Onko joidenkin mammojen elämäntehtävä reklamaatiot (katso vaate-puoli)??

Vierailija

Siellä eräs hehkuttaa, kun TAAS on reklamoinut onnistuneesti Reimalle! =D

Ei siinä mitään... jos tuote on viallinen niin pitäähän siitä valittaa, mutta kun tämäkin ihminen on ostanut saman merkkistä tuotetta jo monet ja monet vaikka edellisetkin ovat olleet viallisia niin kuulostaa siltä, että pitää vaan päästä purnaamaan jostain!

Sitten hehkutetaan, että on saanut ilmaiset kengät jo useammat... Tämän mamman nimi varmaan jo Vikingillä ja Reimalla muistetaan ulkoa! =DD

Kommentit (11)

Vierailija

Ja täytyy sanoa että ihme asioista tämän ketjun ap hermostuu. Jos kalliissa tavarassa on vika, eikä se toimi niinkuin pitäisi, niin pitäisikö se vain kiltisti niellä?

Vierailija

Lainaus:

Ja täytyy sanoa että ihme asioista tämän ketjun ap hermostuu. Jos kalliissa tavarassa on vika, eikä se toimi niinkuin pitäisi, niin pitäisikö se vain kiltisti niellä?

Luulen ap:n ihmetelleen, että voiko todella yhdelle ihmiselle kertyä lyhyellä aikavälillä noin monta viallista tuotetta vai etsitäänkö niitä vikoja tarkoituksella. Asiakkaathan nuo viime kädessä maksavat vaatteiden hinnassa. Meillä on Reiman vaatteita ja Vikingin kenkiä vaikka kuinka ja mielestäni yhdessäkään ei ole ollut mitään vikaa.

Aikoinaan tuolla joku kertoi reklamoineensa siitä, että haalareiden pepun kohdalla oli langan jatkos. Eli lanka oli loppunut kesken sauman ompelun ja oli jatkettu toisella mutta siis ihan samanlaisella langalla. Olen sitä mieltä, että jos todellista vikaa ei ole, kuten tuossakaan ei ollut, ja asiakkaan olisi pitänyt se kaupassa huomata, niin ei tuommoisista tarvitsisi reklamoida ollenkaan.

Vierailija

Ja minusta siinä ei ole mitään typerää, päinvastoin. Fiksu kuluttaja pitää huolen omista oikeuksistaan, ja niihin kuuluu mm. se, että ostettu tuote kestää tuotelupauksen mukaisesti normaalissa käytössä. Olen itse valittanut useita kertoja valmistajalle/myyjäliikkeelle, ja joka kerta olen ollut tyytyväinen. On typerää maksaa paskasta tuotteesta ja itkeä sitten kotona yksin että rahat menivät hukkaan. Kannattaa vaatia hyvitystä tai tuotteen korjausta, näin pidetään huoli siitä että valmistajat pitävät tuotteissaan edes jonkinlaista tasoa yllä.

Muuten kyllä kiskotaan kuluttajilta rahat pois, mutta laadusta ei välitetä tuon taivaallista.

Vierailija

En toki etsimällä etsi vikoja, vaan reklamoin vain silloin, kun on aihetta. Mutta kieltämättä ilahdun, jos löydän virheellisen tuotteen. :) En tiedä miksi, sillä vaikka yleensä hyvitykset ovat olleet ihan mukavia (esim. yhdestäkin homeessa olevasta lounassalaatista sain vuolaiden anteeksipyyntöjen lisäksi uuden salaatin, kaksi sandwichia ja kaksi wrappia), onhan siinä oma vaivansa ja toisaalta harmittaa kun sitä pilallista tuotetta ei voi sitten juuri sillä hetkellä käyttää.

Vierailija

mutta paras oli kun marimekon kassi hajosi saumasta ja lähetin korjattavaksi ja takaisin tuli korjattu kassi ja anteeksipyyntönä iso meikkipussi (kai jotain 15¬ arvoinen)

Vierailija

Musta tuntuu, että joillekin on tärkeintä saada jotain hyvityksiä eli siis saa reklamoimalla itselleen jotain ekstraa. Jos mulla on viallinen tuote, niin odotan saavani sen ensisijaisesti korjattua tai vaihdettua uuteen samanlaiseen. Jos vaihdoksesta on koitunut minulle kuluja, niin sitten niiden korvaukset. Mun mielestä se on riittävää.

Vierailija

Aiemmin olen siis palauttanut Reimalle Reimatecin välikausihaalarin, joka päästi vedet läpi mm. polvista (joissa ei ollut yhtään kulumaa) ja selästä. Haalari todettiin vialliseksi ja sain uuden tilalle. Muistelin aiemmin, että olisin palauttanut toisenkin Reimatecin, mutta en vissiin olekaan, koska en saa sitä nyt mieleeni. Eli yhden viallisen haalarin olen palauttanut. Ja ne housut, joista sain rahat takaisin, oli Jonathan-merkkiset ja kävin niihin kysymässä Jesper Juniorista uusia kumilenksuja, mutta myyjä itse oma-aloitteisesti otti housut takaisin ja antoi rahat niistä mulle. Koska oli jo marraskuu, sopi asia mulle, koska pystyttiin siirtyä toppapukuun, eikä niitä housuja enää tarvittu. Juuri pari viikkoa sitten palautin H&M:ään vain pari kertaa pidetyn (tytön) Hello Kitty T-paidan, mistä irtosi pesussa sellainen "samettinen" sydän. Tai se sydän tavallaan mureni, vaikka pesin ihan ohjeiden mukaan. Paita meni ihan rumaksi, eikä sitä olisi viitsinyt käyttää enää kuin kotona. Sain uuden paidan tilalle, mutta sain valita sellaisen, missä ei sitä ns. samettista kohtaa ollut ollenkaan.

Huvittavaa, että joku voi vetää mun palautuksista herneen nenään!

Vierailija

"Kiva", että olen päässyt AV:llä ketjun aiheeksi...

Kirjoitin vaate-puolelle tosta reklamaatiosta vain ja ainoastaan siitä syystä, että haluan kannustaa muitakin valittamaan viallisista suht kalliista tuotteista, jos niissä on selvä vika. Moni kun ajattelee niin, että jos vedenpitävät talvikengät kastuvat sisäpuolelta, vaikka sukat ovat ihan kuivat, sille ei voi mitään. Mä olisin muussa tapauksessa joutunut heittämään ne vialliset talvikengät roskiin (tai lahjoittamaan jollekin tarvitsevalle kuivan kelin kengiksi), mutta nyt sain uudet kengät tilalle. Ja ihmettelen todellakin, miten meille on sattunut kolmet vialliset (kaksi eri merkkiä) vedenpitävät talvikengät kahden talven aikana! Kaikki ne kengät on valmistajilla tutkitettu ja viallisiksi todettu. Samoin muistaakseni kaksi Reimatecin haalaria, jolloin sain uudet haalarit tilalle. Ja yksistä välikausihousuista sain syyskauden käytön jälkeen rahat takaisin, kun niistä oli kulunut jalkalenksut rikki! Mä lähinnä ajattelin saavani uudet lenksut tilalle, mutta sain rahat kokonaan takaisin. Saanko kysyä, että miten tämän ketjun ap olisi viallisten haalareiden (ovh n. 100 ¬) ja kenkien (ovh. n. 50-80 ¬) kohdalla tehnyt. Heittänyt roskiin vai?

Mikäköhän näissä mun reklamaatioissa ap:tä häiritsee? Sekö, että tavallaan "tienaan" niissä vai se, että kerron siitä muille? Et ehkä lukenut viime talvena reklamaatio-ketjuja Viking Goretex -talvikengistä, mutta todella monella oli vialliset talvikengät ja voisin kuvitella, ettei läheskään kaikki heistä olisi tehnyt kengistä reklamaatiota, jos aiheesta ei olisi vaate-puolella kirjoitettu niin aktiivisesti. Sen takia nytkin tosta onnistuneesta reklamaatiosta kirjoitin. Moni on myös palstalla haukkunut Reiman asiakaspalvelua, mutta meillä se on toiminut tosi hyvin. Jatkossakin aion vialliset tuotteet palauttaa ja jos se jotain häiritsee, niin voi voi.

Vierailija

Se tuntui aina suuresti ilahtuvan jos löysi jotain vikaa ostamistaan tuottesta, kun pääsi reklamoimaan. Jos paketissa esim. luki että sisältää 18 kananugettia, niin se aina laski että niitä varmasti on tasan se määrä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat