaduilla bongannut jokusen. En tosin tiedä mikä niiden myyntitilanne on tällä hetkellä. Meillä siis valinta helpottui kuin itsestään ja nyt lastenhuoneessa Bugaboo Cameleonit odottavat pientä käyttäjää....

Mutta kannattaa siis tarkistaa tämän hetken tilanne!

.. edullisesti sai Quinnyn lämpöpussia parilla eri värillä tarjouksesta (28e), postikuluina veloittavat 15e. Mutta silti tulee huomattavasti halvemmaksi.

Arvelutti myös, pysyykö hässäkkä pinossa auton takaluukussa sillä narusysteemillä joka siinä oli. Niissähän on sellainen kaasujousitekniikka, jonka avulla ratas avautuu itse.

Kiva malli ja siksi ehkä petyinkin hiukan, kun olin odotellut sitä kieli pitkällä nähtyäni kuvat Quinnyn sivuilla. Kankaat olivat turhan hohtavat makuuni.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat